Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ikke i år efter min mening. Men den er nok planlagt til at han tiltræder i sommeren 2022.
    Han er kun lige fyldt 17 for 2-3 måneder siden. Så planen må være at gøre fx Frøkjær god nok til salg det næste 1,5 år for at gøre plads
    Fair nok. han så god ud i opstartskampene, men 2022 er selvfølgelig rigeligt tids nok.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Fair nok. han så god ud i opstartskampene, men 2022 er selvfølgelig rigeligt tids nok.
      Han var virkelig god i det jeg så på stream. Et salg inden er heller ikke urealistisk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ikke i år efter min mening. Men den er nok planlagt til at han tiltræder i sommeren 2022.
        Han er kun lige fyldt 17 for 2-3 måneder siden. Så planen må være at gøre fx Frøkjær god nok til salg det næste 1,5 år for at gøre plads
        Det er også typisk OB at man helst venter til spillerne er 20-21 år før man satser mere helhjertet på dem.
        Jeg ser hellere de bliver afprøvet så meget som muligt fremfor stædigt at bruge spillere som AJA ved afbud og skader.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Det er også typisk OB at man helst venter til spillerne er 20-21 år før man satser mere helhjertet på dem.
          Jeg ser hellere de bliver afprøvet så meget som muligt fremfor stædigt at bruge spillere som AJA ved afbud og skader.
          Mon ikke det er en del af strategien at lave om på det? Det håber jeg. De skal tidligt op ja. Men kun hvis de er gode nok og det ikke standser deres udvikling.
          Til den del har jeg 100% tiltro til TH

          Comment

          Working...
          X