Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jo det mente han da bestemt der var mulighed for med Skjelvik så vidt jeg husker
    MH siger, at hvis Sjelvik spiller op til hans top niveau, så er det ikke utænkeligt at Sjelvik kan sælges videre. Og det har han ret i, jeg tænker dog ikke at det sker.
    Han har spillet fast for Rosenborg, hvor man gerne vil forlænge. Han har landskampe og har spillet i LA Galaxy. Han har et godt niveau, det har han ikke vist stabilt endnu i OB, men vi har set at han har nogle tydelige styrker, og desværre også mangler i den rolle har få indtil nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

      MH siger, at hvis Sjelvik spiller op til hans top niveau, så er det ikke utænkeligt at Sjelvik kan sælges videre. Og det har han ret i, jeg tænker dog ikke at det sker.
      Han har spillet fast for Rosenborg, hvor man gerne vil forlænge. Han har landskampe og har spillet i LA Galaxy. Han har et godt niveau, det har han ikke vist stabilt endnu i OB, men vi har set at han har nogle tydelige styrker, og desværre også mangler i den rolle har få indtil nu.
      Han vil jo være omkring 31 på det tidspunkt ca. Hvem vil dog købe en 31 årig, ofte skadet venstreback i OB? Det er muligt det kan lade sig gøre, men det bliver kun et lommepengesalg

      Comment


        Jeg er ikke så bekymret for VB, Skjelvik er OK og Brems virker som en fin back-up man kan trække på uden at alt går i stykker. HB derimod, der skal kigges på en løsning, Ryan skal presses ellers er jeg bange for at det bliver en gentagelse af efteråret.

        Comment


          Er ob ved at sælge obbekjær??
          ifølge hans Instagram er han i lufthavnen på vej væk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Er ob ved at sælge obbekjær??
            ifølge hans Instagram er han i lufthavnen på vej væk
            Det kan se sådan ud, Spændende hvor han kan ende
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Er ob ved at sælge obbekjær??
              ifølge hans Instagram er han i lufthavnen på vej væk
              Spændendendendende. Virker dog ikke som den nemmeste vej til Middelfart
              Last edited by fmprOB; 20-01-2021, 13:12.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Spændendendendende. Virker dog ikke som den nemmeste vej til Middelfart
                Var det ikke samme bruger, som kom med Grønning "rygtet" fra Twitter - uden link. Er der overhovedet rigtigt?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  Var det ikke samme bruger, som kom med Grønning "rygtet" fra Twitter - uden link. Er der overhovedet rigtigt?

                  haha jo men nu er det på hans egen indtagram at der er et billed fra lufthavnen

                  og jeg kunne sku ikk lige finde ud af at linke til twitter den dag.

                  Last edited by DD84; 20-01-2021, 13:36.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Er ob ved at sælge obbekjær??
                    ifølge hans Instagram er han i lufthavnen på vej væk
                    Kunne være fint at få noget mønt for ham - ser også hellere vi giver spilletid til Vestergaard og Robin

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                      Var det ikke samme bruger, som kom med Grønning "rygtet" fra Twitter - uden link. Er der overhovedet rigtigt?
                      Jeg har set et billede fra KBH lufthavn på Obbekjærs egen Instagram hvor han mere end hentyder at han er på vej til udlandet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg har set et billede fra KBH lufthavn på Obbekjærs egen Instagram hvor han mere end hentyder at han er på vej til udlandet
                        Fair nok. Ville bare være lidt kildekritisk, inden det hele gik i selvsving

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Kunne være fint at få noget mønt for ham - ser også hellere vi giver spilletid til Vestergaard og Robin
                          Håber det er en god mønt. Så mangler vi lige at få en transfer for Sander også i dette vindue. Så burde der være mulighed for at leje noget ind til backs

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                            Fair nok. Ville bare være lidt kildekritisk, inden det hele gik i selvsving
                            He he. Den er god nok.
                            Ville rigtig gerne uploade billedet men jeg får hele tiden en meddelelse om at jeg ikke har tilladelse til det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              He he. Den er god nok.
                              Ville rigtig gerne uploade billedet men jeg får hele tiden en meddelelse om at jeg ikke har tilladelse til det.
                              Lasse vøge skriver på twitter at det er Holland så det er der nok ikk mange penge i

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                                Lasse vøge skriver på twitter at det er Holland så det er der nok ikk mange penge i
                                Men han vel heller ikke så meget værd, hvis han skydes afsted nu

                                Comment

                                Working...
                                X