Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 27.11.2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Så var det Frøkjærs tur til st give en kæmpe chance væk. Og i det efterfølgende angreb afleveres bolden helt simpelt direkte til modstanderen.
    Han smider alt væk igen idag.

    Comment


      Aahr, den skal han da holde den der...

      Comment


        Frøkjær løber rundt som en hovedløs høne.

        Comment


          JM har sat OL på så der har han ansvar, men kan jo ikke gøre for at Sabbi afslutter skidt, og at Ryan ikke laver høje indlæg.

          Comment


            Ud med frø ind med en islænding....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
              ... gammel vin på nye flasker og samme udfordring som hele sidste sæson og i denne : Der mangler f... kvalitet på den centrale midtbane, så forstå det dog “sportslige” ledelse, og gerne en højre back som kan spille... to kampe i træk ?
              .. og så må tålmodigheden med den rystende usikre OC snart være brugt op.
              Tog han noget engang i mellem, så fair nok at han er afsindigt ringe på bolden, men det gør han jo sjældent.

              Kløve, Laursen, Oliver Lund, OC, Kasper Larsen, Jens Jacob, Frøkjær er IKKE spillere som spiller os op i top seks, på nuværende ihvertald.
              Vend den om, hvilke hold i top seks ville blive forstærket af disse spillere ? - INGEN ...

              Hvor er jeg dog Corona træt af den middelmådighed der hersker i Ådalen og en ledelse fuldstændigt blottet for ambitioner...

              Thrandason (staveplade), Leje af en anden ukendt islænding, Okosun.. Vor herre bevares,... sikke nogle gode transfer vinduer vi har haft..
              Jeg er godt nok dybt enig med dig angående OC.

              Har er helt klar en top 6 målmand.
              Han er vel faktisk tæt på at være top 3.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Korrekt, hele organisationen styres dårligt. Men man må kunne få mere ud af det trods alt
                Helt enig... Intet overbeviser mig om at JM får mere ud af det hold her, eller denne klub...og det kan sgu godt være vi er dårlige, men ikke SÅ dårlige! Udviklingen er udelukkende stagnerende...så frustrerende at se på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                  Jeg må ærligt indrømme at jeg ik synes truppen er så dårlig som den bliver gjort til herinde, men taber vi i dag, så er faktum vi står med 11 point for 10 kampe. Og det kommer man ikke i top 6 af! Jeg synes det tid tip forandring!
                  Fuldstændig enig!

                  Comment


                    Pis
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Og så et drop mere af Oliver.

                      nu falder vi sammen, nu er sæsonen slut.

                      Comment


                        Oliver og oliver sejler.

                        Tak for denne sæson

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                          Jeg må ærligt indrømme at jeg ik synes truppen er så dårlig som den bliver gjort til herinde, men taber vi i dag, så er faktum vi står med 11 point for 10 kampe. Og det kommer man ikke i top 6 af! Jeg synes det tid tip forandring!
                          Én ting er om spillerne individuelt er gode. Der kan man måske med god vilje mene, at truppen er til top 6. Noget andet og langt vigtigere er, hvordan den er sammensat. Passer spiller ind i en måde at spille på, passer de ind i de roller de bliver bedt om at spille og passer de sammen. På det parameter er OB bare kontinuerligt katastrofale. Vi køber noget spillere og håber på det bedste, der er ingen sammenhæng og mening i tingene.

                          Bedst eksemplificeret vi, at vi lejer sidste sæsons topscorer ud, lige i samme ombæring som vi laver formationen om og går over til at spille med wings, som er det han har spillet klart mest i sin karriere. I stedet for at beholde ham og prøve ham af der, så lejer vi ham ud, på trods af at vi ingen bredde har på de wingpladser og vi slet ikke ved om Frøkjær er god i den rolle, og i stedet lejer vi en spidsangriber som vi allerede har rigeligt, og som vi ikke har tænkt os at bruge alligevel, selvom vi har flere angribere skadet.

                          Det er decideret håbløst!

                          Comment


                            Forh............
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Frø ud nu, Gudjohnsen ind.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Farvel JM

                                Comment

                                Working...
                                X