Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCN 20.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vildt at Fenger er gået fra at ligne det mest lovende unge angriber vi har haft i årevis, til at være en spiller vi skifter ind efter 95 minutter, i en kamp hvor vi har spilovertag og skal lave mål, på få ugers opstart. Og det endda uden at Sander, Gudjohnsen og Lieder er i spil. Lidt bekymrende synes jeg.
    Var forbi træning en dag (man kan ikke komme tæt på), men kunne se Fengers knæ var pakket ind i sportstape, så han trækkes nok med noget småskavank.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Har han ikke været skadet ...
      Tja, men hvis han kan spille de sidste fem minutter så skulle han vel også være femten minutter...
      Skaden kan vel koste startpladsen, men at få kun få minutter i overtiden er mærkeligt, især da vi jagtede et mål i dag.
      Måske han passer ikke så ret i systemet. Jebali spiller meget centralt mens Sabbi og Frø kommer fra kanterne. Max er en centerangriber og dermed vel ikke den helt rigtige at erstatte Frø eller Sabbi. Og Jebali viser sig som vigtigste og bedste spiller i vores offensive som JH vil have på banen så langt som muligt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Tænk at man også skal prøve at ærgre sig vildt over 1 point en kamp, man burde have vundet - efter at have spillet FCN ud af brædtet i 2,halvleg. Det er ikke det værste, der findes, trods alt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Har han ikke været skadet ...
          Jo, det samme har Hyllegaard, og han kommer alligevel ind før. Hvis man er udtaget til kamptruppen må det være fordi, at man har fysik til at spille mere end 5 minutters fodbold, ellers er det jo totalt latterligt at spilde en bænkplads på en spiller der reelt ikke kan spille. Og han var også i truppen og kom på banen sidste søndag. Det er meget muligt, at han ikke er helt oppe i omdrejninger fysisk, men så må man bestemme sig. Enten skifter man ham ind i god tid, så han kan nå at gøre en forskel og ændre kampen, ellers så holder man ham helt ude, i stedet for sådan en alibi-indskiftning som mere trækker tiden end den gør noget andet.

          Comment


            OB manglede kynisme i feltet. Det var flere gange lidt for smart; særligt fra Frø, Sabbi og Jebali. Grænsen mellem det gale og det geniale er som bekendt fin.

            OB skulle have fundet. Men 4 point efter de første 2 runder er nok mere, end de fleste havde håbet på.

            Og sikke Sabbi kan springe!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

              Var forbi træning en dag (man kan ikke komme tæt på), men kunne se Fengers knæ var pakket ind i sportstape, så han trækkes nok med noget småskavank.
              Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, men jeg mener at Fenger er blevet begavet med et springerknæ

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Også her en fan, der ikke støtter D-Play, og har fået info fra kampen via tråden.
                Er egentlig lidt tilfreds med, at skulle ærgre sig over "kun" 1 point i dag.
                Men 4 point efter de første 2 kampe i sæsonen, er mere end forventet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, men jeg mener at Fenger er blevet begavet med et springerknæ
                  Det er lige præcis et springerknæ han kæmper med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                    Også her en fan, der ikke støtter D-Play, og har fået info fra kampen via tråden.
                    Er egentlig lidt tilfreds med, at skulle ærgre sig over "kun" 1 point i dag.
                    Men 4 point efter de første 2 kampe i sæsonen, er mere end forventet.
                    Helt klart, og ikke kun point men også bedre spil end jeg forventede.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Jo, det samme har Hyllegaard, og han kommer alligevel ind før. Hvis man er udtaget til kamptruppen må det være fordi, at man har fysik til at spille mere end 5 minutters fodbold, ellers er det jo totalt latterligt at spilde en bænkplads på en spiller der reelt ikke kan spille. Og han var også i truppen og kom på banen sidste søndag. Det er meget muligt, at han ikke er helt oppe i omdrejninger fysisk, men så må man bestemme sig. Enten skifter man ham ind i god tid, så han kan nå at gøre en forskel og ændre kampen, ellers så holder man ham helt ude, i stedet for sådan en alibi-indskiftning som mere trækker tiden end den gør noget andet.
                      JM udtalte efter kampen, at han allerede fra indskiftningen af Aron overvejede at indskifte Max, men følte de blev at skaffe de chancer der skulle til og derfor ikke ville have en anden type ind. Den køber jeg umiddelbart, efter de nu spillede så flot imod FCK og vel også burde have lavet et par stykker mere i dag. Han skal nok få flere chancer. Specielt nu hvor vi ser at vores offensivspillere som kampen skrider frem dør lidt. Jeg var ikke ret meget i tvivl om at vi nok skulle få scoret, da der var spillet 70 min, men specielt de sidste 10-15 synes jeg vi skabte for lidt, og i lignende kampe fremover, tror jeg vi vil se hylle, Max og måske Gudjohnsen komme ind lidt tidligere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Hausner rødt efter få min. Så han er i karantæne næste gang mos OB
                        Og den oplagte erstatning, Backman, gik ud med en fiber. Så er det Jesper Juelsgaard i midterforsvaret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Og den oplagte erstatning, Backman, gik ud med en fiber. Så er det Jesper Juelsgaard i midterforsvaret.
                          Ja det er i for sig en ganske fin spiller, men det er ikke mange kampe de to har spillet sammen det sidste lange stykke tid, så det burde give fine muligheder imod en defensiv, som ellers normalt står så stærkt. Tror helt sikkert det bliver en mere åben kamp end sidst. Dels ser AGF en anelse svækket ud og dels tror jeg også OB følte de underpræsterede i Europa-kampen. Det ligner det også ift. hvordan vi spiller nu her, men vi må se om vi også kan tage det fine spil med på udebane. Det er jeg lidt bange for vi ikke formår

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Ja det er i for sig en ganske fin spiller, men det er ikke mange kampe de to har spillet sammen det sidste lange stykke tid, så det burde give fine muligheder imod en defensiv, som ellers normalt står så stærkt. Tror helt sikkert det bliver en mere åben kamp end sidst. Dels ser AGF en anelse svækket ud og dels tror jeg også OB følte de underpræsterede i Europa-kampen. Det ligner det også ift. hvordan vi spiller nu her, men vi må se om vi også kan tage det fine spil med på udebane. Det er jeg lidt bange for vi ikke formår
                            Ja det er et godt tidspunkt at møde dem på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Ja det er i for sig en ganske fin spiller, men det er ikke mange kampe de to har spillet sammen det sidste lange stykke tid, så det burde give fine muligheder imod en defensiv, som ellers normalt står så stærkt. Tror helt sikkert det bliver en mere åben kamp end sidst. Dels ser AGF en anelse svækket ud og dels tror jeg også OB følte de underpræsterede i Europa-kampen. Det ligner det også ift. hvordan vi spiller nu her, men vi må se om vi også kan tage det fine spil med på udebane. Det er jeg lidt bange for vi ikke formår
                              Hvis man tager de første to kampe i betragtning så spiller vi på et langt højere niveau end sidste gang vi mødte AGF. Det var ja to top6-hold fra sidste sæson vi spillede hver en jævnbyrdig halvleg mod og en halvleg hvor vi spillede de ud af banen. Sabbi-tilgang, en Jebali i topform og systemskifte bragte os virkelig i fart. Hvis vi kun er lidt skarpere end i dag så henter vi tre point i Århus.
                              Vores start-11 er stærkt, svagpunkter er måske at vi kan ikke skyde med kvalitet fra bænken på midtbanen og især på backpositioner hvor vi er meget tyndt til Ryan er klar igen. Men hvis vi holder os skadefri så ser os som favorit næste søndag.
                              Desuden tror covid relativerer hjemmebanefordelen. Uden tilskuere eksisterer den faktisk ikke mere, måske med udtagelse af FCN hvor deres plastikbane giver lidt fordel til hjemmeholdet - og fordi de spiller ja altid næsten ude tilskuer og stemning i Farum. ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Højdepunkter fra igår

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-sab...te-ob-scoring/

                                Comment

                                Working...
                                X