Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - RFC MotM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vores forsvar er tit under gevaldigt pres, fordi vi mangler en 6' er der kan ligge og være bindeledet mellem forsvar og midtbane. Jeg tænker at Momo eller Ari måske kun være gode bud på den position.
    Opstilingen skulle være 4-1-2-3.

    Toppel

    momo. DH. Kl. Jbl

    Ari
    Shoop. Azer


    falk. Mos. Kadrii

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
      Vores forsvar er tit under gevaldigt pres, fordi vi mangler en 6' er der kan ligge og være bindeledet mellem forsvar og midtbane. Jeg tænker at Momo eller Ari måske kun være gode bud på den position.
      Opstilingen skulle være 4-1-2-3.

      Toppel

      momo. DH. Kl. Jbl

      Ari
      Shoop. Azer


      falk. Mos. Kadrii
      denne opstilling kommer aldrig til at ske tror jeg. For det første kunne det først lade sig gøre næste sæson og tvivler på at alle de 3 øverste vil være at finde næste sæson

      Comment


        #33
        Toppel.

        Comment


          #34
          Toppel som rundens målmand i tipsbladet

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...igaen-31-runde

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Det er simpelhen ikke rigtig og det er en total undervurdering af Daniel. Grunden til at vores forsvar blev så presset i går og Toppel var tvunget til alle de gode redninger var både et spørgsmål om Randers' tryk, men også fordi at vores hold pres fungerede som en pose nødder. Hvor er det dog træls at Daniel igen og igen skal stilles til skue når det ikke fungere i bagkæden pga holdindsatsen. Han er er vores bedste centrale forvarspiller! AMC er desværre over the hill og Kaspers force er næste alene i luftrummet (der er han til gengæld også formidabel). Jeg synes Daniel spillede en god kamp i går og han viste sig også som en leder. Ham kan vi være helt rolige med som anfører og spillende hver weekend i den kommende sæson.
            Hvor er jeg dog fuldstændig enig i alle dine betragtninger.

            Comment


              #36
              1. Toppel

              2. DH

              3. Diarra
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Toppel

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  1. Toppel

                  2. DH

                  3. Diarra
                  Den er jeg helt med på. Toppel fortjener den, men både DH og Momo er imo værdige runner ups.

                  Comment


                    #39
                    Toppel skal have den, den er så fed, den der hvor han bare kaster sig på tværs.

                    Når det er sagt, så har jeg, på bare den her kamp mod Randers fået enorm meget mere respekt for Daniel, måske ikke den første time (der var hovsa´er), men de sidste 30 minutter, der var det altså ham "der siger" nu clearer vi det her pis og kommer videre i teksten.

                    Daniel bevidste for mig lige præcis her, at han er klar, fra lige præcis nu af!
                    Last edited by Polle; 09-05-2014, 20:53.

                    Comment


                      #40
                      Mads "mur" Toppel
                      Nu går fremad

                      Comment

                      Working...
                      X