Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til OB - AaB 4. december 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Reservekeeper, to U19-forsvarer, Opondo og tre angribere der i den her formation kun kan spille den ene plads oppe foran... Trupsammensætningen kan der ikke sættes en finger på. Godt vi ikke har Sander til rådighed i hvert fald.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Same shit. På papiret så burde det faktisk være, en ret solid midtbane. Jeg frygter mere duellerne imellem Lucas.A og 2 x Lund.
      Lund og Lund er gode duelspiller. Hvis de kan undgå et tidligt kort så håber de kan køre spillegllden ud af L. Andersen.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Lund og Lund er gode duelspiller. Hvis de kan undgå et tidligt kort så håber de kan køre spillegllden ud af L. Andersen.
        Nej - lund og lund er duelspillere, men gode?
        Den ene kunne ikke komme på 1. Division i Esbjerg og den anden var bænket for Lyngby i første division.
        Typerne er gode, det samme er Aron typen, men evnerne og kvaliteten for de 3 er ikke i nærheden af superliga standard. Ikke tilfældigt at de er hentet i 1. division. Ikke at der ikke er spændende spillere i den række.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Nej - lund og lund er duelspillere, men gode?
          Den ene kunne ikke komme på 1. Division i Esbjerg og den anden var bænket for Lyngby i første division.
          Typerne er gode, det samme er Aron typen, men evnerne og kvaliteten for de 3 er ikke i nærheden af superliga standard. Ikke tilfældigt at de er hentet i 1. division. Ikke at der ikke er spændende spillere i den række.
          Jeg synes nu faktisk Marco har haft et godt år 2020. Han har været rimelig solid.
          Oliver og Aron er jeg helt enige i.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

            Jeg synes nu faktisk Marco har haft et godt år 2020. Han har været rimelig solid.
            Oliver og Aron er jeg helt enige i.
            Keep it simple, og som reserve til cf kan han gå.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Nej - lund og lund er duelspillere, men gode?
              Den ene kunne ikke komme på 1. Division i Esbjerg og den anden var bænket for Lyngby i første division.
              Typerne er gode, det samme er Aron typen, men evnerne og kvaliteten for de 3 er ikke i nærheden af superliga standard. Ikke tilfældigt at de er hentet i 1. division. Ikke at der ikke er spændende spillere i den række.
              Hej, vil bare håbe på en god dag af begge, så...
              Hdr besluttet at drikke en dåse Odense-Fanedition for hvert mål vi scorer. Og har nok øl her for at blive fuldt. :-)
              Synes begge har deres svækkelse men de ligger vel mere i pasningsspil og placeringsspil men ikke i 1 mod1. Tror der er ubehagelige modspillere for angribere.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Hej, vil bare håbe på en god dag af begge, så...
                Hdr besluttet at drikke en dåse Odense-Fanedition for hvert mål vi scorer. Og har nok øl her for at blive fuldt. :-)
                Synes begge har deres svækkelse men de ligger vel mere i pasningsspil og placeringsspil men ikke i 1 mod1. Tror der er ubehagelige modspillere for angribere.
                Håber du bliver stang stiv

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Reservekeeper, to U19-forsvarer, Opondo og tre angribere der i den her formation kun kan spille den ene plads oppe foran... Trupsammensætningen kan der ikke sættes en finger på. Godt vi ikke har Sander til rådighed i hvert fald.
                  You were saying?

                  Jaja, jeg ved det godt.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg springer kampen over idag. Jeg orker simpelthen ikke mere elendighed for en stund. Dagens kamp ender nok i et nederlag desværre og ved ikke at skulle se kampen kan det måske være at det lige knap ødelægger så meget af weekenden.

                    God weekend derude
                    Måske du/vi skulle gøre det lidt oftere. Fulgte dit råd. Og så vinder de. Weekenden er allerede lidt bedre.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                      Måske du/vi skulle gøre det lidt oftere. Fulgte dit råd. Og så vinder de. Weekenden er allerede lidt bedre.
                      Tak til jer! I har reddet min weekend!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                        Måske du/vi skulle gøre det lidt oftere. Fulgte dit råd. Og så vinder de. Weekenden er allerede lidt bedre.
                        Weekenden er SÅ meget bedre.

                        Kl 20.53 tænder jeg min tlf. VI HAR VUNDET
                        FUUUUUCKKKKK. Hvad gør jeg lige? Desperation tager over
                        Vores TV kan sgu da spole tilbage siger konen
                        FUUUUUCKKKKK. Det er sgu da også rigtigt.
                        “Men det skal være inden programmet slutter” siger hun.
                        FUUUUUCKKKKK. Desperationen tager over igen
                        Jeg fumler med fjernbetjeningen og 20.57 lykkedes det
                        FUUUUUCKKKKK. Det lykkedes. Kampen går igang.
                        Jeg sætter mig ned og nyder det i fulde drag. Uden hjertet oppe i halsen.
                        FUUUUUCKKKKK. OB jeg elsker jer stadig

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Tak til jer! I har reddet min weekend!
                          Velbekomme Andreas. Du fortjener det sgu

                          Comment


                            #43

                            Comment

                            Working...
                            X