Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK 13.9.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så skal vi bare holde FCM og FCK bag os. ​​​​​​
    Det er et godt rygstød i et hårdt startprogram.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Og?
      Det er ikke en public service kanal så de tækkes kunderne ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Så skal vi bare holde FCM og FCK bag os. ​​​​​​
        Det er et godt rygstød i et hårdt startprogram.
        Bare ... hvad er chancen for at de ikke tror at de kan det hele og dummer sig mod FCN i næste weekend ...

        Nå, ja hatten på ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Bare ... hvad er chancen for at de ikke tror at de kan det hele og dummer sig mod FCN i næste weekend ...

          Nå, ja hatten på ..
          Og FCN må også være lidt shaky efter 2-0 også alligevel tabe.

          Comment


            Jeg kan ikke huske en bedre oplevelse på stadion i flere år. Den kamp havde bare alt.

            Men hold nu kæft hvor er Jebali bare god. Det var en sindssygt god kamp fra hans side idag og nu har han endelig fået rigtig hul på rollen som rigtig angriber.
            Opondo,Frø,JJ,Sabbi med flere spillede også fantastisk og når det så er mod FCK er det bare endnu bedre.

            Glæder mig allerede til søndag

            Comment


              Katten er ude af sækken. Hold kæft et niveau i 1. Halvleg, hold kæft en trækken buksen af en halvgammel gnaven mand som mig, den bedste 1. Halvleg i mange år. Jeg var målløs. Hvornår har vi sidst holdt en modstander med det niveau nede på nul målchancer samtidigt med 3-0, og gode muligheder for flere mål? Det er sådan noget, der skaber begejstring. Men katten er ude af sækken. Top niveauet ser jo helt vildt ud, så hvordan er bundniveauet? Der skal følges op! Men fuck it: YEAHHHHH!

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Bedste 1. Halvleg i 10 år. Det var simpelthen en fornøjelse at se på!

                Jebali var fantastisk kampen igennem. Opondo, JJ, Frøkjær, Sabbi og Kasper var dælme også skarpe idag!

                Generelt skulderklap til hele banden idag

                Top6 bliver ikke et problem, hvis vi kan arbejde hen imod 1.halvlegs niveau konsekvent.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Det er ikke en public service kanal så de tækkes kunderne ..
                  Du tror ikke, de har forpligtet sig på en nogenlunde balanceret dækning, når de har købt rettighederne? Det udvandrer jo Superligaen som produkt, hvis et eller to hold får al opmærksomheden (og derfor selvforstærkende kommer til at dominere endnu mere på fan- og sponsorsiden). Derudover signalerer set-up'et jo også, at det skal være en neutral dækning med påståede neutrale eksperter, sportsjournalister mm. Ellers må man jo melde rent flag og kalde det FCK klub-tv...
                  Altså, jeg forstår godt der er mere fokus på FCK og BIF generelt ud fra kommercielle hensyn og deres respektive fanbaser. Jeg synes bare det til tider bliver ekstremt og det tror jeg ikke på sigt gavner Superligaen som produkt eller vidner om god journalistik. Jebalis pragtpræstation, Frøkjærs eksplosive udvikling og Sabbis debut er alle oplagte vinkler, man kunne have forfulgt og have brugt i hvert fald halvdelen eller bare en fjerdedel af tiden på. I stedet brugte man 80 % på FCKs dårlige første halvleg, 15 % på Wilczek og vel 5 % på OB.

                  Noget helt andet: har de fleste FCK fans alligevel ikke slukket for TVet efter sådan et nederlag og sådan en præstation?

                  Comment


                    De sender kampen på 3 minitter. Indtil bif, så var det kampen på 4 minutter

                    Comment


                      Vanvittig første halvleg. Vi har egentlig også ok styr på anden, indtil vi begynder at skifte. Aron ligner altså bare ikke en spiller der passer ind til det vi er bedst til. Vores offensiv går især i stå, da Lund komme på Kanten, og Opondo ryger. Men fed fight i anden, og egentlig holder vi dem godt væk. Jebali betaler lidt tilbage idag, føj for satan en kamp af ham. Vanvittig vigtig start. Lad os håbe det kan generere en stærk indledning på vores top 6 togt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Du tror ikke, de har forpligtet sig på en nogenlunde balanceret dækning, når de har købt rettighederne? Det udvandrer jo Superligaen som produkt, hvis et eller to hold får al opmærksomheden (og derfor selvforstærkende kommer til at dominere endnu mere på fan- og sponsorsiden). Derudover signalerer set-up'et jo også, at det skal være en neutral dækning med påståede neutrale eksperter, sportsjournalister mm. Ellers må man jo melde rent flag og kalde det FCK klub-tv...
                        Altså, jeg forstår godt der er mere fokus på FCK og BIF generelt ud fra kommercielle hensyn og deres respektive fanbaser. Jeg synes bare det til tider bliver ekstremt og det tror jeg ikke på sigt gavner Superligaen som produkt eller vidner om god journalistik. Jebalis pragtpræstation, Frøkjærs eksplosive udvikling og Sabbis debut er alle oplagte vinkler, man kunne have forfulgt og have brugt i hvert fald halvdelen eller bare en fjerdedel af tiden på. I stedet brugte man 80 % på FCKs dårlige første halvleg, 15 % på Wilczek og vel 5 % på OB.

                        Noget helt andet: har de fleste FCK fans alligevel ikke slukket for TVet efter sådan et nederlag og sådan en præstation?
                        Jeg var først hjemme 20.25. Var der overhovedet noget fra OB lejren?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg var først hjemme 20.25. Var der overhovedet noget fra OB lejren?
                          Er interview med JM, men Ståle i studiet. Og så godt som ingen OB-relateret diskussion.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Du tror ikke, de har forpligtet sig på en nogenlunde balanceret dækning, når de har købt rettighederne? Det udvandrer jo Superligaen som produkt, hvis et eller to hold får al opmærksomheden (og derfor selvforstærkende kommer til at dominere endnu mere på fan- og sponsorsiden). Derudover signalerer set-up'et jo også, at det skal være en neutral dækning med påståede neutrale eksperter, sportsjournalister mm. Ellers må man jo melde rent flag og kalde det FCK klub-tv...
                            Altså, jeg forstår godt der er mere fokus på FCK og BIF generelt ud fra kommercielle hensyn og deres respektive fanbaser. Jeg synes bare det til tider bliver ekstremt og det tror jeg ikke på sigt gavner Superligaen som produkt eller vidner om god journalistik. Jebalis pragtpræstation, Frøkjærs eksplosive udvikling og Sabbis debut er alle oplagte vinkler, man kunne have forfulgt og have brugt i hvert fald halvdelen eller bare en fjerdedel af tiden på. I stedet brugte man 80 % på FCKs dårlige første halvleg, 15 % på Wilczek og vel 5 % på OB.

                            Noget helt andet: har de fleste FCK fans alligevel ikke slukket for TVet efter sådan et nederlag og sådan en præstation?
                            Tjek lige “Tre ting vi lærte” nederst i den her

                            https://www.bt.dk/superligaen/bts-do...stende-elendig

                            Comment


                              Men det hele bliver opvejet af at høre Werges skuffelse ved de to første mål og nærmest igennem hele første halvleg :-).

                              Den lille glæde fik jeg ikke på Estadio

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                                Men det hele bliver opvejet af at høre Werges skuffelse ved de to første mål og nærmest igennem hele første halvleg :-).

                                Den lille glæde fik jeg ikke på Estadio

                                Comment

                                Working...
                                X