Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Lyngby 23.10.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ja. JM måske også med en lille kindhest til hans chefer i interviewet efter kampen, hvor han blandt andet forklare systemskiftet med at Jebali er ude i dag. Skal vi virkelig blot mangle èn mand og så er vi så tynde vi må skifte system?

    ​​​​
    Var Lieder ikke et ønske fra JM og har JM ikke selv både anbefalet Sander og droppet ham igen?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

      Det må være forventet med Okosun. De må vide hvad han står for. Jeg glæder mig også Drachmann er tilbage. Ham får vi brug for mod ACH på søndag. Vi må og skal have plads til JJT som endelig ser ud til at være på vej til en god periode uden skader. Jeg kan godt li’ Kløve, men jeg tror han må indstille sig på enbænkplads i næste weekend
      Tror det giver godt i odds hvis du spiller på at Kløve bænkes ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Iøvrigt fedt at se den jubel Tverskov viste ved sine mål. Man kan se hvor meget det betyder for ham det her.
        Ja det er skønt at se
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

          Det må være forventet med Okosun. De må vide hvad han står for. Jeg glæder mig også Drachmann er tilbage. Ham får vi brug for mod ACH på søndag. Vi må og skal have plads til JJT som endelig ser ud til at være på vej til en god periode uden skader. Jeg kan godt li’ Kløve, men jeg tror han må indstille sig på enbænkplads i næste weekend
          Var han ikke på toppen i sin sidste klub?.. af samme årsag ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Så mangler vi bare at ACH slår FCN 4-0, FCK og RFC spiller uafgjort ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Ved tilbageblik på kampen slår det mig, hvor lidt Okosun er med i det opbyggende spil. At have en central midtbanespiller, der har bolden så lidt, gør noget ved det opbyggende spil. Omvendt er han et våben uden lige i luftrummet, og det er bestemt muligt, at det opvejer til fulde.

              Han er selvsagt heller ikke kørt ind endnu, og jeg fælder ikke dom, men ytrer en lidt bekymret mine. Håber, OB kan finde en måde at få det hele til at gå op. Okusun har en helt voldsom spidskompetence, som skal udbyttes. Med Janus D. tilbage står OB også foran nye mulige midtbanekonstellationer.
              Okosun er et våben. Jeg siger ikke at han er årsagen til vores 3 dødbold mål. Men han gør ondt i feltet. Det kan godt være det koster lidt på opspillet, men der er ikke værre end Opondo eller Aron. Kløve var også ret usynlig igår. Agf spillede ikke godt mod os, men sejre gir selvtillid så tager gerne endnu en grim mod Horsens og helst med en cleanshit.
              kampen viste også hvorfor ML er umulig at bruge fra start når vi møder et tophold.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Var Lieder ikke et ønske fra JM og har JM ikke selv både anbefalet Sander og droppet ham igen?
                Det ved vi jo ikke. Men hvis han har sagt nej til Lieder men JH købte ham alligevel fordi han var billigere end alternativerne. Sander startede forrygende, men fald noget da BK blev solgt skal vi i top 6 så skal bænken også være kompetent

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Okosun er et våben. Jeg siger ikke at han er årsagen til vores 3 dødbold mål. Men han gør ondt i feltet. Det kan godt være det koster lidt på opspillet, men der er ikke værre end Opondo eller Aron. Kløve var også ret usynlig igår. Agf spillede ikke godt mod os, men sejre gir selvtillid så tager gerne endnu en grim mod Horsens og helst med en cleanshit.
                  kampen viste også hvorfor ML er umulig at bruge fra start når vi møder et tophold.
                  Han trækker nok en masse opmærksomhed på dødbolde der giver lidt mere plads til de øvrige spillere i feltet ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Han trækker nok en masse opmærksomhed på dødbolde der giver lidt mere plads til de øvrige spillere i feltet ..
                    Ja lige præcis. Havde egentlig forventet at Kasper ville få fordel af det, men at det i stedet er Jeppe er helt fint.
                    Jeg tror på flere lette mål. Det kan godt være, at det ikke bliver de smukke, men indtil der indføres point for skønhed, så lever jeg fint med mange grimme mål, som når Fall og HHA slog til i gamle dage.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Tror det giver godt i odds hvis du spiller på at Kløve bænkes ;-)
                      Haha ja, muligvis. Præmissen er selvf. at JJT og Drachmann skal spille. Okosun får pladsen på den offensive midt. Der kan selvf. blive en plads hvis Frø trænger til en pause

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Et tremandsforsvar fast, som én forslår, er jeg ikke tilhænger af. M. Lund er ikke god nok. DH havde nok ikke været en dum idé, host host. Okosun på 6eren køber jeg heller ikke.

                        I min verden er dette OBs idealopstilling:

                        OC
                        RL - KL - Tver - JS
                        JD - JJT - Okosun
                        Sabbi - Jebali - Frø

                        Frø med direkte besked om at trække mere ind og ned i banen. JD og JJT tilbagetrukket, Okosun som 8er og mest muligt i boksen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Et tremandsforsvar fast, som én forslår, er jeg ikke tilhænger af. M. Lund er ikke god nok. DH havde nok ikke været en dum idé, host host. Okosun på 6eren køber jeg heller ikke.

                          I min verden er dette OBs idealopstilling:

                          OC
                          RL - KL - Tver - JS
                          JD - JJT - Okosun
                          Sabbi - Jebali - Frø

                          Frø med direkte besked om at trække mere ind og ned i banen. JD og JJT tilbagetrukket, Okosun som 8er og mest muligt i boksen.
                          Det ligner et godt bud på den opstilling der er mest kraftfuld. Jeg kan dog godt være i tvivl om der bliver for langt mellem def. midt med JJT og JD hvis Okosun skal være meget i feltet, og om haner god nok til at servicere Jebali og Sabbi som de 2 helt på toppen.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det ligner et godt bud på den opstilling der er mest kraftfuld. Jeg kan dog godt være i tvivl om der bliver for langt mellem def. midt med JJT og JD hvis Okosun skal være meget i feltet, og om haner god nok til at servicere Jebali og Sabbi som de 2 helt på toppen.
                            Noget af serviceringen bliver via hovedet. Den del er han ligaens bedste til. Faktisk sjælden OB har den bedste til et element. Vel ikke set siden DD

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Et tremandsforsvar fast, som én forslår, er jeg ikke tilhænger af. M. Lund er ikke god nok. DH havde nok ikke været en dum idé, host host. Okosun på 6eren køber jeg heller ikke.

                              I min verden er dette OBs idealopstilling:

                              OC
                              RL - KL - Tver - JS
                              JD - JJT - Okosun
                              Sabbi - Jebali - Frø

                              Frø med direkte besked om at trække mere ind og ned i banen. JD og JJT tilbagetrukket, Okosun som 8er og mest muligt i boksen.
                              Er helt enig mht Okosun som 6’er, det er en tæt på tåbelig ide. Han skal bruges som 8’er, og jeg synes egentlig han ser ok ud på bolden. Ikke glimrende, men bedre end forventet. Han er voldsom i felterne.

                              Synes det er svært med en ideal opstilling. Jeg synes Opondo gjorde det godt de første kampe, og dynamikken mellem ham, Kløve og JJT har nogle fordele i presspillet, som JD, JJT og Okosun ikke har. Jeg er bange for at vi mister al dynamik med den midtbane.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Noget af serviceringen bliver via hovedet. Den del er han ligaens bedste til. Faktisk sjælden OB har den bedste til et element. Vel ikke set siden DD
                                Det vil være katastrofalt dumt ikke at udnytte den store spidskompetence hos ham. Jeg tænker mest på det organiserede spil med at spille i dybden .. vi skal helst lave mål på mere end en måde.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X