Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp Aab - OB
Collapse
X
-
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Den gamle klassisker: Vinder vi i træningskampene er resultaterne super vigtige for at opbygge selvtillid og få en god indgang til sæsonen, taber vi er resultaterne fuldstændigt ligegyldige da det jo bare handler om at komme i kampform og få afprøvet nogle ting. Vi har jo før set resultaterne af de kampe være stik modsat dem vi så da der kom point på spil, så selvfølgelig skal vi ikke lægge meget i det, men det hjælper sgu ikke på min optimisme, at vi taber til 3 direkte konkurrenter.
Vi skal bare klappe i og lade Niels lege.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå
OB-Horsens 1-2
OB-BIF 1-2
AAB-OB 2-1
God opstart indtil videre. Men det drejer sig jo også bare om nogle meter i benene. Men i det mindste har vi ikke hørt om flere skader og vi vandt sikkert over Assens..
Det er jo helt vildt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Problemet er også mere man ikke har kunnet spille sin ideal opstilling i hele opstarten. Ja nærmest hele 2020.
Det er jo helt vildt.
Comment
-
Den gamle klassisker: Vinder vi i træningskampene er resultaterne super vigtige for at opbygge selvtillid og få en god indgang til sæsonen, taber vi er resultaterne fuldstændigt ligegyldige da det jo bare handler om at komme i kampform og få afprøvet nogle ting. Vi har jo før set resultaterne af de kampe være stik modsat dem vi så da der kom point på spil, så selvfølgelig skal vi ikke lægge meget i det, men det hjælper sgu ikke på min optimisme, at vi taber til 3 direkte konkurrenter.
Men vinder vi over FCK er det nok glemt i en rum tid
Comment
-
Officielt lyder JM ikke bekymret over de nye skader til bla Tverskov,Fenger og Hylle
https://fyens.dk/artikel/ob-savnede-ti-mand-i-aalborg
Meeeeeen. Lur mig om der ikke bandes og svovles lidt bag kulisserne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOfficielt lyder JM ikke bekymret over de nye skader til bla Tverskov,Fenger og Hylle
https://fyens.dk/artikel/ob-savnede-ti-mand-i-aalborg
Meeeeeen. Lur mig om der ikke bandes og svovles lidt bag kulisserne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Tror også der bandes og svovles lidt stadig, men jeg tror det er oprigtigt når JM påstår at han går med livrem og seler med spillerne her i opstarten. Kunne sagtens forestille mig det er et af tiltagende for at nedsætte skadesfrekvensen, hvor han måske tidligere har været mere tilbøjelig til at bruge spillere, hvor et eller andet trykker, uden jeg overhovedet ved noget om det. Har bare en fornemmelse af at det tages mere alvorligt med de småskader end vanligt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Men vi er jo også bare utaknemmelige fans som ikke forstår at NT bare køre irl udgave af fodbold manager. Det er klart at han omgiver sig med rygklappere som ikke blander sig for meget i spillet og nu har vi "10 år for sent fået gode baner" og et superligahus.
Jeg er sikker på jeg kunne have gjort det bedre for færre penge :)
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Men vi er jo også bare utaknemmelige fans som ikke forstår at NT bare køre irl udgave af fodbold manager. Det er klart at han omgiver sig med rygklappere som ikke blander sig for meget i spillet og nu har vi "10 år for sent fået gode baner" og et superligahus.
Comment
-
Helt klart, og jeg vil endda gå lidt højere og sige, at problemet også er, at man nok ikke har en idealopstilling. Selv hvis man havde alle mand til rådighed, tror jeg ikke man var afklaret med hvordan man præcis skal spille, hvilken formation og hvilke spillere på hvilke pladser og roller. Og det er nok usikkerheden og den manglende tydelige retning som er min største bekymring, mere end det er skaderne eller manglende kvalitet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men tror du ikke netop det skyldes skaderne? Hvis alle var fit og præsterede på noget nær topniveau tror jeg nok vi hurtigt skulle få en fornemmelse af, hvordan en idealopstilling ser ud i JMs bog.
Comment
-
Helt klart, og jeg vil endda gå lidt højere og sige, at problemet også er, at man nok ikke har en idealopstilling. Selv hvis man havde alle mand til rådighed, tror jeg ikke man var afklaret med hvordan man præcis skal spille, hvilken formation og hvilke spillere på hvilke pladser og roller. Og det er nok usikkerheden og den manglende tydelige retning som er min største bekymring, mere end det er skaderne eller manglende kvalitet.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment