Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Michaelsen raus. Er han egentlig på bænken i dag eller er det reserveholds træneren?
    Kampen og resultatet i aften er vel ret ubetydende i hensigt af bedømmelsen af JM ud over at det er en mærkelig tilgang at bruge sidste forberedningskamp om at sende en lidt opgraderet U19 på banen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Sander stadig eneste angriber der kan sparke kuglen i rusen.
      Har vi overhovedet en anden angriber på banen?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        2:1
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Mener du han er bedre end det han pt. viser, altså det stikker jo ikke ud i forhold til størstedelen af den karriere han foreløbig har haft?
          Ja, det mener jeg åbenlyst han er, det viste han i en periode i efteråret, og han har angiveligt også vist det i både Norge og Sverige. Jeg ser så hans problem, som jeg også skrev den anden dag, at han er en stor humørspiller og er afhængig af at have spillere omkring sig der kan gøre ham god, og at spilkonceptet fungerer. Det er let at blive fan af ham, når han er bedst, men det er også let at se sig sur på ham, når han ikke er inde i en god periode.

          Comment


            #20
            2:2
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Ja, det mener jeg åbenlyst han er, det viste han i en periode i efteråret, og han har angiveligt også vist det i både Norge og Sverige. Jeg ser så hans problem, som jeg også skrev den anden dag, at han er en stor humørspiller og er afhængig af at have spillere omkring sig der kan gøre ham god, og at spilkonceptet fungerer. Det er let at blive fan af ham, når han er bedst, men det er også let at se sig sur på ham, når han ikke er inde i en god periode.
              Men i det mindste kan man aldrig klandre ham for ikke at arbejde hårdt. Han løber og løber og presser og presser. Hvilket jo blandt andet førte et mål med sig, og så fik han også lige en fin assist.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Ja, det mener jeg åbenlyst han er, det viste han i en periode i efteråret, og han har angiveligt også vist det i både Norge og Sverige. Jeg ser så hans problem, som jeg også skrev den anden dag, at han er en stor humørspiller og er afhængig af at have spillere omkring sig der kan gøre ham god, og at spilkonceptet fungerer. Det er let at blive fan af ham, når han er bedst, men det er også let at se sig sur på ham, når han ikke er inde i en god periode.
                Okay, ja det ser jeg så ikke ... det der beskriver en spillers reelle niveau må være det han viser størstedelen af tiden og ikke det der kommer i glimt, som de vel 3 gode afslutninger i efteråret, sat op imod en lang stime hvor der intet sker.
                Hvor mange aktioner kan du huske fra den spiller, ude på banen, hvor han viser tendenser til at have et højere niveau ... hvis han er i form og har selvtillid?

                Hammarby lejede ham til Odd, hvorfra han kom til OB ... det ser ikke prangende ud noget af det der er sket i de to klubber og han havde en periode på over et år hvor han scorede 0 mål.

                han var et tidligt talent og har været med længe, men jeg kan ikke umiddelbart se at der skulle være meget mere i ham, netop fordi han faktisk blev pro tidligt.

                Kan du huske Mogens Laursen ... han scorede mange mål lige i starten, men efterfølgende så vi at det var en "outlier".

                Jeg spørger fordi jeg ser flere af jer nævne det her med selvtilliden, men for mig at se er de aktioner han laver bare ikke af ret høj kvalitet.

                Hvor mener du Sanders spidskompetencer er?
                Last edited by Entusiastens; 07-09-2020, 19:59.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Slut.

                  udemærket kamp. Begge hold havde deres chancer og gode ting.
                  Det varer ikke længe inden HC sagtens kan være 2. Målmand i OB og vi kan sende Mandé videre og hente den næste op.
                  Mange gode præstationer idag der ude. Østrøm har bare så meget klasse. Det er helt vildt

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Slut.

                    udemærket kamp. Begge hold havde deres chancer og gode ting.
                    Det varer ikke længe inden HC sagtens kan være 2. Målmand i OB og vi kan sende Mandé videre og hente den næste op.
                    Mange gode præstationer idag der ude. Østrøm har bare så meget klasse. Det er helt vildt
                    I en tid, hvor der på mange punkter er meget berettiget kritik af OB fra vi fans, glæder jeg mig over den mandfolkeindsats og spilleglæde vores unge talenter viser mod et godt og fysisk stærkt reservehold fra FCM. Med sådanne akademispillere tror jeg OB`s fremtid er mere lys, end mange af os fans mener i dag. Jeg blev helt glad og optimistisk efter den kamp.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      I en tid, hvor der på mange punkter er meget berettiget kritik af OB fra vi fans, glæder jeg mig over den mandfolkeindsats og spilleglæde vores unge talenter viser mod et godt og fysisk stærkt reservehold fra FCM. Med sådanne akademispillere tror jeg OB`s fremtid er mere lys, end mange af os fans mener i dag. Jeg blev helt glad og optimistisk efter den kamp.
                      Der var sgu mange lyspunkter idag men selvfølgelig også lang vej for de fleste..

                      Østrøm og Brems er 99,99% SL spillere i næste sæson og de 2 kan vel snildt gøre Oliver Lind arbejdsløs

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Der var sgu mange lyspunkter idag men selvfølgelig også lang vej for de fleste..

                        Østrøm og Brems er 99,99% SL spillere i næste sæson og de 2 kan vel snildt gøre Oliver Lind arbejdsløs
                        Oliver Lind ?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          I en tid, hvor der på mange punkter er meget berettiget kritik af OB fra vi fans, glæder jeg mig over den mandfolkeindsats og spilleglæde vores unge talenter viser mod et godt og fysisk stærkt reservehold fra FCM. Med sådanne akademispillere tror jeg OB`s fremtid er mere lys, end mange af os fans mener i dag. Jeg blev helt glad og optimistisk efter den kamp.
                          Ja det er så lækkert at der er nogle unge knægte på vej, det er glædeligt hver gang en af knægtene får debut.
                          Last edited by Magge; 08-09-2020, 07:12.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Oliver Lind ?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              I en tid, hvor der på mange punkter er meget berettiget kritik af OB fra vi fans, glæder jeg mig over den mandfolkeindsats og spilleglæde vores unge talenter viser mod et godt og fysisk stærkt reservehold fra FCM. Med sådanne akademispillere tror jeg OB`s fremtid er mere lys, end mange af os fans mener i dag. Jeg blev helt glad og optimistisk efter den kamp.
                              Enig og ville gerne toppe det med nogle fornuftige kontrakter som binder dem længere til klubben. Ærger mig stadig over at Max kun har en kort kontrakt.

                              Comment


                                #30
                                Er jeg i øvrigt den eneste, der synes, at ham den unge med nummer 17, Oliver Roche, der scorede det andet mål faktisk så rimelig spændende ud også?

                                Synes også vores ven med nummer 2 på højre midt havde nogle spændende aktioner fremadrettet. Hvem var det?

                                Comment

                                Working...
                                X