Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til OB - AaB 4. december 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Faurskov
    replied

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tak til jer! I har reddet min weekend!
    Velbekomme Andreas. Du fortjener det sgu

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Måske du/vi skulle gøre det lidt oftere. Fulgte dit råd. Og så vinder de. Weekenden er allerede lidt bedre.
    Weekenden er SÅ meget bedre.

    Kl 20.53 tænder jeg min tlf. VI HAR VUNDET
    FUUUUUCKKKKK. Hvad gør jeg lige? Desperation tager over
    Vores TV kan sgu da spole tilbage siger konen
    FUUUUUCKKKKK. Det er sgu da også rigtigt.
    “Men det skal være inden programmet slutter” siger hun.
    FUUUUUCKKKKK. Desperationen tager over igen
    Jeg fumler med fjernbetjeningen og 20.57 lykkedes det
    FUUUUUCKKKKK. Det lykkedes. Kampen går igang.
    Jeg sætter mig ned og nyder det i fulde drag. Uden hjertet oppe i halsen.
    FUUUUUCKKKKK. OB jeg elsker jer stadig

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Måske du/vi skulle gøre det lidt oftere. Fulgte dit råd. Og så vinder de. Weekenden er allerede lidt bedre.
    Tak til jer! I har reddet min weekend!

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg springer kampen over idag. Jeg orker simpelthen ikke mere elendighed for en stund. Dagens kamp ender nok i et nederlag desværre og ved ikke at skulle se kampen kan det måske være at det lige knap ødelægger så meget af weekenden.

    God weekend derude
    Måske du/vi skulle gøre det lidt oftere. Fulgte dit råd. Og så vinder de. Weekenden er allerede lidt bedre.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Reservekeeper, to U19-forsvarer, Opondo og tre angribere der i den her formation kun kan spille den ene plads oppe foran... Trupsammensætningen kan der ikke sættes en finger på. Godt vi ikke har Sander til rådighed i hvert fald.
    You were saying?

    Jaja, jeg ved det godt.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Hej, vil bare håbe på en god dag af begge, så...
    Hdr besluttet at drikke en dåse Odense-Fanedition for hvert mål vi scorer. Og har nok øl her for at blive fuldt. :-)
    Synes begge har deres svækkelse men de ligger vel mere i pasningsspil og placeringsspil men ikke i 1 mod1. Tror der er ubehagelige modspillere for angribere.
    Håber du bliver stang stiv

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Nej - lund og lund er duelspillere, men gode?
    Den ene kunne ikke komme på 1. Division i Esbjerg og den anden var bænket for Lyngby i første division.
    Typerne er gode, det samme er Aron typen, men evnerne og kvaliteten for de 3 er ikke i nærheden af superliga standard. Ikke tilfældigt at de er hentet i 1. division. Ikke at der ikke er spændende spillere i den række.
    Hej, vil bare håbe på en god dag af begge, så...
    Hdr besluttet at drikke en dåse Odense-Fanedition for hvert mål vi scorer. Og har nok øl her for at blive fuldt. :-)
    Synes begge har deres svækkelse men de ligger vel mere i pasningsspil og placeringsspil men ikke i 1 mod1. Tror der er ubehagelige modspillere for angribere.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

    Jeg synes nu faktisk Marco har haft et godt år 2020. Han har været rimelig solid.
    Oliver og Aron er jeg helt enige i.
    Keep it simple, og som reserve til cf kan han gå.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Nej - lund og lund er duelspillere, men gode?
    Den ene kunne ikke komme på 1. Division i Esbjerg og den anden var bænket for Lyngby i første division.
    Typerne er gode, det samme er Aron typen, men evnerne og kvaliteten for de 3 er ikke i nærheden af superliga standard. Ikke tilfældigt at de er hentet i 1. division. Ikke at der ikke er spændende spillere i den række.
    Jeg synes nu faktisk Marco har haft et godt år 2020. Han har været rimelig solid.
    Oliver og Aron er jeg helt enige i.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Lund og Lund er gode duelspiller. Hvis de kan undgå et tidligt kort så håber de kan køre spillegllden ud af L. Andersen.
    Nej - lund og lund er duelspillere, men gode?
    Den ene kunne ikke komme på 1. Division i Esbjerg og den anden var bænket for Lyngby i første division.
    Typerne er gode, det samme er Aron typen, men evnerne og kvaliteten for de 3 er ikke i nærheden af superliga standard. Ikke tilfældigt at de er hentet i 1. division. Ikke at der ikke er spændende spillere i den række.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Same shit. På papiret så burde det faktisk være, en ret solid midtbane. Jeg frygter mere duellerne imellem Lucas.A og 2 x Lund.
    Lund og Lund er gode duelspiller. Hvis de kan undgå et tidligt kort så håber de kan køre spillegllden ud af L. Andersen.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Reservekeeper, to U19-forsvarer, Opondo og tre angribere der i den her formation kun kan spille den ene plads oppe foran... Trupsammensætningen kan der ikke sættes en finger på. Godt vi ikke har Sander til rådighed i hvert fald.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Jeg syntes faktisk Aab har et fint og sikkert top 6 hold.
    Ol laver vel de sædvanlige 5 mega fejl, får kort og begår straffe.
    Svært at tro på sejr. Men hvis Jebali og Sabbi ramer topniveau og Okosun kvæler Thelufsen i luften så håber jeg de 10%chance for sejr bliver udmøntet

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Enig.... hvad var planen egentlgt med at leje Gudjonhson
    Plan og OB , arrrghhhhh vel?

    Leave a comment:

Working...
X