Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sveinn Aron Gudjohnsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Et smukt hovedstød. Uden reservehold er det ikke kun dumt men også tarveligt ikke at give ham mere spilletid.
    I øvrigt tror jeg danskerne får en forskrækkelse når de møder det russiske hold. Der er godt nok nogle fantastiske spillere i den generation.
    Hvis de vinder over Island er de så ikke sikret? Eller er det målscoren hvis vi ender med 3 hold på 6p?

    Comment


      #62
      Jeg glæder mig virkelig til kampen mellem Danmark og Island i morgen. På den ene side ville det være fantastisk med endnu en clean sheet til Oli, omvendt ville det også være rigtig godt med et mål fra Gudjohnsen. Jeg kan godt lide det islandske landshold og under dem succes, men naturligvis håber jeg på en dansk sejr. 2:1 til Danmark. Og efter U21 Em får vi en endnu bedre målmand og angriber tilbage til klubben.

      Comment


        #63
        Indbyrdes kampe mellem hold på samme pointtal, er det afgørende i den situation :).

        https://documents.uefa.com/r/Regulat...rnament-Online

        Jeg er ikke sikker på om det sender dig til det præcise sted, men så skal du bare scrolle lidt.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Indbyrdes kampe mellem hold på samme pointtal, er det afgørende i den situation :).

          https://documents.uefa.com/r/Regulat...rnament-Online

          Jeg er ikke sikker på om det sender dig til det præcise sted, men så skal du bare scrolle lidt.
          Tak så burde en sejr over Island også være nok

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tak så burde en sejr over Island også være nok
            Nej, formentligt ikke. Hvis Frankrig som forventet slår Rusland, så skal DK formentligt også ud at lave et resultat mod Rusland for at alle tre hold ikke ender på 6 point.
            Så enten skal man håbe på, at Rusland tager point mod Frankrig, eller også skal Frankrig vinde stort.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

              Nej, formentligt ikke. Hvis Frankrig som forventet slår Rusland, så skal DK formentligt også ud at lave et resultat mod Rusland for at alle tre hold ikke ender på 6 point.
              Så enten skal man håbe på, at Rusland tager point mod Frankrig, eller også skal Frankrig vinde stort.
              Vi må håbe Rusland tager point mod Frankrig

              Comment


                #67
                Gudjonson er altså en god spiller. Fysisk stærk og god med hovedet, rimelig god teknik og har et godt hurtigt spark. Han er egentlig en type jeg mener vi sagtens kan bruge i OB som supplement til en vores spændende på papiret stærke fronttrio.

                Så brændte han lige et straffe på Oliver
                Last edited by manner; 28-03-2021, 14:39.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Oliver reddede lige et straffespark fra Sveinn (OC begik det så selv, men det snakker vi ikke om.. )

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Gudjonson er altså en god spiller. Fysisk stærk og god med hovedet, rimelig god teknik og har et godt hurtigt spark. Han er egentlig en type jeg mener vi sagtens kan bruge i OB som supplement til en vores spændende på papiret stærke fronttrio.

                    Så brændte han lige et straffe på Oliver
                    Han har mange kvaliteter ja. En rigtig boks spiller. Men mangler lidt på bolden og i antrit. 100 gange hellere ham end Lieder

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Gudjonson er altså en god spiller. Fysisk stærk og god med hovedet, rimelig god teknik og har et godt hurtigt spark. Han er egentlig en type jeg mener vi sagtens kan bruge i OB som supplement til en vores spændende på papiret stærke fronttrio.

                      Så brændte han lige et straffe på Oliver
                      Jeg synes også han er spændende. Personligt vil jeg bare hellere have vi giver spilletid til Hylle og Fenger (hvis han ellers bliver klar igen)

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Jeg synes også han er spændende. Personligt vil jeg bare hellere have vi giver spilletid til Hylle og Fenger (hvis han ellers bliver klar igen)
                        Jeg kan nu godt se hvorfor I ikke har brugt ham så meget, han mangler noget mobilitet og så laver han jo frispark på frispark.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Jeg kan nu godt se hvorfor I ikke har brugt ham så meget, han mangler noget mobilitet og så laver han jo frispark på frispark.
                          Præcis. Også derfor jeg hellere så man brugte en spidskompetencespiller som Hyllegaard, da ingen af dem nok kommer til at være fast starter. Og Fenger virker umiddelbart ikke til at være langt fra Sveinn i niveau.

                          Comment


                            #73
                            Jeg kunne desværre ikke se kampen mellem Danmark og Island. Men ud fra de beretninger som jeg kan læse her på forum, så har han ikke haft en god kamp. Der er trist at han ikke kunne omsætte straffesparket til mål, omvendt var det sikker en god redning af Oliver. Sveinn får ihvertfald mange minutter på banen, det kan kun gavne ham i OB.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han har mange kvaliteter ja. En rigtig boks spiller. Men mangler lidt på bolden og i antrit. 100 gange hellere ham end Lieder
                              Helt enig. En type som forsvarerne slår sig på, og som giver mere rum til vore andre offensive spillere. Kæmper røven ud af bukserne så længe han er på banen.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                Jeg kunne desværre ikke se kampen mellem Danmark og Island. Men ud fra de beretninger som jeg kan læse her på forum, så har han ikke haft en god kamp. Der er trist at han ikke kunne omsætte straffesparket til mål, omvendt var det sikker en god redning af Oliver. Sveinn får ihvertfald mange minutter på banen, det kan kun gavne ham i OB.
                                Syntes nu han var en af deres bedste sammen med ham fra AGF. Han kunne helt sikkert være sin indsats bekendt. Også selvom han brændte straffe

                                Comment

                                Working...
                                X