Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 20-21

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Var det ikke noget med at de kun kunne være max 10 samlet. Så hvis de skulle øve kamp relaterede ting var det 4 mod 4 fordi der også var trænere til stede.
    Også i 2. division? Jeg kan selvfølgelig huske forkert, men jeg mindes, at 2. division blev betragtet som professionel, og at det derfor kun var i sidste runde, da vi spillede mod BSF, at det var tilfældet.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

Også i 2. division? Jeg kan selvfølgelig huske forkert, men jeg mindes, at 2. division blev betragtet som professionel, og at det derfor kun var i sidste runde, da vi spillede mod BSF, at det var tilfældet.
      Hmm. Muligt du har ret Morten. Er ikke sikker. Mindes bare der var noget.. Kan godt være jeg blander det sammen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hmm. Muligt du har ret Morten. Er ikke sikker. Mindes bare der var noget.. Kan godt være jeg blander det sammen
        De har i hvert fald spillet en træningskamp, efter 2. Division gik på vinterpause.

https://nykobingfc.com/lindbergs-fri...t-i-b-93-test/

Mon ikke de så også godt kan træne.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

De har i hvert fald spillet en træningskamp, efter 2. Division gik på vinterpause.

https://nykobingfc.com/lindbergs-fri...t-i-b-93-test/

Mon ikke de så også godt kan træne.
          Jo du har nok ret

Comment

Frøkjær ude resten af året med Covid-19

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Kan være det er meget godt for ham lige at få tankerne lidt væk fra bold, også forhåbentligt komme styrket tilbage

Comment

God bedring til Frøkjær. Så kan han starte på en frisk når træningen starter op igen til januar.

Comment

Fra OB.dk:
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/en-ob-...-for-covid-19/

God bedring til Frø.
                  Godt at holdet kan trænere.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Vi har snakket med Oliver Lund om betydningen af de tre point mod Aalborg, hans kamp nummer 100 for OB og den kommende pokalkamp mod Nykøbing.

http://obstruktion.dk/oliver-lund-vi...for-nykoebing/

Comment

Så røg AaB lige ud til B93

Comment

Så røg AaB lige ud til B93
                        Så er vi advaret, det bliver ikke en let kamp i morgen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Så er vi advaret, det bliver ikke en let kamp i morgen.
                          Ja det er foruden AaB er en seriøs konkurrent senere hen, nok meget godt lige at blive mindet om pokalbold imod hold fra 2. Div ikke er en walkover i en periode, hvor det især også er vigtigt vi får point i suppen.

Comment

Vil meget gerne se kampen i dag men den vises desværre ikke på bet365 hvor jeg ellers kan se kampene.

​​​​​​​Hvis nogen kan hjælpe...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Vil meget gerne se kampen i dag men den vises desværre ikke på bet365 hvor jeg ellers kan se kampene.

​​​​​​​Hvis nogen kan hjælpe...
                              Viaplay sender den :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Viaplay sender den :)
                                Den prøvede da de havde tilbud i forbindelse med OBs hjemmekamp flere uger siden. Men den accepterede ikke mit kreditkort. Måske da jeg prøvede det her fra Tyskland?
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X