Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Aab - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Den gamle klassisker: Vinder vi i træningskampene er resultaterne super vigtige for at opbygge selvtillid og få en god indgang til sæsonen, taber vi er resultaterne fuldstændigt ligegyldige da det jo bare handler om at komme i kampform og få afprøvet nogle ting. Vi har jo før set resultaterne af de kampe være stik modsat dem vi så da der kom point på spil, så selvfølgelig skal vi ikke lægge meget i det, men det hjælper sgu ikke på min optimisme, at vi taber til 3 direkte konkurrenter.
    Jeg har aldrig og kommer aldrig til at hidse mig det fjerneste op over trænings og sommerkampe, men det er faktisk fint nok vi ikke vinder dem, så skal vi bare høre om hvor stærk truppen er og hvor meget de er klar til ligaen, nu er der ro på og vi kan kun overraske når det bliver alvor.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Den gamle klassisker: Vinder vi i træningskampene er resultaterne super vigtige for at opbygge selvtillid og få en god indgang til sæsonen, taber vi er resultaterne fuldstændigt ligegyldige da det jo bare handler om at komme i kampform og få afprøvet nogle ting. Vi har jo før set resultaterne af de kampe være stik modsat dem vi så da der kom point på spil, så selvfølgelig skal vi ikke lægge meget i det, men det hjælper sgu ikke på min optimisme, at vi taber til 3 direkte konkurrenter.
      Men vi er jo også bare utaknemmelige fans som ikke forstår at NT bare køre irl udgave af fodbold manager. Det er klart at han omgiver sig med rygklappere som ikke blander sig for meget i spillet og nu har vi "10 år for sent fået gode baner" og et superligahus.
      Vi skal bare klappe i og lade Niels lege.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


        OB-Horsens 1-2
        OB-BIF 1-2
        AAB-OB 2-1

        God opstart indtil videre. Men det drejer sig jo også bare om nogle meter i benene. Men i det mindste har vi ikke hørt om flere skader og vi vandt sikkert over Assens..
        Problemet er også mere man ikke har kunnet spille sin ideal opstilling i hele opstarten. Ja nærmest hele 2020.
        Det er jo helt vildt.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Problemet er også mere man ikke har kunnet spille sin ideal opstilling i hele opstarten. Ja nærmest hele 2020.
          Det er jo helt vildt.
          Helt klart, og jeg vil endda gå lidt højere og sige, at problemet også er, at man nok ikke har en idealopstilling. Selv hvis man havde alle mand til rådighed, tror jeg ikke man var afklaret med hvordan man præcis skal spille, hvilken formation og hvilke spillere på hvilke pladser og roller. Og det er nok usikkerheden og den manglende tydelige retning som er min største bekymring, mere end det er skaderne eller manglende kvalitet.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Den gamle klassisker: Vinder vi i træningskampene er resultaterne super vigtige for at opbygge selvtillid og få en god indgang til sæsonen, taber vi er resultaterne fuldstændigt ligegyldige da det jo bare handler om at komme i kampform og få afprøvet nogle ting. Vi har jo før set resultaterne af de kampe være stik modsat dem vi så da der kom point på spil, så selvfølgelig skal vi ikke lægge meget i det, men det hjælper sgu ikke på min optimisme, at vi taber til 3 direkte konkurrenter.
            Nej det er svært at være surt optimist. Men det er også fordi at man hele tiden skal slås med den negativitet der følger med skaderne vi har. Svært at finde en lyspunkter pt
            Men vinder vi over FCK er det nok glemt i en rum tid

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Problemet er også mere man ikke har kunnet spille sin ideal opstilling i hele opstarten. Ja nærmest hele 2020.
              Det er jo helt vildt.
              Enig. Bare ærgerligt vi ikke rigtigt kan bruge det til noget.. Og efterårs sæsonen bliver lidt af det samme

              Comment


                #52
                Officielt lyder JM ikke bekymret over de nye skader til bla Tverskov,Fenger og Hylle

                https://fyens.dk/artikel/ob-savnede-ti-mand-i-aalborg

                Meeeeeen. Lur mig om der ikke bandes og svovles lidt bag kulisserne

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Officielt lyder JM ikke bekymret over de nye skader til bla Tverskov,Fenger og Hylle

                  https://fyens.dk/artikel/ob-savnede-ti-mand-i-aalborg

                  Meeeeeen. Lur mig om der ikke bandes og svovles lidt bag kulisserne
                  Tror også der bandes og svovles lidt stadig, men jeg tror det er oprigtigt når JM påstår at han går med livrem og seler med spillerne her i opstarten. Kunne sagtens forestille mig det er et af tiltagende for at nedsætte skadesfrekvensen, hvor han måske tidligere har været mere tilbøjelig til at bruge spillere, hvor et eller andet trykker, uden jeg overhovedet ved noget om det. Har bare en fornemmelse af at det tages mere alvorligt med de småskader end vanligt

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Tror også der bandes og svovles lidt stadig, men jeg tror det er oprigtigt når JM påstår at han går med livrem og seler med spillerne her i opstarten. Kunne sagtens forestille mig det er et af tiltagende for at nedsætte skadesfrekvensen, hvor han måske tidligere har været mere tilbøjelig til at bruge spillere, hvor et eller andet trykker, uden jeg overhovedet ved noget om det. Har bare en fornemmelse af at det tages mere alvorligt med de småskader end vanligt
                    Du har nok ret. Håber jeg. Krydser fingre for det er småting med de 3.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Men vi er jo også bare utaknemmelige fans som ikke forstår at NT bare køre irl udgave af fodbold manager. Det er klart at han omgiver sig med rygklappere som ikke blander sig for meget i spillet og nu har vi "10 år for sent fået gode baner" og et superligahus.
                      Vi skal bare klappe i og lade Niels lege.
                      Det er virkelig den dårligste omgang Football Manager han har gang i så.
                      Jeg er sikker på jeg kunne have gjort det bedre for færre penge :)

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Den gamle klassisker: Vinder vi i træningskampene er resultaterne super vigtige for at opbygge selvtillid og få en god indgang til sæsonen, taber vi er resultaterne fuldstændigt ligegyldige da det jo bare handler om at komme i kampform og få afprøvet nogle ting. Vi har jo før set resultaterne af de kampe være stik modsat dem vi så da der kom point på spil, så selvfølgelig skal vi ikke lægge meget i det, men det hjælper sgu ikke på min optimisme, at vi taber til 3 direkte konkurrenter.
                        Vi skal for mit vedkommende syv år tilbage for at finde en tilsvarende lunken fornemmelse op til sæsonstart. Det var dengang vi signede islændinge og Jeppe Hansen og var glade for ét point hjemme imod SJE. Jeg kan lige nu ikke se, hvad der skal bringe os godt fra land i år, udover held og slid/træthed hos modstandere, der spiller Europa.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Men vi er jo også bare utaknemmelige fans som ikke forstår at NT bare køre irl udgave af fodbold manager. Det er klart at han omgiver sig med rygklappere som ikke blander sig for meget i spillet og nu har vi "10 år for sent fået gode baner" og et superligahus.
                          Vi skal bare klappe i og lade Niels lege.
                          Du har aldrig spillet football manager, har du?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Helt klart, og jeg vil endda gå lidt højere og sige, at problemet også er, at man nok ikke har en idealopstilling. Selv hvis man havde alle mand til rådighed, tror jeg ikke man var afklaret med hvordan man præcis skal spille, hvilken formation og hvilke spillere på hvilke pladser og roller. Og det er nok usikkerheden og den manglende tydelige retning som er min største bekymring, mere end det er skaderne eller manglende kvalitet.
                            Men tror du ikke netop det skyldes skaderne? Hvis alle var fit og præsterede på noget nær topniveau tror jeg nok vi hurtigt skulle få en fornemmelse af, hvordan en idealopstilling ser ud i JMs bog.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Men tror du ikke netop det skyldes skaderne? Hvis alle var fit og præsterede på noget nær topniveau tror jeg nok vi hurtigt skulle få en fornemmelse af, hvordan en idealopstilling ser ud i JMs bog.
                              Helt ærligt, nej. Vi har jo haft de fleste angribere og kanter til rådighed i opstarten, minus Lieder. Jeg kan ikke se nogle entydige tegninger af, hvordan det skal se ud oppe foran endnu.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Helt klart, og jeg vil endda gå lidt højere og sige, at problemet også er, at man nok ikke har en idealopstilling. Selv hvis man havde alle mand til rådighed, tror jeg ikke man var afklaret med hvordan man præcis skal spille, hvilken formation og hvilke spillere på hvilke pladser og roller. Og det er nok usikkerheden og den manglende tydelige retning som er min største bekymring, mere end det er skaderne eller manglende kvalitet.
                                JM bedyrer jo i SFÅ at flexibilitet i fht. opstillinger er trenden i europas ligaer pt. Der skal kunne varieres undervejs i kampene mellem flere systemer, så en egentlig idealopstilling tror jeg ikke vi kan/skal forvente. Det siger selvf. sig selv at i fht. skaderne er der "idealopstillinger" forstået på den måde at det ikke er et skidegodt tegn at have u17 spillere på bænken som fyld.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X