Ligner heldigvis ikke en kortglad dommer
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-ACH
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
Det fede er jo, at i er lynhurtig til at forsvare jer. “Ej vi sviner ik spillerne til” :D nej du har ret, det bare noget jeg finder på. Læs kommentarerne i de andre tråde. Lund drengene og OC, Kløve, Frø osv står på ugentlig basis for skud. Men enig, det er en del af gamet. Og hvis det hjælper på jeres frustrationer, så gør i endelig det. ;)
Mht. dem der er det, så er problemet jo også, at når folk kritiserer Frøkjærs præstationer i de seneste kampe og skriver, at de har været sløjet, hvilket jeg også selv har gjort, så er det jo for det første helt fair, hvis de har været dårlige. Frøkjær er 21, så er mand også voksen i en fodboldforstand, og han er blevet ophøjet til en potentiel profil for os, med det medfølger forventninger. Men så er det jo så også her, at OB skal bevise, at de mener det bundseriøst, når de siger at de vil satse på akademiet og de unge, og fortsætter med at give f.eks. Frøkjær tillid, selvom de laver fejl. Når man bænker dem på den her måde, giver man jo så bare fansene ret i kritikken, man beskytter i hvert fald ikke den unge spiller.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Altså nu vil jeg gerne være fri for at være en del af "Sviner-banden". Jeg har "svinet" Aron for nylig, fordi jeg fortsat mener han er spild af penge, og så har jeg også kritiseret trupsammensætningen generelt, men ellers har jeg ikke været ude efter specifikke spillere.
Mht. dem der er det, så er problemet jo også, at når folk kritiserer Frøkjærs præstationer i de seneste kampe og skriver, at de har været sløjet, hvilket jeg også selv har gjort, så er det jo for det første helt fair, hvis de har været dårlige. Frøkjær er 21, så er mand også voksen i en fodboldforstand, og han er blevet ophøjet til en potentiel profil for os, med det medfølger forventninger. Men så er det jo så også her, at OB skal bevise, at de mener det bundseriøst, når de siger at de vil satse på akademiet og de unge, og fortsætter med at give f.eks. Frøkjær tillid, selvom de laver fejl. Når man bænker dem på den her måde, giver man jo så bare fansene ret i kritikken, man beskytter i hvert fald ikke den unge spiller.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægVi skal la' vær' med at insistere på at Jørgen skal tage de standarder bare fordi han er venstrebenet.. lad nu bare JJ tage dem - så ryger de da i det mindste ikke udover baglinjen
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Altså nu vil jeg gerne være fri for at være en del af "Sviner-banden". Jeg har "svinet" Aron for nylig, fordi jeg fortsat mener han er spild af penge, og så har jeg også kritiseret trupsammensætningen generelt, men ellers har jeg ikke været ude efter specifikke spillere.
Mht. dem der er det, så er problemet jo også, at når folk kritiserer Frøkjærs præstationer i de seneste kampe og skriver, at de har været sløjet, hvilket jeg også selv har gjort, så er det jo for det første helt fair, hvis de har været dårlige. Frøkjær er 21, så er mand også voksen i en fodboldforstand, og han er blevet ophøjet til en potentiel profil for os, med det medfølger forventninger. Men så er det jo så også her, at OB skal bevise, at de mener det bundseriøst, når de siger at de vil satse på akademiet og de unge, og fortsætter med at give f.eks. Frøkjær tillid, selvom de laver fejl. Når man bænker dem på den her måde, giver man jo så bare fansene ret i kritikken, man beskytter i hvert fald ikke den unge spiller.
Comment
Comment