Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd OB-ACH

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ch-skifter-en/

    Lidt skuffende, men forståeligt for mig må Frø en tur på bænken.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Ikke meget "Ungdommen er OBs fremtid" og satsning på akademiet over sådan et hold. Det vi så i slutningen af sidste sæson handlede mere om nød og om, at det var nogle lidt "gratis" kampe. Nu handler det for alvor om resultater må vi sige.

    Comment


      #3
      Hvor er det sindssygt at tage Frøkjær ud, og
      beholde Kløve på en venstrekant

      Comment


        #4
        3-4-3

        Skuffende. Vi har prøvet den opstilling flere gange og har spillet rigtig dårligt alle gangene. Det ændre en sejr over Lyngby ikke på. ALT for defensiv opstilling hjemme mod det dårligste Horsens hold i flere år. Fair med en pause til en utroligt ringe Frøkjær, men hvorfor Kløve? Manden er slet ikke offensivt dygtig nok, til at spille den plads. Så hellere Hylle eller Fenger, selvom de så er ude af position. Hvis det bliver lavet om til 3-5-2 giver det nok mere mening.

        Så meget hellere 4-3-3 som også har fungeret meget bedre, specielt nu hvor Jebali er tilbage.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          Hvor er det sindssygt at tage Frøkjær ud, og
          beholde Kløve på en venstrekant
          Desværre fuldstændig som forventet, man sylter vores unge for at vedholde middelmådige “ profiler” på holdet selvom de ej heller har præsteret væsenligt bedre.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Synes det er tragikomisk at i sidder og kritiserer dem for ikke at bruge de unge, men når de unge så spiller eller de unge som spiller, så er det næsten uanset hvordan de præstere så bliver de svinet til uge efter uge, og så de ikke gode nok og de laver fejl osv osv. Det er så trættende at læse alt jeres brok konstant. Så spiller vi godt men taber og så det for ringe, så vinder vi lidt grimt 3-0 og så er det pinligt. Støt nu spillerne og holdet i stedet for og forhold jer konstruktivt til det.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Desværre fuldstændig som forventet, man sylter vores unge for at vedholde middelmådige “ profiler” på holdet selvom de ej heller har præsteret væsenligt bedre.
              Sorry to say my friend. Men sådan er fodboldverdenen. Som manager eller træner, stiller du med det hold du føler er mest klar til den pågældende kamp og de spillere som kan vinde den. Man tænker nødvendigvis ikke på den lange bane, og det er i min optik også en fejl. Men jeg ved med garanti, at du som fan, ikke har tid til at vente 3-4 år på at få spillet unge spillere ind og man kan spille med om top 6. Nej du forventer resultater nu og her. Og taber de i dag, og det havde også været selvom der havde startet flere unge inde, så havde du været blandt de første til at skrive herinde og kritisere JM og spillerne endnu en gang for ikke at have niveau til top 6.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
                Synes det er tragikomisk at i sidder og kritiserer dem for ikke at bruge de unge, men når de unge så spiller eller de unge som spiller, så er det næsten uanset hvordan de præstere så bliver de svinet til uge efter uge, og så de ikke gode nok og de laver fejl osv osv. Det er så trættende at læse alt jeres brok konstant. Så spiller vi godt men taber og så det for ringe, så vinder vi lidt grimt 3-0 og så er det pinligt. Støt nu spillerne og holdet i stedet for og forhold jer konstruktivt til det.
                Måske du skal lade være at generalisere, du må meget gerne finde et indlæg hvor jeg sviner en af vores unge ;-)
                Jeg er bestemt ikke den eneste som germe vil have vores unge i spil og som giver dem pladsen til at udvikle dig med de fejl og dårlige kampe det fører med sig.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Måske du skal lade være at generalisere, du må meget gerne finde et indlæg hvor jeg sviner en af vores unge ;-)
                  Jeg er bestemt ikke den eneste som germe vil have vores unge i spil og som giver dem pladsen til at udvikle dig med de fejl og dårlige kampe det fører med sig.
                  Jamen det også fair. Det synes jeg kun er cool. Jeg kan bare konstatere 90% af dem som skriver herinde, de er sindssygt negative overfor spillerne og træneren og det er uanset om de vinder eller taber, om de er unge eller gamle. Men hører du til blandt de sjældnere så er der kun respekt herfra. :)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Måske du skal lade være at generalisere, du må meget gerne finde et indlæg hvor jeg sviner en af vores unge ;-)
                    Jeg er bestemt ikke den eneste som germe vil have vores unge i spil og som giver dem pladsen til at udvikle dig med de fejl og dårlige kampe det fører med sig.
                    Men glæder mig til at se en støttende besked næste gang OC smider den udover tribunen eller Frøkjær laver et dumt boldtab på midten (rookie mistakes) ;)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
                      Synes det er tragikomisk at i sidder og kritiserer dem for ikke at bruge de unge, men når de unge så spiller eller de unge som spiller, så er det næsten uanset hvordan de præstere så bliver de svinet til uge efter uge, og så de ikke gode nok og de laver fejl osv osv. Det er så trættende at læse alt jeres brok konstant. Så spiller vi godt men taber og så det for ringe, så vinder vi lidt grimt 3-0 og så er det pinligt. Støt nu spillerne og holdet i stedet for og forhold jer konstruktivt til det.
                      OB: "Vi skal være et fast top 6-hold og en 6. plads er en dårlig sæson"

                      OB bliver nr. 9 og starter næste sæson skidt pointmæssigt.

                      Fans: "Det er IKKE tilfredsstillende"

                      OB: "Ungdommen er vores fremtid og vores strategi er satsning på akademiet"

                      OB starter med 1 akademispiller og 1 spiller under 23.

                      Fans: "Hvad med strategien?"


                      Ok Chris10, lad os stoppe med at forholde os til det OB selv melder ud, for det er jo ikke konstruktivt i din verden. Lad os i stedet klappe i vores hænder over, hvad som helst vi bliver serveret, så dine følelser ikke bliver såret.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                        Sorry to say my friend. Men sådan er fodboldverdenen. Som manager eller træner, stiller du med det hold du føler er mest klar til den pågældende kamp og de spillere som kan vinde den. Man tænker nødvendigvis ikke på den lange bane, og det er i min optik også en fejl. Men jeg ved med garanti, at du som fan, ikke har tid til at vente 3-4 år på at få spillet unge spillere ind og man kan spille med om top 6. Nej du forventer resultater nu og her. Og taber de i dag, og det havde også været selvom der havde startet flere unge inde, så havde du været blandt de første til at skrive herinde og kritisere JM og spillerne endnu en gang for ikke at have niveau til top 6.
                        Jeg har nævnt det før og gentager gerne.
                        Jeg vil hellere ende som nr 9 et par sæsoner med et hold som bygger vores unge op end jeg vil være statist i et mesterskabs slutspil og ende på 5-6. Pladsen i en enkelt sæson hvor holdet består af spillere som Kløve, Okosun ,Lieder , Lund og lignende middelmådige spillere som ikke er brugbare hverken på lang sigt eller som videresalgs emner.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          OB: "Vi skal være et top 6-hold og en 6. plads er en dårlig sæson"

                          OB bliver nr. 8

                          Fans: "Det er IKKE tilfredsstillende"

                          OB: "Ungdommen er vores fremtid og vores strategi er satsning på akademiet"

                          OB starter med 1 akademispiller og 1 spiller under 23.

                          Fans: "Hvad med strategien?"


                          Ok Chris10, lad os stoppe med at forholde os til det OB selv melder ud, for det er jo ikke konstruktivt i din verden. Lad os i stedet klappe i vores hænder over, hvad som helst vi bliver serveret, så dine følelser ikke bliver såret.
                          Fuldstændig enig i at OB’s udmeldinger er helt hen i vejret. Synes også det havde klædt dem at sige, vi går efter en så høj placering som muligt men det er vigtigere at få implementeret nogen ungespiller og en offensiv spilstrategi. Men det har man tydeligvis ik turde. Men går benhårdt efter top 6 og om det så er med gamle eller unge eller grimt eller flot fodbold, det er de desværre ligeglade med. Men så kan man kritisere ledelsen. Det skal ik gå udover spillerne som er dem der bliver svinet herinde uge efter uge. Går ik udfra det er dem som sætter målsætningerne

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Jeg har nævnt det før og gentager gerne.
                            Jeg vil hellere ende som nr 9 et par sæsoner med et hold som bygger vores unge op end jeg vil være statist i et mesterskabs slutspil og ende på 5-6. Pladsen i en enkelt sæson hvor holdet består af spillere som Kløve, Okosun ,Lieder , Lund og lignende middelmådige spillere som ikke er brugbare hverken på lang sigt eller som videresalgs emner.
                            Fedt! Sådan har jeg det klart også. Men igen, det er ledelsens ansvar. Så kan vi diskutere Hemmingsen, men det jo en anden snak

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

                              Fuldstændig enig i at OB’s udmeldinger er helt hen i vejret. Synes også det havde klædt dem at sige, vi går efter en så høj placering som muligt men det er vigtigere at få implementeret nogen ungespiller og en offensiv spilstrategi. Men det har man tydeligvis ik turde. Men går benhårdt efter top 6 og om det så er med gamle eller unge eller grimt eller flot fodbold, det er de desværre ligeglade med. Men så kan man kritisere ledelsen. Det skal ik gå udover spillerne som er dem der bliver svinet herinde uge efter uge. Går ik udfra det er dem som sætter målsætningerne
                              Jeg ved ikke lige, hvad du henviser til, når du skriver at spillerne bliver "svinet" uge efter uge. Jeg har ikke rigtigt set det i den her tråd, udover en undren fra nogle over at Kløve spiller på kanten, hvilket jeg godt kan forstå man undres lidt over. Kritikken af nogle spillere kan være hård ind i mellem, men jeg synes klart den har været hårdere ved andre spillere førhen, og når man ikke præsterer som professionel fodboldspiller er vilkårene nu en gang sådan, at man får noget kritik.

                              Af dem der får mest kritik herinde over de sidste mange måneder, synes jeg nu stadig det er Thorborg og Hemmingsen der står først i køen, og især med førstnævnte mener jeg det er helt fortjent i øvrigt.

                              Comment

                              Working...
                              X