Det ser til dels ud som om de står første gang tilsammen på en fodboldbane. JM bekræfter ja igen og igen at det er en styrke at vi kan spille forskellige systemer. Men faktisk kan vi ikke spille de god. Løbeveje er ikke klar, så vi smider permanent bolden væk i sted af at spille et angreb færdig.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Bif-OB 8.11.20
Collapse
X
-
Måske vi skulle vælge fejlafleveringskongen. Frø er sikker tæt på at hente titlen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Sker det så vil jeg for første gang betvivle NTs intelligens. Meget andet kunne man sige om NT, men det sker ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægVi har ikke niveau til top 6, Vi lever af individuelle præstationer og står ikke sammen som hold. Jebali er god resten middelmådige. JJ simpelthen for ringe.
Sabbi er sgu også ringe. Det bliver endnu en sæson i bunden af superligaen. Længere er den ikke."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg ville ønske jeg kunne give dig ret, men jeg har svært ved at se ret mange andre oplagte bud. Og det bliver et oplagt bud. Jeg tror heller ikke på Bo Henriksen, folk som Thomasberg og Peter Sørensen er for uambitiøse, og så er der ikke mange folk tilbage at vælge i mellem. Mange mener jo, at Troels Bech har genopfundet sig selv i Brøndby, jeg kunne nemt se Thorborg hoppe med på den limpind.
Comment
Comment