Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg ved ikke lige, hvad du henviser til, når du skriver at spillerne bliver "svinet" uge efter uge. Jeg har ikke rigtigt set det i den her tråd, udover en undren fra nogle over at Kløve spiller på kanten, hvilket jeg godt kan forstå man undres lidt over. Kritikken af nogle spillere kan være hård ind i mellem, men jeg synes klart den har været hårdere ved andre spillere førhen, og når man ikke præsterer som professionel fodboldspiller er vilkårene nu en gang sådan, at man får noget kritik.

    Af dem der får mest kritik herinde over de sidste mange måneder, synes jeg nu stadig det er Thorborg og Hemmingsen der står først i køen, og især med førstnævnte mener jeg det er helt fortjent i øvrigt.



    Comment


      #17
      Jørgens dødbolde ser bedre ud i dag end de har gjort længe.

      Comment


        #18
        10 minutter spillet. OB har ikke opdaget kampen er startet.

        Comment


          #19
          Jaaaaaaaaaaa
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Jørgens dødbolde ser bedre ud i dag end de har gjort længe.
            Øh nej.

            Comment


              #21
              Jaaaaaaaaaaa
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Sådan! Hold kæft hvor er det da ringe af Horsens.

                Comment


                  #23
                  Sådan .. ha ha hvor er Horsens ringe. Dejligt
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Tap in mål. Tæller ikke rigtig

                    Comment


                      #25
                      Sabbi udnytter forsvarskoks efter Kløves bolderobring. Så hidtil godt valg med Kløve
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Lækkert. kan se vi har scoret, kan desværre ikke selv se kampen på den kanal den vises :) Var det et godt mål?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Øh nej.
                          Han havde to der så fine ud. Så to der var decideret ringe. Sammenlagt vil jeg faktisk sige, at det er bedre end tidligere.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                            Lækkert. kan se vi har scoret, kan desværre ikke selv se kampen på den kanal den vises :) Var det et godt mål?
                            Horsens taber bolden udenfor feltet, Ryan slår et indlæg indover som rammer en Horsensspiller i brystet, end anden Horsensspiller sparker forbi bolden, og så kan Sabbi prikke den ind.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Horsens taber bolden udenfor feltet, Ryan slår et indlæg indover som rammer en Horsensspiller i brystet, end anden Horsensspiller sparker forbi bolden, og så kan Sabbi prikke den ind.
                              Godt med lidt medvind i feltet, tak for beskrivelse :)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg ved ikke lige, hvad du henviser til, når du skriver at spillerne bliver "svinet" uge efter uge. Jeg har ikke rigtigt set det i den her tråd, udover en undren fra nogle over at Kløve spiller på kanten, hvilket jeg godt kan forstå man undres lidt over. Kritikken af nogle spillere kan være hård ind i mellem, men jeg synes klart den har været hårdere ved andre spillere førhen, og når man ikke præsterer som professionel fodboldspiller er vilkårene nu en gang sådan, at man får noget kritik.

                                Af dem der får mest kritik herinde over de sidste mange måneder, synes jeg nu stadig det er Thorborg og Hemmingsen der står først i køen, og især med førstnævnte mener jeg det er helt fortjent i øvrigt.
                                Det fede er jo, at i er lynhurtig til at forsvare jer. “Ej vi sviner ik spillerne til” :D nej du har ret, det bare noget jeg finder på. Læs kommentarerne i de andre tråde. Lund drengene og OC, Kløve, Frø osv står på ugentlig basis for skud. Men enig, det er en del af gamet. Og hvis det hjælper på jeres frustrationer, så gør i endelig det. ;)

                                Comment

                                Working...
                                X