Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Ja eller også er der for længst gået OB i den. Jeg vil godt nok have det stramt med, hvis Odense kommune poster flere hundrede millioner kroner i faciliteter, til et privat firma. Til sammenligning lægger AGF og sponsorer, 100 millioner til deres nye stadion.
    Ja og Aarhus Kommune har smidt 250 millioner i puljen til det nye AGF stadion, det kommer aldrig til at ske i Odense, da der selvfølgelig er gået Odense i den.....
    Salling fonden og Lund Invest har også smidt 250 millioner i puljen.

    Det går begge veje, både kommunen og OSE bør fælles kunne hente kapital ind til fornyelsen af Odense Stadion.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Ja eller også er der for længst gået OB i den. Jeg vil godt nok have det stramt med, hvis Odense kommune poster flere hundrede millioner kroner i faciliteter, til et privat firma. Til sammenligning lægger AGF og sponsorer, 100 millioner til deres nye stadion.
      Aarhus kommune smider altså 250 mill så vidt jeg husker

      Og hvis kommunen smed 100 mill mere kunne man da bare regulere det i huslejen. Det samme gør man jo ved almindelige lejeboliger

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Aarhus kommune smider altså 250 mill så vidt jeg husker

        Og hvis kommunen smed 100 mill mere kunne man da bare regulere det i huslejen. Det samme gør man jo ved almindelige lejeboliger

        "Torsdag meddelte AGF, at man vil skyde 100 millioner kroner - og ikke de tidligere nævnte 50 millioner - i projektet.

        Derudover har både Salling Fondene og Lind Invest hver lagt 250 millioner kroner i puljen, ligesom Aarhus Kommune også bidrager med en kvart milliard til Kongelundsprojektet."


        https://www.tv2ostjylland.dk/aarhus/...-halv-milliard

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


          "Torsdag meddelte AGF, at man vil skyde 100 millioner kroner - og ikke de tidligere nævnte 50 millioner - i projektet.

          Derudover har både Salling Fondene og Lind Invest hver lagt 250 millioner kroner i puljen, ligesom Aarhus Kommune også bidrager med en kvart milliard til Kongelundsprojektet."


          https://www.tv2ostjylland.dk/aarhus/...-halv-milliard
          Præcis

          Det jeg skrev med de 100 mill var rettet mod OK og Odense stadion

          Comment


            Pølse mixen fortsætter sæsonen ud

            https://www.bt.dk/superligaen/efter-...bne-er-afgjort

            vildt at dette kan fylde så meget og være det mest interessante at skrive om OB pt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Pølse mixen fortsætter sæsonen ud

              https://www.bt.dk/superligaen/efter-...bne-er-afgjort

              vildt at dette kan fylde så meget og være det mest interessante at skrive om OB pt

              Hvad skal ellers lokke folk på stadion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Pølse mixen fortsætter sæsonen ud

                https://www.bt.dk/superligaen/efter-...bne-er-afgjort

                vildt at dette kan fylde så meget og være det mest interessante at skrive om OB pt

                Pssst… grå mus
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lyder til at de 7,8 mill bliver taget ud af de allerede afsat 35 mill og igangsættes uanset hvad

                  https://fyens.dk/artikel/hemmelighed...llioner-kroner
                  Vildt nok hvis Odense Stadion er vurderet egnet til sådan en slutrunde, hvis blot der bliver opgraderet på omklædningsfaciliteter for 7,8 mill.. Håber også der bliver afsat en stak millioner til en større opgradering af græsplænen. Evt. en hybridbane.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Vildt nok hvis Odense Stadion er vurderet egnet til sådan en slutrunde, hvis blot der bliver opgraderet på omklædningsfaciliteter for 7,8 mill.. Håber også der bliver afsat en stak millioner til en større opgradering af græsplænen. Evt. en hybridbane.
                    Tænker desværre ikke der kommer en hybridbane, der kom nyt græstæppe sidste sommer.
                    siden 1887

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Tænker desværre ikke der kommer en hybridbane, der kom nyt græstæppe sidste sommer.
                      Da de lagde det nye vækstlag og græsplæne sidste sommer mener jeg de nævnte at selve græsplænen skal udskiftes ca hvert 3. eller 4. år. Så det vil være oplagt at få en hybridbane til den tid.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Da de lagde det nye vækstlag og græsplæne sidste sommer mener jeg de nævnte at selve græsplænen skal udskiftes ca hvert 3. eller 4. år. Så det vil være oplagt at få en hybridbane til den tid.
                        I flg. Rune Bille var overvejelsen dengang at når ingen rigtig ved hvad der skal ske med stadion ville det måske være dumt at bruge ekstra millioner på en hybridbane.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          I flg. Rune Bille var overvejelsen dengang at når ingen rigtig ved hvad der skal ske med stadion ville det måske være dumt at bruge ekstra millioner på en hybridbane.
                          Så må vi håbe de ved mere om 3-4 år..
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Så må vi håbe de ved mere om 3-4 år..
                            Ja der er vel helt op imod 2,24 % chance for at OSE er nået længere i processen end de er nu.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Så må vi håbe de ved mere om 3-4 år..
                              Det var OS&Es beslutning og at det kunne godt have blevet til hybridgræs, de skulle blot skyde differencen på græs/hybridgræs ind i projektet .. så vidt jeg forstod. Det interview var selvf. før anlæggelsen af græsset så det muligt jeg husker forkert .. det er forholdsvis lang tid siden.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det var OS&Es beslutning og at det kunne godt have blevet til hybridgræs, de skulle blot skyde differencen på græs/hybridgræs ind i projektet .. så vidt jeg forstod. Det interview var selvf. før anlæggelsen af græsset så det muligt jeg husker forkert .. det er forholdsvis lang tid siden.
                                Det er korrekt. Den begrundelse jeg hørte i sommers i Ådalen var at hvis der skulle være hybridgræs på stadion ville man også have det på 1 eller flere baner i Ådalen. Og derfor blev det for dyrt. Og i bund og grund foretræk man græs

                                Men uanset hvordan du vender og drejer det er det bare ikke optimalt med græs i Danmark med den turneringsplan vi har

                                Comment

                                Working...
                                X