Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 27.11.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Vi ligger over FCK.

    Men top 6 viste sig som forventet at være et MH og NT fatamogana.

    Truppen har for meget dødvægt. Vi har for få spillere der ville komme på holdet i top 6 klubberne. Vi har mange i start 11, som ville være gode at have på bænken.
    Så skal vi have fremstillet en ekstraordinær bred bænk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Hvorfor giver vi JM skylden mens vi siger spillerne er ikke bedre.

      Giver jo ingen mening.

      Hvis spillerne ikke er bedre kan JM ikke løfte dem meget mere.

      Men tænk hvis OB havde en skadesfri trup????

      Så tror jeg faktisk vi kunne være bedre.
      JM har vel haft en væsenlig indflydelse på truppen, men den hænger jo dels på træneren og truppen men især på ledelsen.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

        Som jeg ser det, vil man i så fald give op i forhold til at OB gerne vil udvikle teknisk dygtige talenter og spille flot teknisk bold - enig i at BH er dygtig til at organisere et hold defensivt og står for hårdt arbejde, der er mange ting som han er dygtig til, men er det fremtiden for OB?
        Tja, måske er lige det fremtiden for de næste år. Det andre prøver vi nu uden succes årevis og det ville kræve at NT åbner pengepungen og sker ja ikke. Det skete hidtil og det sker ikke nu hvor vi endda fyrer kommunikationsafdelingen om at spare.
        Akademiet leverer de første talenter, men det bliver ja kun en del som vil spille for os i Superligaen, de største bliver ja fisket fra europæiske storklubber før de spiller en ægte rolle for os i superligaen. Og vi er åbenbart ikke særlig dygtig at sælge godt.
        Så hvorfor ikke prøve at sætte på organisation og gammel OB-ånd med fight og vilje som fundament? Hvis det giver resultater så giver det penge og man kan blande det mere og mere med lidt gnist og "flot fodbold". Man kommer ja ikke videre med udmeldinger om ambitioner og attraktiv fodbold hvis man ikke er i stand at leveres det. Hellere mere realitetssans og mindre skridt men i den rigtige retning.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          JM har vel haft en væsenlig indflydelse på truppen, men den hænger jo dels på træneren og truppen men især på ledelsen.
          Jeg mener at have set i en anden tråd, at JM vil forlange en massiv investering i truppen, som betingelse for en evt. forlængelse af hans kontrakt. Hvis det er korrekt, signalerer det jo tydeligt, at han ikke i tidligere vinduer synes han har fået de økonomiske ressourcer og spillere, han har ønsket til forstærkning af truppen. En vurdering på de 2 seneste vinduer viser det tydeligt, synes jeg.
          Last edited by pnl; 27-11-2020, 22:22.

          Comment


            Jeg forstår ikke mange af trænerens dispensationer i dag. Hvorfor flytter han ikke Tverskov op på midtbanen da JJT går ud. Hvorfor får Frøkjær 70 minutter i en kamp hvor han smider alt som i alting væk? Hvorfor spiller Jebali topangriber? Han skal på fløjen i stedet for Frøkjær.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Desværre vil en ny træner bare ikke hjælpe på problemerne. Det er hele ledelsen af OB der er problemet
              Fuldstændig enig. Vi anser os selv som et top 6 hold, og i de gode sæsoner som et top 3 hold. Citat Michael Hemmingsen. Jamen så gør da det stykke arbejder det kræver. Hemmingsen bliver en katastrofe i OB.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Hvordan kan Kløve stå efter kampen og sige de manglede energi? De skal præstere 1 gang om ugen, det er alt. De har fucking 1 opgave. Professionelle sportsfolk der får en høj løn ift den gennemsnitlige løn i Danmark.
                Det er jo absurd.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Fuldstændig enig. Vi anser os selv som et top 6 hold, og i de gode sæsoner som et top 3 hold. Citat Michael Hemmingsen. Jamen så gør da det stykke arbejder det kræver. Hemmingsen ER en katastrofe i OB.
                  Fiksede det lige for dig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Jeg forstår ikke mange af trænerens dispensationer i dag. Hvorfor flytter han ikke Tverskov op på midtbanen da JJT går ud. Hvorfor får Frøkjær 70 minutter i en kamp hvor han smider alt som i alting væk? Hvorfor spiller Jebali topangriber? Han skal på fløjen i stedet for Frøkjær.
                    Har det på samme måde. Og tror mere og mere at JMs fleksibilitet i hensigt af systemskifte er del af problemet.. der er ingen rød tråd i vores spil. Man genkender ja ikke mere et system der, det bliver mere og mere til en blød mellemvare.
                    Og når det ikke løber for os så finder JM ikke mere taktiske dispositioner eller udskiftninger som hjælper. Kampen i dag startede med en fight om dominans på midtbanen hvor begge hold var på øjenhøjde men med JJs skade gik det til Randers vej. De fik overmagt på midtbanen uden at JM reagerede. Vi kunne have trækket Tverskov frem på midtbanen men der spillede han hidtil ikke og det kunne give uro i forsvaret. En anden mulighed kunne have værer Gudjohnsen ind for Frø og Jebali til venstre, måske også i en 4-4-2. Det var vel helt klar for de meste allerede efter 10 minutter at Frø havde igen en off-day - men han bliver på banen 70 minutter og mere som handicap end som medspiller med alle de bolde han smed væk.
                    Og så blev midtbanen overmatchet mere og mere så Sabbi måtte hjælpe mere og mere i forsvaret - hvor han leverede en stor indsats, ja - men på bekostning af vores offensivspil hvor han manglede mere og mere som legekammerat for Jebali. Frø off, Sabbi for dybt, Jebali alt for ofte alene, ingen offensivspil, mere press på vores forsvar - en kædereaktion som en træner skal reagere på.
                    Og absolut uforståeligt at vi skifter Jebali og Sabbi ud da vi kommer bagud med 2:0 men Frø bliver på banen. Det fatter jeg bare ikke. Det gør mig vred fordi det signalerer for mig at man har givet op.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Husker I C. Nielsen. Mange, også jeg, var meget efter ham. Og så i løbet af kun et par kampe var han pludselig en af vore vigtigste spillere - og blev solgt. Det er så let at tage fejl af spillere, så jeg passer meget mere på nu. Apropos Kløve.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg

                        Og alt NT's fodbold"faglighed" er hvisket ham i øret af TC...
                        Det er jeg også sikker på du har ret i.

                        Men det gør det jo slet ikke bedre ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          JM har vel haft en væsenlig indflydelse på truppen, men den hænger jo dels på træneren og truppen men især på ledelsen.
                          Vi ved jo faktisk ikke om han har peget på dem til at starte med, eller han har fået 3 spillere at vælge imellem og dem der er købt ind så er den bedste af de 3.

                          Har også slev snakket om at han har valgt dem, men hvis han har det, hvorfor vil han så kun forlænge hvis vores budget bliver øget.
                          Det kan vel godt være fordi dem der er kommet ind ikke var hans første valg og har måtte vælge 3. eller 4. valget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Vi ved jo faktisk ikke om han har peget på dem til at starte med, eller han har fået 3 spillere at vælge imellem og dem der er købt ind så er den bedste af de 3.

                            Har også slev snakket om at han har valgt dem, men hvis han har det, hvorfor vil han så kun forlænge hvis vores budget bliver øget.
                            Det kan vel godt være fordi dem der er kommet ind ikke var hans første valg og har måtte vælge 3. eller 4. valget.
                            Det var ikke JM der valgte Lieder har jeg fået fortalt. Det var Enrico og Thorborg. Ikke han var decideret modstander af at hente ham. Han mente bare ikke at det var godt nok når man lige havde mistet Kadrii

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Vi ved jo faktisk ikke om han har peget på dem til at starte med, eller han har fået 3 spillere at vælge imellem og dem der er købt ind så er den bedste af de 3.

                              Har også slev snakket om at han har valgt dem, men hvis han har det, hvorfor vil han så kun forlænge hvis vores budget bliver øget.
                              Det kan vel godt være fordi dem der er kommet ind ikke var hans første valg og har måtte vælge 3. eller 4. valget.
                              Ja det kan der være noget om.
                              Må være sørgeligt at være træner i OB hvis man ikke selv må sætte sit præg på truppen og skal vælge mellem nogle tarvelige spillere ledelsen finder tilfældigt rundt omkring.
                              Et øget budget hjælper heller ikke hvis det stadig er de samme inkompetente ledere som skal bruge pengene og sammensætte truppen.
                              Last edited by Magge; 28-11-2020, 21:44.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Husker I C. Nielsen. Mange, også jeg, var meget efter ham. Og så i løbet af kun et par kampe var han pludselig en af vore vigtigste spillere - og blev solgt. Det er så let at tage fejl af spillere, så jeg passer meget mere på nu. Apropos Kløve.
                                Det er måske derfor vi aldrig bliver bedre, når middelmådige spillere som CN og Kløve fremstår som vores vigtigste spillere så er det skåret ud i lysende neon at vi er og bliver et hold som forbliver intetsigende og i den tunge ende af ligaen.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X