Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-ACH
Collapse
X
-
Sabbi udnytter forsvarskoks efter Kløves bolderobring. Så hidtil godt valg med Kløve"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægLækkert. kan se vi har scoret, kan desværre ikke selv se kampen på den kanal den vises :) Var det et godt mål?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg ved ikke lige, hvad du henviser til, når du skriver at spillerne bliver "svinet" uge efter uge. Jeg har ikke rigtigt set det i den her tråd, udover en undren fra nogle over at Kløve spiller på kanten, hvilket jeg godt kan forstå man undres lidt over. Kritikken af nogle spillere kan være hård ind i mellem, men jeg synes klart den har været hårdere ved andre spillere førhen, og når man ikke præsterer som professionel fodboldspiller er vilkårene nu en gang sådan, at man får noget kritik.
Af dem der får mest kritik herinde over de sidste mange måneder, synes jeg nu stadig det er Thorborg og Hemmingsen der står først i køen, og især med førstnævnte mener jeg det er helt fortjent i øvrigt.
Comment
Comment