Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tror OB havde været foran AC Horsens i talentjagt, så det lugter nok af et fra-valg af os - håber jeg
    Vi har jo også en Marcus Alstrup på U19-holdet der dufter af snarlig superliga spiller.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
      Tror OB havde været foran AC Horsens i talentjagt, så det lugter nok af et fra-valg af os - håber jeg
      Vi har jo også en Marcus Alstrup på U19-holdet der dufter af snarlig superliga spiller.
      Ja det må vi da håbe
      Hvis han ikke sælges inden vil det også undre mig meget hvis han ikke er i SL truppen indenfor 1,5 år

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Håber da bestemt at det kun er fordi vi ikke kunne bruge ham

        https://fyens.dk/artikel/næsby-dreng-til-ac-horsens

        Kender ham ikke
        Lidt off-topic.

        Men er han i familie med målmandstalentet Mads Hermansen i Brøndby IF, der også er et produkt af Næsby?

        Comment


          Rygterne på Twitter går på, at det er en lejeaftale i SPAL..

          Jeg bliver aldrig klog på OBs transferstrategi. Jeg kan forstå det, hvis der i aftalen ligger en forpligtelse til at købe. Enten det, eller også skal det være fordi vi er sikre på, at han kommer til at spille kontinuerligt dernede samtidigt med, at vi forlænger kontrakten med ham som udløber om et år.

          Det mest sandsynlige tænker jeg dog er, at vi udlejer ham uden nogle af ovenstående betingelser opfyldt. Han kan så til sommer frit skrive kontrakt andetsteds, og vi bliver endnu engang fanget med håret i postkassen. Enten det, eller også har vi bare vurderet, at hans talent ikke rækker og i stedet vil vi opfylde et personligt ønske fra ham om at prøve udlandet.

          Jeg håber edersparkme, at man i klubben er helt overbevist om hans potentiale i klubben inden man sender ham afsted på leje og i princippet kaster hans kontraktsituation lidt op i luften - med fri mulighed for at andre kan gribe muligheden for at hente ham gratis, hvis han præsterer godt i Italien.

          Meget tyder dog på, at Vestergaard er kommet foran ham i køen, og måske man så ikke vurderer Obbekjær til at være værd at satse på samtidigt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja det må vi da håbe
            Hvis han ikke sælges inden vil det også undre mig meget hvis han ikke er i SL truppen indenfor 1,5 år
            Tror han ryger op i superligatruppen, når enten OC eller Mande ryger.
            Håber at se ham i på kassen, inden et evt. salg. Han er blevet hypet siden han var 15 år, og er vidst 17 år nu og med i U19-truppen, der må være et stort potentiale i knægten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
              Rygterne på Twitter går på, at det er en lejeaftale i SPAL..

              Jeg bliver aldrig klog på OBs transferstrategi. Jeg kan forstå det, hvis der i aftalen ligger en forpligtelse til at købe. Enten det, eller også skal det være fordi vi er sikre på, at han kommer til at spille kontinuerligt dernede samtidigt med, at vi forlænger kontrakten med ham som udløber om et år.

              Det mest sandsynlige tænker jeg dog er, at vi udlejer ham uden nogle af ovenstående betingelser opfyldt. Han kan så til sommer frit skrive kontrakt andetsteds, og vi bliver endnu engang fanget med håret i postkassen. Enten det, eller også har vi bare vurderet, at hans talent ikke rækker og i stedet vil vi opfylde et personligt ønske fra ham om at prøve udlandet.

              Jeg håber edersparkme, at man i klubben er helt overbevist om hans potentiale i klubben inden man sender ham afsted på leje og i princippet kaster hans kontraktsituation lidt op i luften - med fri mulighed for at andre kan gribe muligheden for at hente ham gratis, hvis han præsterer godt i Italien.

              Meget tyder dog på, at Vestergaard er kommet foran ham i køen, og måske man så ikke vurderer Obbekjær til at være værd at satse på samtidigt.
              Jeg har hørt at OB har mistet troen på ham, og han selv ikke er fokuseret og tror på sit gennembrud i OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                Tror han ryger op i superligatruppen, når enten OC eller Mande ryger.
                Håber at se ham i på kassen, inden et evt. salg. Han er blevet hypet siden han var 15 år, og er vidst 17 år nu og med i U19-truppen, der må være et stort potentiale i knægten.
                Ja han er lige fyldt 17 år. Vi håber det bedste og at vi fortsætter traditionen om at uddanne rigtig gode målmænd

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                  Rygterne på Twitter går på, at det er en lejeaftale i SPAL..

                  Jeg bliver aldrig klog på OBs transferstrategi. Jeg kan forstå det, hvis der i aftalen ligger en forpligtelse til at købe. Enten det, eller også skal det være fordi vi er sikre på, at han kommer til at spille kontinuerligt dernede samtidigt med, at vi forlænger kontrakten med ham som udløber om et år.

                  Det mest sandsynlige tænker jeg dog er, at vi udlejer ham uden nogle af ovenstående betingelser opfyldt. Han kan så til sommer frit skrive kontrakt andetsteds, og vi bliver endnu engang fanget med håret i postkassen. Enten det, eller også har vi bare vurderet, at hans talent ikke rækker og i stedet vil vi opfylde et personligt ønske fra ham om at prøve udlandet.

                  Jeg håber edersparkme, at man i klubben er helt overbevist om hans potentiale i klubben inden man sender ham afsted på leje og i princippet kaster hans kontraktsituation lidt op i luften - med fri mulighed for at andre kan gribe muligheden for at hente ham gratis, hvis han præsterer godt i Italien.

                  Meget tyder dog på, at Vestergaard er kommet foran ham i køen, og måske man så ikke vurderer Obbekjær til at være værd at satse på samtidigt.
                  Skuffende hvis det kun bliver leje...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Skuffende hvis det kun bliver leje...
                    Tror vi ser / har allerede set mange lejer i dette vindue pga. klubbernes pressede økonomier... selv en CE kan måske kun ryge videre på en lejeaftale !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Tror vi ser / har allerede set mange lejer i dette vindue pga. klubbernes pressede økonomier... selv en CE kan måske kun ryge videre på en lejeaftale !
                      Håber så bare at man forlænger 6 måneder så man ikke riskerer at gå glip af en transfersum

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Håber så bare at man forlænger 6 måneder så man ikke riskerer at gå glip af en transfersum
                        God pointe

                        Comment


                          Vi har ikke hørt så meget andet end det, der allerede snakkes om, men lejeaftalen i Italien skulle være god nok.

                          http://obstruktion.dk/daniel-obbekja...eje-i-italien/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi har ikke hørt så meget andet end det, der allerede snakkes om, men lejeaftalen i Italien skulle være god nok.

                            http://obstruktion.dk/daniel-obbekja...eje-i-italien/
                            Hvad med jeres Hemmingsen interview?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvad med jeres Hemmingsen interview?
                              Her er et referat af det !

                              "








                              "

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Her er et referat af det !

                                "








                                "

                                Comment

                                Working...
                                X