Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
    Men generelt var dommeren nu gladere for give dem frispark end omvendt, så der hjælper var ihvertfald ikke. Så ståle skal nok detsvære stadig få alle sine fordele i kampene
    Det er da heldigvis heller ikke VARs opgave at kigge alle små frispark igennem. Det ville da gøre det endnu mere ulideligt!

    Comment


      #62
      Har lige måttet se en del af kampen igen: 1.halvleg er måske ikke helt så suveræn, som den bliver til - vi er bare utroligt skarpe og dermed bliver alle situationer farlige. Jebali er voldsomt god hele vejen igennem. Bare 85% af det niveau er rigeligt til at skabe store problemer for alle forsvar i ligaen. I 2.halvleg er vi på hælene, men så sker der noget fra ca. 75. minut og kampen ud, som er meget overraskende: vi overtager faktisk spillet stille og roligt igen. Om det er FCK, der slår op i banen eller os, der hiver os selv op med håret efter 3-2 målet ved jeg ikke, men de har stort set ikke en rigtigt farlig situation de sidste 20 min., og vi får chancer igen. Udover de første 20 min., som er virkeligt gode, så er jeg nærmest mest glad for, at vi formår at stå imod og komme tilbage og turde spille noget bold de sidste 20 (selv om der naturligvis også er en masse fight og trækken tid ud).
      Nu bliver det spændende, hvad man kan tage med fra den oplevelse til de næste kampe.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Det er da heldigvis heller ikke VARs opgave at kigge alle små frispark igennem. Det ville da gøre det endnu mere ulideligt!
        Enig. En dommers kampledelse kommer stadig til at være essentiel, og det bliver bare i endnu højere grad nu det der skiller de gode dommere fra de mindre gode.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

          Ja Sabbi kunne godt have presset indlægget. Da han først får masser af tid til at slå det helt perfekt indlæg, så er skaden sket. Dårlig kommunikation og placering har også sin del af skylden. Det andet mål er jo lidt uheldigt. Marco står klar til at sparke bolden væk, men Tverskov snitter den i stedet hen til Wilcek der så selvfølgelig er fri af Marco, der naturligvis ikke kunne følge ham, da han faktisk stod fint placeret i forhold til situationen, indtil Tverskov ødelagde det.
          Man kan vidst ikke forvente at man lukker totalt ned for gode indlægsmuligheder i nogen kampe, men når både Skjelvik og tverskov kun har Kamelen at tage sig af, så er det stærkt kritisabelt at han står så fri. Der er simpelthen ingen af dem som tager ansvar for deres farligste mand, og umiddelbart vil jeg mest sige det er Tverskov, for det er helt sikkert ham og KL som har fået strenge ordrer på at den polak ikke skal have bare 5 cm. i feltet, men her har han jo nærmere 5 meter.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Som jeg husker det, starter mål nummer et med en blunder af Sabbi. Det er ham der skal presse indlægspilleren udad, så vidt jeg husker - men han hænger 5 meter efter ham. Han bliver overhovedet ikke presset i indlægsøjeblikket.
            Jep og Jørgen slippe polaken og JT er også for langtfra ham

            Comment


              #66
              Tre OBere på rundens hold:

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ydelig/8289605

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Og Frøkjær er rundens marksspiller

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Og Frøkjær med topkarakter. Og her gik jeg og troede, det bare var os herinde, der var helt forgabte i vores egne spillere. Københavnstinker må lige have en snak med EB-journalisten og bede ham "få pikken ud" af vores akademispillere, for det andet er da noget svineri

                  Forøvrigt også fint at Opondos gode kamp bliver anerkendt.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Jeg troede du var objektiv.?? I så fald, er det vel ikke "svært at skrive" om et hvilket som helst superliga mandskab (som OB er for dig) der smadrer ligaens formentlig bedste hold i en halvleg.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Helt enig og “Københavnerstinker” er altid fyldt med tågesnak og vrøvl, så hvem kan iøvrigt tage nogen af hans udsagn og meninger seriøst eller alvorligt..?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Det er da heldigvis heller ikke VARs opgave at kigge alle små frispark igennem. Det ville da gøre det endnu mere ulideligt!
                        Netop of derfor vil den ulidelige ståle stadig få alt for meget foræret af københavnerliderlige dommere..

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                          Helt enig og “Københavnerstinker” er altid fyldt med tågesnak og vrøvl, så hvem kan iøvrigt tage nogen af hans udsagn og meninger seriøst eller alvorligt..?
                          Hovhov du glemmer vist at han er objektiv, som en af to brugere her på forum. Det er en berigelse for alle os andre der på ingen måde ser de samme kampe, eller kan vurdere nogenlunde på det vi ser

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Og Frøkjær er rundens marksspiller
                            Han var også sindsyg god, men personlig har jeg Jebali et myggekussehår foran.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Han var også sindsyg god, men personlig har jeg Jebali et myggekussehår foran.
                              Efter første halvleg havde jeg valgt Frø, efter anden havde jeg nok også Jebali en my foran

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Han var også sindsyg god, men personlig har jeg Jebali et myggekussehår foran.
                                Meget enig. Over 2 halvlege var Jebali bedste mand.

                                Men i første halvleg tænkte jeg flere gange: Gad vide om FCK får tanker om Frøkjær skal overtage Falks plads når han sælges. For det niveau han viste er ikke set i Odense siden 2015/2016 stykker. Det var simpelthen outstanding og hvis han får lidt mål på kontoen også har vi ham ikke ret længe

                                Comment

                                Working...
                                X