Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sveinn Aron Gudjohnsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Flot for ham, men han kan tilsyneladende ikke bruges i OB.....
    Men Aron kan, og det forstår jeg så ikke, men hvad jeg er heller ikke træner

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg

      Flot for ham, men han kan tilsyneladende ikke bruges i OB.....
      Men Aron kan, og det forstår jeg så ikke, men hvad jeg er heller ikke træner
      Nu er det altså den plads det er sværes at komme på. Max spiller heller ikke. Jebali er et eller 2 niveauer over de andre så mm han flyttes ud til venstre så...
      Har ikke swt ham spille, men det er vel den eneste plads i OB hvor man skal have top 6 niveau for at komme på

      Comment


        #48
        Han scorede i dag igen for det islandske U21 Hold. Han må da snart få chancen i OB.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Han scorede i dag igen for det islandske U21 Hold. Han må da snart få chancen i OB.
          Og et flot mål endda.

          https://twitter.com/elvargeir/status...66292276613125

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Nu er det altså den plads det er sværes at komme på. Max spiller heller ikke. Jebali er et eller 2 niveauer over de andre så mm han flyttes ud til venstre så...
            Har ikke swt ham spille, men det er vel den eneste plads i OB hvor man skal have top 6 niveau for at komme på
            Der er 8 klubber i superligaen med bedre angribere så det behøver ikke være en top 6 angriber for at få en plads.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Der er 8 klubber i superligaen med bedre angribere så det behøver ikke være en top 6 angriber for at få en plads.
              Min pointe er at det er den eneste plads hvor vi har top 6 kandidater.

              Comment


                #52
                Gudjohnson har haft kvalitet i stort set alle de berøringer jeg har set ham have. Han skal have mere spilletid.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Gudjohnson har haft kvalitet i stort set alle de berøringer jeg har set ham have. Han skal have mere spilletid.
                  Ja, Det var en klasse indhop ikke kun pga scoringen
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Han har scoret mod Rusland idag. Gudjohnsen trænger ikke mange chancer for at score. Han burde være vores 9er frem for Lieder.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                      Han har scoret mod Rusland idag. Gudjohnsen trænger ikke mange chancer for at score. Han burde være vores 9er frem for Lieder.
                      Eller vi skulle bare indløse klausulen hvis han brænder U21 af så vi kan sælge ham videre med det samme

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Eller vi skulle bare indløse klausulen hvis han brænder U21 af så vi kan sælge ham videre med det samme
                        Har vi en klausul

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Har vi en klausul
                          Ja vi har en købsklausul på Sveinn. Spørgsmålet er vel hvornår den senest skal indløses og hvad prisen er

                          Comment


                            #58
                            Kan målet ses nogle steder?
                            siden 1887

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Kan målet ses nogle steder?
                              Ja, man kan se det på DR, som man lyster:
                              www.dr.dk/drtv/se/uefa-u21-em_-rusland-_island-direkte_244094
                              Start efter ca 1t 26m.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                Han har scoret mod Rusland idag. Gudjohnsen trænger ikke mange chancer for at score. Han burde være vores 9er frem for Lieder.
                                Et smukt hovedstød. Uden reservehold er det ikke kun dumt men også tarveligt ikke at give ham mere spilletid.
                                I øvrigt tror jeg danskerne får en forskrækkelse når de møder det russiske hold. Der er godt nok nogle fantastiske spillere i den generation.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X