Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 27.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kampens måske bedste spiller der laver to kasser er stadig skurken med mange brændte store chancer ... så ineffektive ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Med det spil OB har leveret skulle de 3 første kampe have givet minimum 7 point. Og nu står man med 4 point. Det sgu trist
      Enig. Vi er alt for uskarpe og det er jo noget vi har set de sidste mange år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Kampens måske bedste spiller der laver to kasser er stadig skurken med mange brændte store chancer ... så ineffektive ...
        Ja, sådan er det nok med Jebali. Der er et vidst spild med ham som angriber, men han kommer tilgengæld i en masse gode situationer i dag, hvor han så også brænder flere af dem, som jeg tvivler på det andre vil komme i. Sander og Gudjohnsen kom i hvert fald ikke i én eneste god situation, efter de kom på banen, og Fenger havde vidst også kun en enkelt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Kampens måske bedste spiller der laver to kasser er stadig skurken med mange brændte store chancer ... så ineffektive ...
          Jebali brænder meget. Men det er vildt hvor meget han kommer frem til og er nu topscorer i superligaen

          Comment


            Ufortjent.

            Jeg magtede ikke de sidste 20 minutter. Hvordan gjorde den nye islænding det? Jeg forstår, at han kom ind.

            Comment


              Inden sæsonen ville 4 point havde været ok. Man havde så nok forventet, at pointene var opnået på inden vis. Efter den gode start mod FCK - og de enkelte kampes dynamik in mente - er det svært ikke at være skuffet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Ufortjent.

                Jeg magtede ikke de sidste 20 minutter. Hvordan gjorde den nye islænding det? Jeg forstår, at han kom ind.
                Umuligt at vurdere. Han vandt en hovedstødsduel. Det var vel det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Han dropper ikke idag men der er generelt godt nok langt mellem snapsene
                  Man kan vel sige at det ikke er nogle han SKAL tage men nogle kan godt kunne pille med en fremragende redning. Men også nogle okay afslutninger hvor de får tid og plads til at sparke.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Inden sæsonen ville 4 point havde været ok. Man havde så nok forventet, at pointene var opnået på inden vis. Efter den gode start mod FCK - og de enkelte kampes dynamik in mente - er det svært ikke at være skuffet.
                    Så absolut vi kunne godt have haft 9 point uden at vi havde følt os heldige.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Ja, sådan er det nok med Jebali. Der er et vidst spild med ham som angriber, men han kommer tilgengæld i en masse gode situationer i dag, hvor han så også brænder flere af dem, som jeg tvivler på det andre vil komme i. Sander og Gudjohnsen kom i hvert fald ikke i én eneste god situation, efter de kom på banen, og Fenger havde vidst også kun en enkelt.
                      Jeg er heller ikke utilfreds men stadig vildt at OB kan spildominere kampen og komme til så meget og alligevel gå fra kampen som 4-2 tabere ... snydt for straffe eller ej .. deres mål kom nemt og der blev misbrugt skammeligt ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Frøkjær og Oliver C. - kampens spillere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Synes også det er der vi er nu. Han er ikke noget stort problem, men han redder heller ikke point hjem til os. Og det er sådan set fair nok, køber bare ikke hypen om, at der ligger et +20 millioners salg og venter lige rundt om hjørnet på ham. Der mangler en del endnu.
                          Han er en superliga målmand på det jævne med potentiale til at udvikle sig til en god keeper. Er enig i det er langt imellem de point givende spektakulære redninger.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Man kan vel sige at det ikke er nogle han SKAL tage men nogle kan godt kunne pille med en fremragende redning. Men også nogle okay afslutninger hvor de får tid og plads til at sparke.
                            Enig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Jeg er heller ikke utilfreds men stadig vildt at OB kan spildominere kampen og komme til så meget og alligevel gå fra kampen som 4-2 tabere ... snydt for straffe eller ej .. deres mål kom nemt og der blev misbrugt skammeligt ...
                              Meget enig men er sgu alligevel svært ikke at tænke pilen peger opad...

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Frøkjær og Oliver C. - kampens spillere.
                                Sure thing

                                Comment

                                Working...
                                X