Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 27.11.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu Tverskov skadet!!! Det er vel lysken. Igen... :-(
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg
      Det kan jeg da godt, men jeg ser stadig ikke det samme som dig. Og under alle omstændigheder, kan jeg ikke forsvare JM mere...
      Tror tabellen viser, at jeg har ret.

      Comment


        Frø ud nu. 70 minutter for sent.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Gudjohnsson skal bare starte næste kamp. Meget mere pondus med ham på toppen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Frø ud nu. 70 minutter for sent.
            Nej, 3 kampe for sent !

            Comment


              Vi kan vel kun håbe at hverken Horsens eller Lyngby rammer en stime, ellers bliver sæsonen en gyser.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Tror tabellen viser, at jeg har ret.
                Nej enig i tabellen sjældent lyver, men folk der har været fodboldtræner ved også godt det tit og ofte er marginaler som afgører fodboldkampe og især i superligaen. OB kunne sagtens have haft 7 point mere end tilfældet (Vejle, Sønderjyske og Nordsjælland). Men faktum er bare det har vi ikke. Og så falder det tilbage på træneren. Jeg synes ik truppen er så ringe som den bliver gjort til, men synes vi mangler et koncept og ideer og det er jo træneren der skal bidrage med det. Samtidig synes jeg vi har mange gode fodboldspillere som man stadig mangler at se det bedste fra, og det er jo en træners opgave at få spillerne til at være den bedste version af dem selv og udvikle dem. Og det er ik sket.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Nej, 3 kampe for sent !
                  Jo, der har du vel ret.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Tror tabellen viser, at jeg har ret.
                    Jamen så klap du dig selv på skulderen og fritag JM for alt ansvar, det er du i din gode ret til

                    Comment


                      Sørgelig start på weekenden. Har fulgt OB siden 1968 både op og ned, men kan ikke huske noget så intetsigende som vist nu. Beklager JM, du startede lovende, men kom aldrig videre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                        Nej enig i tabellen sjældent lyver, men folk der har været fodboldtræner ved også godt det tit og ofte er marginaler som afgører fodboldkampe og især i superligaen. OB kunne sagtens have haft 7 point mere end tilfældet (Vejle, Sønderjyske og Nordsjælland). Men faktum er bare det har vi ikke. Og så falder det tilbage på træneren. Jeg synes ik truppen er så ringe som den bliver gjort til, men synes vi mangler et koncept og ideer og det er jo træneren der skal bidrage med det. Samtidig synes jeg vi har mange gode fodboldspillere som man stadig mangler at se det bedste fra, og det er jo en træners opgave at få spillerne til at være den bedste version af dem selv og udvikle dem. Og det er ik sket.
                        Når man bliver ved at mangle marginaler, så er det ikke mangel på held, men derimod manglende kvalitet.
                        På trænerbænken og på banen mangler der kvalitet. På ledelsesgangene mangler der kvalitet. Stadion mangler kvalitet.

                        Lysten til at være OB fan er kritisk

                        Comment


                          Jeg er nået dertil, at Bomber Bo er min hedeste drøm som ny OB træner. Er du tosset, hvor ville han råwe meget efter Frø, Jebali osv...

                          Comment


                            Lad Hemmingsen tage over som træner og hyr Troels som sportsdirektør. Så kan man altid nemt afskedige Hemme igen, hvis det ikke lykkedes også er han automatisk ude af klubben på en 'værdig' måde

                            Comment


                              Mit bud er Hemmingsen overtager efter Michelsen meget snart.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                                Nej enig i tabellen sjældent lyver, men folk der har været fodboldtræner ved også godt det tit og ofte er marginaler som afgører fodboldkampe og især i superligaen. OB kunne sagtens have haft 7 point mere end tilfældet (Vejle, Sønderjyske og Nordsjælland). Men faktum er bare det har vi ikke. Og så falder det tilbage på træneren. Jeg synes ik truppen er så ringe som den bliver gjort til, men synes vi mangler et koncept og ideer og det er jo træneren der skal bidrage med det. Samtidig synes jeg vi har mange gode fodboldspillere som man stadig mangler at se det bedste fra, og det er jo en træners opgave at få spillerne til at være den bedste version af dem selv og udvikle dem. Og det er ik sket.
                                Helt seriøst hvor mange konstellationer har vi prøvet siden 2011... vi kan ansætte pep eller Klopp det her handler om ledelse ikke om træner
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X