Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg er fuldstændig paf over, hvor godt vi spillede i 1. halvleg. Jeg forstår ikke, hvordan det kunne lade sig gøre, jeg synes ikke, vores træningskampe har vist det sublime niveau, som vi leverede på. Som om at alting bare faldt i hak, det var fodbold på så højt et niveau, at det nærmest var kunst.

    Reglen om 5 udskiftninger håber jeg forsvinder igen. Det er en kæmpe fordel for fx fck at kunne skifte et halvt hold, hvor de bare kan sætte klassespillere ind. Nu spillede de som en pose nødder, men alligevel.
    Giver dig faktisk ret her..
    Reglen er en fordel for de rige klubber

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      Du er uinteressant. Få dig dog et liv din bums.
      Kig indad. Du giver Frøkjær 8. Han har to direkte assister og en drømme bold til Erik spillet mellem to FCKere, som udløser målet til 3-0. Alle tre bolde perfekt tempereret. Han kommer 100% sikkert på ugens hold og så giver du ham 8. Fair nok, hvis man ikke lige havde styr på alle facts, da man gav karaktererne og måske bedst husker at han gik ned i niveau i 2. halvleg, fordi JM skiftede ham for sent ud. Du mister al troværdighed, når du krampagtigt holder fast i noget, som er helt ude i skoven.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Kig indad. Du giver Frøkjær 8. Han har to direkte assister og en drømme bold til Erik spillet mellem to FCKere, som udløser målet til 3-0. Alle tre bolde perfekt tempereret. Han kommer 100% sikkert på ugens hold og så giver du ham 8. Fair nok, hvis man ikke lige havde styr på alle facts, da man gav karaktererne og måske bedst husker at han gik ned i niveau i 2. halvleg, fordi JM skiftede ham for sent ud. Du mister al troværdighed, når du krampagtigt holder fast i noget, som er helt ude i skoven.
        Enig. Men Erik hedder Jørgen...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

          Rent faktisk syntes jeg JM klart er for længe om de sidste udskiftninger. især kan man se frø er helt død..
          Det synes jeg egentlig også. Men jeg synes til gengæld det så rigeligt bliver overskygget af, hvor godt han har fået sat holdet op mentalt og taktisk til den første halvleg. Og hvor godt han har formået at få integreret spillere som Frøkjær og Jebali i et velfungerende kollektivt presspil uden at det fjerner deres individuelle styrker. Det synes jeg allerede man så mod slutningen af nedrykningsspillet og det så bare endnu bedre ud igår. Det er altså godt trænerarbejde.

          Comment


            #35
            Første halvleg bragte mig i den syvende himmel. Jeg havde brugt 309 kr på Viaplay og 100 kr på et 2-tal. Jeg havde muligheden for anden gang på mere end 6 år at komme på stadion, men gad ikke en ydmygelse. Hvor dum kan man være.
            Vi har før spillet en god halvleg mod tophold. Men FCK havde klart fokus på torsdagens 100 mio kr kamp (ståle) og kunne intet stille op med det sprudlende og aggressive spil i det meste af kampen. Kan vi spille sådan i en hel kamp - og uden skader af nøglespillere - kan det blive en sjov sæson.
            Alle spillede godt og vi er enige om, hvem der spillede ekstra godt. Men jeg bliver nok aldrig helt tryg ved OC.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #36
              Jebali og Sabbi om kampen

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sabbal...de-for-sejren/

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Det synes jeg egentlig også. Men jeg synes til gengæld det så rigeligt bliver overskygget af, hvor godt han har fået sat holdet op mentalt og taktisk til den første halvleg. Og hvor godt han har formået at få integreret spillere som Frøkjær og Jebali i et velfungerende kollektivt presspil uden at det fjerner deres individuelle styrker. Det synes jeg allerede man så mod slutningen af nedrykningsspillet og det så bare endnu bedre ud igår. Det er altså godt trænerarbejde.
                Fenger og Hylle stod også klar fra minut 85 ca men kunne ikke komme ind pga der ikke var afbrydelser i spillet andet end et frispark til FCK hvor vi gerne ville have skiftet. Men det syntes dommeren ikke. Samme sekund som man så Frø næsten kollapse efter et raid kalder han Fenger og Hyllegaard hen.

                Ja Frø så lidt træt ud før også men er simpelthen så vigtig for holdet at man holder ham inde for ikke at smadre hele stukturen når det kører for os

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Kig indad. Du giver Frøkjær 8. Han har to direkte assister og en drømme bold til Erik spillet mellem to FCKere, som udløser målet til 3-0. Alle tre bolde perfekt tempereret. Han kommer 100% sikkert på ugens hold og så giver du ham 8. Fair nok, hvis man ikke lige havde styr på alle facts, da man gav karaktererne og måske bedst husker at han gik ned i niveau i 2. halvleg, fordi JM skiftede ham for sent ud. Du mister al troværdighed, når du krampagtigt holder fast i noget, som er helt ude i skoven.
                  Karaktererne til Kløve og Tverskov set i forhold til karaktererne til Frø, JJT og OC er helt i skoven.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg er helt på linje med den vurdering. Selv efter 3-2 reduceringen blev det ikke sådan rigtig spændende, OB strammede op og fik lukket fint ned for FCK, de var stadig pressede men jeg var forholdsvis tryk ved hele situationen og OB havde med lidt held lukket med endnu en scoring ved Jebali, eller Hyllegård der var tæt på at blive skudt af i de sidste minutter af kampen
                    Syntes også vi havde rimeligt styr på det efter 3-2 reduceringen, de kom ikke frem til mange flere chancer, det syntes jeg også lover rigtigt godt for denne sæson, at vi kan modstå presset.

                    Helt fantastisk kamp.

                    Comment


                      #40
                      Interview med JM mens man ser Jebali brænde banen af. Man ser desuden alle de chancer vi havde der ikke gav mål

                      https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...nge-var-knaegt

                      Comment


                        #41
                        Forrygende kamp igår, jeg går stadig rundt og er høj og kommer nok til det den næste uge. 433 får virkelig meget godt ud af flere af vores spillere.

                        Fra min plads bag mål var der kæmpe plusser til flere. Jebali var banens bedste som jeg ser det. Han gjorde hvad han ville, omringet af FCKere suger han stadig kuglen til sig, holder på den og lægger den klogt videre til sine medspillere. Taktisk sindssygt vigtig. Når ja så scorede han også to mål.
                        Sabbi med en fremragende debut, han kan godt gå hen og blive virkelig vild for os.
                        Frø tørrede røv med FCK i første halvleg. Han var træt til sidst og skulle måske have været ude lidt før. På trods af det tager han stadig de tunge sprint over en halv banelængde når vi slår kontra - klart at slutproduktet så også bliver derefter, men han var stadig sindsygt vigtig til at tage gassen af FCKs pres.
                        Opondo spiller måske sin bedste kamp for OB, det ser ud som om hans rolle i en 433 passer ham langt bedre.
                        Forsvaret fejlig ved begge FCK mål, det skal de helst ikke gøre, men derudover var de virkelig med til at holde FCK nede på et fåtal af chancer, selv da vi er presset i 2. halvleg.
                        Kløve og JJ virkede ikke overmatchede som jeg havde frygtet, og fantastisk kasse af sidstnævnte.

                        Generelt ingen der gør det dårligt imo., kan vi spille sådan hver gang kan det godt blive en sjov sæson alligevel.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Enig. Men Erik hedder Jørgen...

                          Minder om en Monrad og Rislund-sketch

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg


                            Minder om en Monrad og Rislund-sketch
                            Men Erik Skjerbæk er da velkommen med et par milliarder.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                              Rent faktisk syntes jeg JM klart er for længe om de sidste udskiftninger. især kan man se frø er helt død..
                              Det er han måske også, men det er også et udslag af vores trup er lidt smal. Vi ser Sabbi og Opondo gå ud. I stedet for at holde det greb vi har om kampen og lave en direkte udskiftning til midtbanen af Opondo, så har vi bare ikke nogen og derfor føler han sig nødsaget til at skifte Marco ind. Herefter sidder presspillet bare ikke på samme måde og fck får flyttet spillet lidt længere frem og får en scoring på en lidt tilfældig bold, imens vi resten af kampen ikke rigtig kommer til noget.
                              Det kan også blive bekymringen, hvis skadeshelvedet vender retur. Nu har vi fundet en måde at spille på, som ser ud til at fungere, men ryger der blot en midtbanespiller mere på skadeslisten, så kan vi allerede få problemer. Jeg synes ikke en mand som Aron fylder skoene ret godt ud, uanset hvem han erstatter, så jeg håber rigtig meget på at vi får tilknyttet en ekstra kvalitetsspiller til midtbanen.

                              Comment


                                #45
                                Højdepunkter fra OB:
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-hoe...endagens-sejr/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X