Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Aab - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Odense1978 Se indlæg
    Hvem skal lave målene for os når både hylle og fenger er ude. Sander spiller uden selvtillid og jebali har intet ramt længe.
    Slet.
    Last edited by Magge; 04-09-2020, 12:35.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Odense1978 Se indlæg
      Hvem skal lave målene for os når både hylle og fenger er ude. Sander spiller uden selvtillid og jebali har intet ramt længe.
      Jeg vil tro at hvis du spørger Hemmingsen så har han enten lavet kontrakt med en ikke eksisterende spiller eller også skal de bare sparke endnu hårdere til bolden så kommer målene af dig selv.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Mande
        OL-KL-Marco-Jørgen
        Opondo-JJ-Kløve-Frøkjær
        Sabbi-Jebali

        De her spillere men ved ikke helt formationen. Men vildt at Sander stadig ikke kan tilspille sig en startplads med 3 angribere ude

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mande
          OL-KL-Marco-Jørgen
          Opondo-JJ-Kløve-Frøkjær
          Sabbi-Jebali

          De her spillere men ved ikke helt formationen. Men vildt at Sander stadig ikke kan tilspille sig en startplads med 3 angribere ude
          Ja man kan jo undre sig lidt, når nu træneren selv har hentet ham til Hammarby i sin tid, efterfølgende selv har hentet ham til OB. Så bliver han topscorer i sidste sæson, men befinder sig stadig så langt nede i hierarkiet.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Ja man kan jo undre sig lidt, når nu træneren selv har hentet ham til Hammarby i sin tid, efterfølgende selv har hentet ham til OB. Så bliver han topscorer i sidste sæson, men befinder sig stadig så langt nede i hierarkiet.
            Har sagt længe at Sander kunne sælges uden den store betydning hvis der kom et 5+ mill tilbud. Den holder stadig stik.
            Men alle skaderne gør det selvfølgelig svært

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

              Ja man kan jo undre sig lidt, når nu træneren selv har hentet ham til Hammarby i sin tid, efterfølgende selv har hentet ham til OB. Så bliver han topscorer i sidste sæson, men befinder sig stadig så langt nede i hierarkiet.
              Jeg tænker at det er på baggrund af at han ikke har præsteret ret godt, helt overordnet.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Vi skal huske på at han stort set ikke har haft holdt pause indtil i vinters, som jo heller ikke var så lang og bagefter en Corona krise.

                Jeg er sikker på at han nok skal komme ordentligt i gang igen.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Vi skal huske på at han stort set ikke har haft holdt pause indtil i vinters, som jo heller ikke var så lang og bagefter en Corona krise.

                  Jeg er sikker på at han nok skal komme ordentligt i gang igen.
                  Det må simpelthen være en fornøjelse at være dig, med al den tro på at tingene nok skal ordne sig, når vi til hver kamp i en opstart mangler 8-9 mand p.g.a skader, og yderligere 4-5 på skånekost, én uge før sæsonstart imod FCK.

                  Jeg må ærligt talt sige, at der ikke meget i Ådalen lige nu der giver mig personligt tro på at noget falder i hak eller den og den spiller kommer i gang igen. Heller ikke Sander Svendsen.

                  Frisk bet: Vi ophæver snart kontrakten med ham, enten nu eller til vinter. For sælge det gør vi sgu os ikke særligt meget i.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    Det må simpelthen være en fornøjelse at være dig, med al den tro på at tingene nok skal ordne sig, når vi til hver kamp i en opstart mangler 8-9 mand p.g.a skader, og yderligere 4-5 på skånekost, én uge før sæsonstart imod FCK.

                    Jeg må ærligt talt sige, at der ikke meget i Ådalen lige nu der giver mig personligt tro på at noget falder i hak eller den og den spiller kommer i gang igen. Heller ikke Sander Svendsen.

                    Frisk bet: Vi ophæver snart kontrakten med ham, enten nu eller til vinter. For sælge det gør vi sgu os ikke særligt meget i.

                    MvH ChrisOB
                    Ved ikke om det er en fornøjelse at være mig.

                    Men jeg nævner intet om selve truppen.

                    Den er til at lukke op og skide i med de skader vi har, den har jeg ikke ret meget tiltro til, tænker vi kommer til at spille i taberslutspillet med ca. 15 point op til 7 pladsen når det begynder og 7 point ned til bunden.

                    Men Sander Svendsen har jeg en tiltro til fordi jeg godt kan lide ham som type og person, så håber og tror på ham ja.

                    Ligeså meget som jeg ikke tror at vi i denne sæson kommer til at stille med samme start opstilling i to kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Har sagt længe at Sander kunne sælges uden den store betydning hvis der kom et 5+ mill tilbud. Den holder stadig stik.
                      Men alle skaderne gør det selvfølgelig svært
                      Sådan set enig. Han lider under det store problem som folk som Jönsson og Helenius også har haft, at de er medgangsspillere og at der ikke er meget medgang i OB.

                      Comment


                        #26
                        Sabbi til 1-0

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Ved ikke om det er en fornøjelse at være mig.

                          Men jeg nævner intet om selve truppen.

                          Den er til at lukke op og skide i med de skader vi har, den har jeg ikke ret meget tiltro til, tænker vi kommer til at spille i taberslutspillet med ca. 15 point op til 7 pladsen når det begynder og 7 point ned til bunden.

                          Men Sander Svendsen har jeg en tiltro til fordi jeg godt kan lide ham som type og person, så håber og tror på ham ja.

                          Ligeså meget som jeg ikke tror at vi i denne sæson kommer til at stille med samme start opstilling i to kampe i træk.
                          Sander er, som Sheed siger det, en medgangsspiller. Så sandsynligheden for at han ender som Jönsson og Helenius synes ret høj.

                          For at han skal i gang skal holdet komme i gang. Noget som virker mindre og mindre sandsynligt med vores skadesliste.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                            Sander er, som Sheed siger det, en medgangsspiller. Så sandsynligheden for at han ender som Jönsson og Helenius synes ret høj.

                            For at han skal i gang skal holdet komme i gang. Noget som virker mindre og mindre sandsynligt med vores skadesliste.

                            MvH ChrisOB
                            Du har helt ret.

                            Men noget bliver jeg altså nød til at håbe på Chris.
                            Ked af at jeg blvier nød til at finde nogle mulige solstråle historier og at det irriterer alle jer andre.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Odense1978 Se indlæg
                              Hvem skal lave målene for os når både hylle og fenger er ude. Sander spiller uden selvtillid og jebali har intet ramt længe.
                              Sabbi. (Let at være bagklog. )
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                OB scorede et udmærket mål helt i starten, stikning fra Opondo og så afslutter Sabbi med et lille tip eller lignende, efterfølgende har AAB domineret tungt med bolden og OB har meget svært ved at fastholde den ... nok cirka lige mange chancer men OB har haft den største, de har været farlige på kontra.
                                AAB er vist på 9 hjørnespark, det er ret betegnende.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X