Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF-OB 27.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hold da op der er en ulige fordeling i de gule kort, hva?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Lund har aldrig haft superliga niveau, ikke overraskende han sad på bænken i 1. Div.
      Den her kamp symboliserer jo Lund perfekt. Laver en genial aktion offensivt og betaler så tilbage ved at være fuldstændigt fraværende i sin markering. Det er bare et problem, når man er forsvarsspiller.

      Comment


        #33
        Hva kan dommeren kun give gult til OB spillere idag ?

        Comment


          #34
          Det bliver heller ikke til 2 gode halvege idag. GF har sat sig på det her, tror ikke på point i dag.

          Comment


            #35
            Vi mangler en sekser der går mere til den, når Drachmann ikke spiller. Er min holdning.

            Comment


              #36
              Hvor er AGF dog usympatiske. Jeg ender hele tiden med at håbe de bliver skadet. Men sådan kan de vel lide det.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Vi mangler en sekser der går mere til den, når Drachmann ikke spiller. Er min holdning.
                Helt enig.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Hvor er AGF dog usympatiske. Jeg ender hele tiden med at håbe de bliver skadet. Men sådan kan de vel lide det.
                  Det er ikke en smuk tanke, men jeg deler den, de får lov til alt.

                  Comment


                    #39
                    Han er da helt væk dommeren, hvordan dømmer han ikke hands der?

                    Comment


                      #40
                      Frø er ikke med i spillet - overhovedet. Så ham gerne et tak dybere og mere centralt i stedet for Opondo eller Kløve.

                      Comment


                        #41
                        Dommeren er ja til grin.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Sabbi tæt på!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Nå det her gider jeg ikke bruge mere tid på. Ingen point i dag.

                            Comment


                              #44
                              Hmm.. tror ikke rigtig på vi får point i dag, men tror der kommer flere mål
                              OBeliever

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Nå det her gider jeg ikke bruge mere tid på. Ingen point i dag.
                                Vi spillede os ja op igen. Det her det er endnu ikke tabt.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X