Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Bif-OB 8.11.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Det ser til dels ud som om de står første gang tilsammen på en fodboldbane. JM bekræfter ja igen og igen at det er en styrke at vi kan spille forskellige systemer. Men faktisk kan vi ikke spille de god. Løbeveje er ikke klar, så vi smider permanent bolden væk i sted af at spille et angreb færdig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Det er mine penge også på.
      Sker det så vil jeg for første gang betvivle NTs intelligens. Meget andet kunne man sige om NT, men det sker ikke.

      Comment


        #78
        Vi har ikke niveau til top 6, Vi lever af individuelle præstationer og står ikke sammen som hold. Jebali er god resten middelmådige. JJ simpelthen for ringe.
        Sabbi er sgu også ringe. Det bliver endnu en sæson i bunden af superligaen. Længere er den ikke.

        Comment


          #79
          Frøkjær har ikke sat en fod rigtigt i dag

          Comment


            #80
            Er der virkelig ikke en mand på holdet som kan ramme en stribet
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Måske vi skulle vælge fejlafleveringskongen. Frø er sikker tæt på at hente titlen
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Sker det så vil jeg for første gang betvivle NTs intelligens. Meget andet kunne man sige om NT, men det sker ikke.
                Jeg ville ønske jeg kunne give dig ret, men jeg har svært ved at se ret mange andre oplagte bud. Og det bliver et oplagt bud. Jeg tror heller ikke på Bo Henriksen, folk som Thomasberg og Peter Sørensen er for uambitiøse, og så er der ikke mange folk tilbage at vælge i mellem. Mange mener jo, at Troels Bech har genopfundet sig selv i Brøndby, jeg kunne nemt se Thorborg hoppe med på den limpind.

                Comment


                  #83
                  Henrik Hansen overtager indtil nytår

                  Comment


                    #84
                    Det skal være skidt før det bliver godt, men behøver vi at være så ringe??

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Dead man walking
                      Både Lars Jacobsen og Flemming Poulsen var sikre på at ingen af de to trænere var der efter sommerferien
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #86
                        Hvor er det fantastiske boldspillere vi smider ind Aron og Okosun
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Hold nu op niveauet er lavt. Der skal seriøst ske noget i OB. Utroligt at vi bliver ved med at køre i samme rille

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                            Vi har ikke niveau til top 6, Vi lever af individuelle præstationer og står ikke sammen som hold. Jebali er god resten middelmådige. JJ simpelthen for ringe.
                            Sabbi er sgu også ringe. Det bliver endnu en sæson i bunden af superligaen. Længere er den ikke.
                            Det er sikker i dag Sabbis dårligste kamp for os men synes ikke han er en ringe spiller.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              På ingen måde kanterne, der er problemet i dag. Centralt på midten og afspillet fra centerforsvaret er langt fra niveau. Og modstander.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg ville ønske jeg kunne give dig ret, men jeg har svært ved at se ret mange andre oplagte bud. Og det bliver et oplagt bud. Jeg tror heller ikke på Bo Henriksen, folk som Thomasberg og Peter Sørensen er for uambitiøse, og så er der ikke mange folk tilbage at vælge i mellem. Mange mener jo, at Troels Bech har genopfundet sig selv i Brøndby, jeg kunne nemt se Thorborg hoppe med på den limpind.
                                Bif er jo styrket meget ved at TB forsvandt

                                Comment

                                Working...
                                X