Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers-OB 27.11.2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg... gammel vin på nye flasker og samme udfordring som hele sidste sæson og i denne : Der mangler f... kvalitet på den centrale midtbane, så forstå det dog “sportslige” ledelse, og gerne en højre back som kan spille... to kampe i træk ?
.. og så må tålmodigheden med den rystende usikre OC snart være brugt op.
Tog han noget engang i mellem, så fair nok at han er afsindigt ringe på bolden, men det gør han jo sjældent.
Kløve, Laursen, Oliver Lund, OC, Kasper Larsen, Jens Jacob, Frøkjær er IKKE spillere som spiller os op i top seks, på nuværende ihvertald.
Vend den om, hvilke hold i top seks ville blive forstærket af disse spillere ? - INGEN ...
Hvor er jeg dog Corona træt af den middelmådighed der hersker i Ådalen og en ledelse fuldstændigt blottet for ambitioner...
Thrandason (staveplade), Leje af en anden ukendt islænding, Okosun.. Vor herre bevares,... sikke nogle gode transfer vinduer vi har haft..
Har er helt klar en top 6 målmand.
Han er vel faktisk tæt på at være top 3.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Korrekt, hele organisationen styres dårligt. Men man må kunne få mere ud af det trods alt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
Jeg må ærligt indrømme at jeg ik synes truppen er så dårlig som den bliver gjort til herinde, men taber vi i dag, så er faktum vi står med 11 point for 10 kampe. Og det kommer man ikke i top 6 af! Jeg synes det tid tip forandring!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
Jeg må ærligt indrømme at jeg ik synes truppen er så dårlig som den bliver gjort til herinde, men taber vi i dag, så er faktum vi står med 11 point for 10 kampe. Og det kommer man ikke i top 6 af! Jeg synes det tid tip forandring!
Bedst eksemplificeret vi, at vi lejer sidste sæsons topscorer ud, lige i samme ombæring som vi laver formationen om og går over til at spille med wings, som er det han har spillet klart mest i sin karriere. I stedet for at beholde ham og prøve ham af der, så lejer vi ham ud, på trods af at vi ingen bredde har på de wingpladser og vi slet ikke ved om Frøkjær er god i den rolle, og i stedet lejer vi en spidsangriber som vi allerede har rigeligt, og som vi ikke har tænkt os at bruge alligevel, selvom vi har flere angribere skadet.
Det er decideret håbløst!
- Likes 3
Comment
Comment