Nu Tverskov skadet!!! Det er vel lysken. Igen... :-(
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers-OB 27.11.2020
Collapse
X
-
Vi kan vel kun håbe at hverken Horsens eller Lyngby rammer en stime, ellers bliver sæsonen en gyser."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Tror tabellen viser, at jeg har ret.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nej, 3 kampe for sent !"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
Nej enig i tabellen sjældent lyver, men folk der har været fodboldtræner ved også godt det tit og ofte er marginaler som afgører fodboldkampe og især i superligaen. OB kunne sagtens have haft 7 point mere end tilfældet (Vejle, Sønderjyske og Nordsjælland). Men faktum er bare det har vi ikke. Og så falder det tilbage på træneren. Jeg synes ik truppen er så ringe som den bliver gjort til, men synes vi mangler et koncept og ideer og det er jo træneren der skal bidrage med det. Samtidig synes jeg vi har mange gode fodboldspillere som man stadig mangler at se det bedste fra, og det er jo en træners opgave at få spillerne til at være den bedste version af dem selv og udvikle dem. Og det er ik sket.
På trænerbænken og på banen mangler der kvalitet. På ledelsesgangene mangler der kvalitet. Stadion mangler kvalitet.
Lysten til at være OB fan er kritisk
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
Nej enig i tabellen sjældent lyver, men folk der har været fodboldtræner ved også godt det tit og ofte er marginaler som afgører fodboldkampe og især i superligaen. OB kunne sagtens have haft 7 point mere end tilfældet (Vejle, Sønderjyske og Nordsjælland). Men faktum er bare det har vi ikke. Og så falder det tilbage på træneren. Jeg synes ik truppen er så ringe som den bliver gjort til, men synes vi mangler et koncept og ideer og det er jo træneren der skal bidrage med det. Samtidig synes jeg vi har mange gode fodboldspillere som man stadig mangler at se det bedste fra, og det er jo en træners opgave at få spillerne til at være den bedste version af dem selv og udvikle dem. Og det er ik sket.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 3
Comment
Comment