Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ligner heldigvis ikke en kortglad dommer
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Hvorfor spiller vi med sorte sørgebind i dag?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

        Det fede er jo, at i er lynhurtig til at forsvare jer. “Ej vi sviner ik spillerne til” :D nej du har ret, det bare noget jeg finder på. Læs kommentarerne i de andre tråde. Lund drengene og OC, Kløve, Frø osv står på ugentlig basis for skud. Men enig, det er en del af gamet. Og hvis det hjælper på jeres frustrationer, så gør i endelig det. ;)
        Altså nu vil jeg gerne være fri for at være en del af "Sviner-banden". Jeg har "svinet" Aron for nylig, fordi jeg fortsat mener han er spild af penge, og så har jeg også kritiseret trupsammensætningen generelt, men ellers har jeg ikke været ude efter specifikke spillere.

        Mht. dem der er det, så er problemet jo også, at når folk kritiserer Frøkjærs præstationer i de seneste kampe og skriver, at de har været sløjet, hvilket jeg også selv har gjort, så er det jo for det første helt fair, hvis de har været dårlige. Frøkjær er 21, så er mand også voksen i en fodboldforstand, og han er blevet ophøjet til en potentiel profil for os, med det medfølger forventninger. Men så er det jo så også her, at OB skal bevise, at de mener det bundseriøst, når de siger at de vil satse på akademiet og de unge, og fortsætter med at give f.eks. Frøkjær tillid, selvom de laver fejl. Når man bænker dem på den her måde, giver man jo så bare fansene ret i kritikken, man beskytter i hvert fald ikke den unge spiller.

        Comment


          #34
          Ser lovende nok ud i denne SKAL-VINDE kamp
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            Vi skal la' vær' med at insistere på at Jørgen skal tage de standarder bare fordi han er venstrebenet.. lad nu bare JJ tage dem - så ryger de da i det mindste ikke udover baglinjen

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Altså nu vil jeg gerne være fri for at være en del af "Sviner-banden". Jeg har "svinet" Aron for nylig, fordi jeg fortsat mener han er spild af penge, og så har jeg også kritiseret trupsammensætningen generelt, men ellers har jeg ikke været ude efter specifikke spillere.

              Mht. dem der er det, så er problemet jo også, at når folk kritiserer Frøkjærs præstationer i de seneste kampe og skriver, at de har været sløjet, hvilket jeg også selv har gjort, så er det jo for det første helt fair, hvis de har været dårlige. Frøkjær er 21, så er mand også voksen i en fodboldforstand, og han er blevet ophøjet til en potentiel profil for os, med det medfølger forventninger. Men så er det jo så også her, at OB skal bevise, at de mener det bundseriøst, når de siger at de vil satse på akademiet og de unge, og fortsætter med at give f.eks. Frøkjær tillid, selvom de laver fejl. Når man bænker dem på den her måde, giver man jo så bare fansene ret i kritikken, man beskytter i hvert fald ikke den unge spiller.
              Det kan godt være klogt med lidt pause. Han skal nok komme stærkt igen.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                Kløve er i gang med en god kamp
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                  Vi skal la' vær' med at insistere på at Jørgen skal tage de standarder bare fordi han er venstrebenet.. lad nu bare JJ tage dem - så ryger de da i det mindste ikke udover baglinjen
                  Dem JJT slår er så retfærdigvis heller ikke særligt gode. Det kunne være en overvejelse at hente en back der slår gode dødbolde i stedet for Jørgen. Så får man altså lige lidt mere ud af Okosun.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Det kan godt være klogt med lidt pause. Han skal nok komme stærkt igen.
                    Lad os håbe. Jeg vil dog ikke blive overrasket, hvis han ender med at blive Mathias Greve.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Altså nu vil jeg gerne være fri for at være en del af "Sviner-banden". Jeg har "svinet" Aron for nylig, fordi jeg fortsat mener han er spild af penge, og så har jeg også kritiseret trupsammensætningen generelt, men ellers har jeg ikke været ude efter specifikke spillere.

                      Mht. dem der er det, så er problemet jo også, at når folk kritiserer Frøkjærs præstationer i de seneste kampe og skriver, at de har været sløjet, hvilket jeg også selv har gjort, så er det jo for det første helt fair, hvis de har været dårlige. Frøkjær er 21, så er mand også voksen i en fodboldforstand, og han er blevet ophøjet til en potentiel profil for os, med det medfølger forventninger. Men så er det jo så også her, at OB skal bevise, at de mener det bundseriøst, når de siger at de vil satse på akademiet og de unge, og fortsætter med at give f.eks. Frøkjær tillid, selvom de laver fejl. Når man bænker dem på den her måde, giver man jo så bare fansene ret i kritikken, man beskytter i hvert fald ikke den unge spiller.
                      Men fair du kritiserer ham for en skidt kamp, det kan alle jo have. Og alle har dårlige perioder, både som hold og som individuel spiller. Men at sige frø er en voksen spiller er hel hen i vejret. Han har ikke engang spillet 50 pro kampe endnu :D men som træner står du og skal indfri nogen målsætninger og så det klart du bænker en spiller som ik lige har præsteret. Måske han kommer ind i dag og gør en god figur, det håber jeg. Jeg er personligt kæmpe fan af frø, han har noget kant og en offensiv tilgang til spillet, det kan jeg godt lide. Problemet i min optik er klart på ledelsesgangen. Og ik i trænerteamet og i truppen. For som jeg ser det har ob en trup til 6-8 plads. Og med sigt kan det måske blive mere hvis de unge griber deres chancer og man tør satse på det. Synes der mange talentfulde spillere, men det også op til den enkelte er gøre sig pågældende til den enkelte kamp. For som træner starter du bare med de bedste. Uanset alder.

                      Comment


                        #41
                        Frispark, god position.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Håber vi skifter Lund ud i pausen og går i 4-3-3.
                          Der stå 3 og dækker Brock-Madsen, og vi står lidt for dybt. Ender med at vi kommer til at gorsvarre den hjem i en halv time, hvilket sjældent lykkedes.

                          Comment


                            #43
                            Stor ros til publikum der klapper ved alle gode aktioner. Det har manglet i årevis
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #44
                              Okosun er væsentligt bedre på bolden i dag. Det ser slet ikke så dumt ud.

                              Comment


                                #45
                                Hold kæft en dårlig kamp..!!

                                vi evner ikke at sætte tempo, eller udfordre et middelmådigt Horsens mandskab. Vi scorer på en tilfældighed og vi kunne ligeså godt være på uafgjort ell bagud.

                                Comment

                                Working...
                                X