Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sveinn Aron Gudjohnsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sveinn Aron Gudjohnsen

    Det er et pænt skudsmål, vores nye islænding får i Tipsbladet:
    "- Jeg tror ikke, der er mange forsvarsspillere i Superligaen, måske Sviatchenko og en-to andre, som kan matche ham på den fysiske side. Han er virkelig stærk. OB mangler en spiller, som er god til at holde på bolden og god inde i feltet, siger Orri Rafn Sigurdarson.

    - Jeg tror, han er mere end god nok til Superligaen. Jeg tror, han kan blive en af de bedre spillere i OB. Han spiller sit sidste år på U21-landsholdet, og bagefter har han mulighed for at komme op i A-truppen. Men han mangler at spille og score mål. Man er nødt til at imponere landstræneren. Derfor er det en god aftale for Gudjohnsen også."

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...igt-gode-gener

    #2
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Det er et pænt skudsmål, vores nye islænding får i Tipsbladet:
    "- Jeg tror ikke, der er mange forsvarsspillere i Superligaen, måske Sviatchenko og en-to andre, som kan matche ham på den fysiske side. Han er virkelig stærk. OB mangler en spiller, som er god til at holde på bolden og god inde i feltet, siger Orri Rafn Sigurdarson.

    - Jeg tror, han er mere end god nok til Superligaen. Jeg tror, han kan blive en af de bedre spillere i OB. Han spiller sit sidste år på U21-landsholdet, og bagefter har han mulighed for at komme op i A-truppen. Men han mangler at spille og score mål. Man er nødt til at imponere landstræneren. Derfor er det en god aftale for Gudjohnsen også."

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...igt-gode-gener
    Der lyder meget lovende. Velkomme til!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Det er et pænt skudsmål, vores nye islænding får i Tipsbladet:
      "- Jeg tror ikke, der er mange forsvarsspillere i Superligaen, måske Sviatchenko og en-to andre, som kan matche ham på den fysiske side. Han er virkelig stærk. OB mangler en spiller, som er god til at holde på bolden og god inde i feltet, siger Orri Rafn Sigurdarson.

      - Jeg tror, han er mere end god nok til Superligaen. Jeg tror, han kan blive en af de bedre spillere i OB. Han spiller sit sidste år på U21-landsholdet, og bagefter har han mulighed for at komme op i A-truppen. Men han mangler at spille og score mål. Man er nødt til at imponere landstræneren. Derfor er det en god aftale for Gudjohnsen også."

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...igt-gode-gener
      Var det ikke også ham der sagde at Aron virkelig var en klasse spiller i SFÅ?
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

        Var det ikke også ham der sagde at Aron virkelig var en klasse spiller i SFÅ?
        Jo, det var det vidst, han virker generelt til at være MEGET positiv omkring islandske spillere generelt, kan jeg se i andre sammenhænge. Og det er jo fair nok, men man skal nok ikke danne sine forventninger udelukkende ud fra hans udsagn. Hvis han var mere end god nok til Superligaen, som han påstår, havde OB nok også bare signet ham permanent nu i stedet for at se ham an i et år først, hvilket lyder fornuftigt. Og han har nok heller ikke set alverden af Serie B og Serie C, hvor Gudjohnsen har spillet de sidste par år.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Jo, det var det vidst, han virker generelt til at være MEGET positiv omkring islandske spillere generelt, kan jeg se i andre sammenhænge. Og det er jo fair nok, men man skal nok ikke danne sine forventninger udelukkende ud fra hans udsagn. Hvis han var mere end god nok til Superligaen, som han påstår, havde OB nok også bare signet ham permanent nu i stedet for at se ham an i et år først, hvilket lyder fornuftigt. Og han har nok heller ikke set alverden af Serie B og Serie C, hvor Gudjohnsen har spillet de sidste par år.
          Gudjohnsen skal bestemt have chancen og ligner da også en type spiller som vi ikke har i angrebet i forvejen. Jeg giver bare ikke noget for det jounalisten siger fordi med Aron ligner det godt nok at han har skudt voldsomt forbi, medmindre at Aron pludselig brænder igennem.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

            Gudjohnsen skal bestemt have chancen og ligner da også en type spiller som vi ikke har i angrebet i forvejen. Jeg giver bare ikke noget for det jounalisten siger fordi med Aron ligner det godt nok at han har skudt voldsomt forbi, medmindre at Aron pludselig brænder igennem.
            Pointen er vel, at ingen vel kan vide om Gudjohnsen er "mere end god nok til Superligaen" på baggrund af at have spillet nogle islandske u-landskampe og præsteret på et hvad der umiddelbart ligner rimeligt middelmådigt niveau i Serie B. Derfor kan han jo sagtens have noget potentiale og ende med at blive rigtigt god, men vi kan nok heller ikke afvise, at han kan ende med at blive et gedigent flop, og derfor virker det som en god beslutning at tage et års leje med option. Han mangler stadig at bevise noget, lad os håbe det bliver i OB.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Pointen er vel, at ingen vel kan vide om Gudjohnsen er "mere end god nok til Superligaen" på baggrund af at have spillet nogle islandske u-landskampe og præsteret på et hvad der umiddelbart ligner rimeligt middelmådigt niveau i Serie B. Derfor kan han jo sagtens have noget potentiale og ende med at blive rigtigt god, men vi kan nok heller ikke afvise, at han kan ende med at blive et gedigent flop, og derfor virker det som en god beslutning at tage et års leje med option. Han mangler stadig at bevise noget, lad os håbe det bliver i OB.
              Bestemt. Hans CV er ikke imponerende. Men lad os se. Vi kan starte med at bakke ham op og han kan starte med at kæmpe for det
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #8
                Havde vi en købsaftale på ham?

                Comment


                  #9
                  Vi har fået Jakob Michelsen til at sætte lidt ord på Gudjohnsen.

                  http://obstruktion.dk/michelsen-gudj...t-til-truppen/

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Havde vi en købsaftale på ham?
                    "Lo Spezia Calcio rende noto di aver ceduto all'Odense BK, a titolo temporaneo, con diritto di opzione, le prestazioni sportive dell'attaccante islandese Sveinn Aron Gudjohnsen."

                    Det skrev Spezia på deres egen hjemmeside i går. Hvis man kører den gennem google translate, så lyder det som noget der betyder, at vi har en option på ham.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      "Lo Spezia Calcio rende noto di aver ceduto all'Odense BK, a titolo temporaneo, con diritto di opzione, le prestazioni sportive dell'attaccante islandese Sveinn Aron Gudjohnsen."

                      Det skrev Spezia på deres egen hjemmeside i går. Hvis man kører den gennem google translate, så lyder det som noget der betyder, at vi har en option på ham.
                      Jep det står der.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har fået Jakob Michelsen til at sætte lidt ord på Gudjohnsen.

                        http://obstruktion.dk/michelsen-gudj...t-til-truppen/
                        Overtolker jeg det som om JM ikke kender ham ret godt?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Overtolker jeg det som om JM ikke kender ham ret godt?
                          Tænker du på den sidste kommentar? Jeg ved ikke om du overfortolker, men i et tilfælde som unge Gudjohnson her, der kommer på leje, vil jeg da heller ikke forvente, at træneren kender spilleren særlig godt. Ikke på den måde, at man har set en masse live-fodbold med ham. Jeg forventer, at man har set lidt bånd på ham og ellers stoler på anbefalinger fra f.eks. agenter eller andre med kendskab til ham, f.eks. fra tiden i Island. Eller f.eks. Ole Spion der har set ham på u21-landsholdet.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Pointen er vel, at ingen vel kan vide om Gudjohnsen er "mere end god nok til Superligaen" på baggrund af at have spillet nogle islandske u-landskampe og præsteret på et hvad der umiddelbart ligner rimeligt middelmådigt niveau i Serie B. Derfor kan han jo sagtens have noget potentiale og ende med at blive rigtigt god, men vi kan nok heller ikke afvise, at han kan ende med at blive et gedigent flop, og derfor virker det som en god beslutning at tage et års leje med option. Han mangler stadig at bevise noget, lad os håbe det bliver i OB.
                            Middelmådigt og middelmådigt. 15 indhop, ialt 880 minutter og 2 mål og 3 assist, på et tophold i Serie B er vel ikke middelmådigt. De må jo være tophold sidste sæson da de spiller Serie A i denne sæson.

                            Men det siger naturligvis intet om hans niveau for nærværende...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg

                              Middelmådigt og middelmådigt. 15 indhop, ialt 880 minutter og 2 mål og 3 assist, på et tophold i Serie B er vel ikke middelmådigt. De må jo være tophold sidste sæson da de spiller Serie A i denne sæson.

                              Men det siger naturligvis intet om hans niveau for nærværende...
                              Næ. Vi ved ikke ret meget, men Jacob har helt sikkert efterspurgt en tank i længere tid. JH lagde ikke skjul på at vi spurgte på Bendtner sidste sommer og MH afviste da heller ikke pure at Makienok var inde i billedet, så der må være en plan med den type. Så må vi se om han er god nok. Hans alder taget i betragtning kan der er også være tale om et uforløst potentiale. Det er jo klart at OB ikke havde været inde i billedet til en mand i start-20'erne, der bombede mål ind i serie B.

                              Glæder mig til at følge ham og se hvad planen er med ham. Som vi spillede forleden, synes jeg ikke det måske er den type vi mangler mest, men vi må se

                              Comment

                              Working...
                              X