Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

    Jeg synes så ikek at det var skuffende. Præcis som mod Horsenes så forventede jeg at når den store indskiftning af unge kom, så taber vi nok og det har vi gjort. Jeg syens at vi i første halveg mod både Horsens og Brøndby har det bedste hold på banen og det er et godt sted at start. Vi spiller dog for meget tilbage og så skal der afsluttes mere, fra flere uden at tænke over det, eller ligefrem bliver bange og vælge afleveringen i stedet for. Som skrevet så kan vi sagtens komme i problemer i den kommende sæson, men får holdet lidt selvtillid, så kan det altså blive rigtig sjovt.
    Min skuffelse resulterer ikke fra kampens resultat men fra de forskellige ting omkring OBs organisation. At man kunne ikke streame kampen for os, den pinlige ageren af Hemmingsen med Skjekvik-sagen osv. Og så var det fint at læse din beskrivelse som giver lidt optimisme i hensigt af sæsonen. Kan ikke sige noget om kampen i dag men er helt enig at det var fint hvad vi viste midHirsens i første halvleg. Der manglede sikker klare chancer men spilideen var fint og et ægte fremskridt.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

      Tror det er interessant hvordan JM i Horsens-kampen fik Jebali og Frøkjær til at bytte plads afhængig af hvorvidt vi er i boldbesiddelse eller ej.
      Det var det samme Opondo/Sander gjorde i 2 halveg mod Horsens. Det så vi ikke i dag. Vi pressede ikke så højt i dag, men modstanderen var trods alt også af en anden kaliber
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Mange tak. Satme sjovt med ham Jørgen. Mod Horsens var han helt væk og dårligste OB`er IMO. Idag var han rigtig god

        Heldigvis var Sabbis udskiftning planlagt og jeg håber vi kan få ham i gear i løbet af 14 dage.

        Jeg er dog lidt bekymret over at presset på Fenger bliver for stort som spidsangriber og han ofte bliver lidt alene da 4-3-3 ofte godt kan blive 4-5-1
        Max er en løbemaskine og en arbejdshest af Guds nåde. Tror han er lige den rigtige og vil klare det.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Min skuffelse resulterer ikke fra kampens resultat men fra de forskellige ting omkring OBs organisation. At man kunne ikke streame kampen for os, den pinlige ageren af Hemmingsen med Skjekvik-sagen osv. Og så var det fint at læse din beskrivelse som giver lidt optimisme i hensigt af sæsonen. Kan ikke sige noget om kampen i dag men er helt enig at det var fint hvad vi viste midHirsens i første halvleg. Der manglede sikker klare chancer men spilideen var fint og et ægte fremskridt.
          Jeg er meget skuffet over Hemme og Jørgen sagen. det er super træls og jeg ville ikke brokke mig hvis Hemme blev skiftet ud i morgen. Jeg kan godt forstå at de ikke streamer en hjemme kamp hvor der er adgang på stadion. Jeg er med på at der sidder mange rundt omkring i landet, og du endnu længere væk, som ikke kan komme en dag som i dag, men havde de streamet kampen tror jeg på at der havde været færre på stadion og vi vil vel gerne have at holdet bliver bakket op. Men jeg kan sagtens forstå at du og andre gerne havde haft muligheden for et stream :-9
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Max er en løbemaskine og en arbejdshest af Guds nåde. Tror han er lige den rigtige og vil klare det.
            Jo jo. Men han er også tæt på at den meget afhænger af hver søndag. Og det kan bare være et kæmpe pres for så ung en gut. Der skal helst være alternativer med kvalitet og hvis vi skal spille 4-3-3 er der ikke mange mulige afløsere hvis det presspil og systemet skal virke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

              Jeg er meget skuffet over Hemme og Jørgen sagen. det er super træls og jeg ville ikke brokke mig hvis Hemme blev skiftet ud i morgen. Jeg kan godt forstå at de ikke streamer en hjemme kamp hvor der er adgang på stadion. Jeg er med på at der sidder mange rundt omkring i landet, og du endnu længere væk, som ikke kan komme en dag som i dag, men havde de streamet kampen tror jeg på at der havde været færre på stadion og vi vil vel gerne have at holdet bliver bakket op. Men jeg kan sagtens forstå at du og andre gerne havde haft muligheden for et stream :-9
              Argh, det er sgu for søgt. For det første kan det vel næsten være ligegyldigt, hvor meget opbakning der er til en træningskamp, der er jo ikke noget på spil. For det andet var der kun adgang for sæsonkortholdere, og et begrænset antal pga. restriktionerne. Der er sikkert mange der har sæsonkort og som ikke kunne komme, samt folk uden sæsonkort der gerne ville have set kampen. Jeg kan ikke se, at udebleven fra nogle ikke betalende tilskuere til en træningskamp, skulle være et godt argument for at snyde alle andre for at følge med. Der var jo i øvrigt også flere grunde end selve kampen til at møde op i dag. At det så åbenbart var en fesen omgang er en anden sag.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                Mande: Sikre indgreb. Jeg er faktisk helt rolig når han står.
                Jørgen: Ham Jørgen kan bare noget. Han spillede en rigtig god halveg. Når han kommer i høj fart og brysttæmmer en bold for i et og samme forsætte sit raid, så er det lidt Fifa agtig. Det var ikke så ofte han satte sin modspiller i farten i dag, men når han så tog et træk ind i banen, så var oppasseren sat.
                JJ: Moden og fysisk stærk indsats. Jeg er stor fan af JJ, men han viste altså noget ekstra i dag. Det må han meget gerne forsætte med. Han er med afstand vores bedste mand på midten når det køre som i dag.
                Opondo: I dag viser han hvorfor han, inden vi skrev med ham sidste sommer, var mit største realistiske transfer ønske sidste sommer. Han var fysisk stærk i nærkampene, og vandt dem. Hans drive med bolden var hurtigt og kraftfuldt blandet med en fornuftig teknik. Det vil jeg gerne se meget mere af.
                Oli Lund: Spillede en rigtig fin kamp uden hjerneblødninger. Stærk i begge ender. Når han er som i dag er han en power spiller set med mine øjne og så mangler vi ikke Ryan i start elveren.
                Obbekjær: I en svær anden halveg taber han alligevel ikke en eneste hovedstødsduel. Han er konge i luftrummet. Han virkede rolig og velovervejet i alt hvad han gjorde i dag!
                Østrøm: Hold kæft han bliver god. Afløste Jørgen efter pausen. Offensivt viste han intet men en sikker og solid indsats defensivt. Det gjalt også da han blev rykket ind i centerforsvaret ved siden af Obbekjær. Han er bare bund solid og selv vi indkaserede 2 kasser efter pausen så tænkte jeg at Østrøm/Obbekjær kan blive en stærk duo i centerforsvaret i fremtiden.
                HC: han kaster sig måske en smule for hurtigt ved Uhres mål, men generelt en stærk indsats. Han er rigtig god med fødderne. De afleveringer sidder som de skal.

                Generelt så spillede vi med god intensitet, tempo og optimistisk i første halveg, men da intensiteten røg ud af kampen, og udskiftningerne bllev flere, så forsvandt vi ud af kampen. Men flere end de nævnte gjorde det godt. Det gælder eksempelvis Fenger og Hyllegård samt Sabbi. Sabbi var lidt tid om at få bolden, men da han først fik den så var det rigtig positivt. Vi skabte en del i første halveg. Jibaliu startede rigtig godt de første 10-15 minutter, men så faldt han i niveau. Det ligner lidt at når han først engang dribler i en blindgyde så forsætter han med det, inde til han gjorde det virkede han hurtig, stærk og med overblik. Frø og Kløve præsterde solidt uden at det blev prangede. Det samme kan siges om Tverskov og Marco, men jeg forventer mere af alle 4. Sander mangler stadig fart, men man kan godt se hvad han ellers kan.

                Når alt det positive er sagt, så blev der klottet lidt for meget i afslutningerne og som mod Horsens lige spillet lidt for meget tilbage. Vi skal udnytte vores overtag når det gælder om et par uger. Det overtag får vi ved at spiller fremad rettet. Det er der vi er klart bedst. Jeg synes ikke det ser helt skidt ud, men det er heller ikke bedre end at vi sagtens kan få endnu en lang sæson. Brøndby var altså presset når vi satte gang i tempoet og offensiven og så var der sgu ikke meget starpower over Maxsø og Corlou mfl.
                Tak .. lyder jo ikke så tosset.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Argh, det er sgu for søgt. For det første kan det vel næsten være ligegyldigt, hvor meget opbakning der er til en træningskamp, der er jo ikke noget på spil. For det andet var der kun adgang for sæsonkortholdere, og et begrænset antal pga. restriktionerne. Der er sikkert mange der har sæsonkort og som ikke kunne komme, samt folk uden sæsonkort der gerne ville have set kampen. Jeg kan ikke se, at udebleven fra nogle ikke betalende tilskuere til en træningskamp, skulle være et godt argument for at snyde alle andre for at følge med. Der var jo i øvrigt også flere grunde end selve kampen til at møde op i dag. At det så åbenbart var en fesen omgang er en anden sag.
                  Nej det var ikke for søgt, men du må gerne have en anden mening :-)
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                    Jeg er meget skuffet over Hemme og Jørgen sagen. det er super træls og jeg ville ikke brokke mig hvis Hemme blev skiftet ud i morgen. Jeg kan godt forstå at de ikke streamer en hjemme kamp hvor der er adgang på stadion. Jeg er med på at der sidder mange rundt omkring i landet, og du endnu længere væk, som ikke kan komme en dag som i dag, men havde de streamet kampen tror jeg på at der havde været færre på stadion og vi vil vel gerne have at holdet bliver bakket op. Men jeg kan sagtens forstå at du og andre gerne havde haft muligheden for et stream :-9
                    Måske var det deres intention i hensigt af den manglende streaming. Men vi lever i Coronatiden hvor det er svært for os fans at følge klubben. Ådalen er lukket, man kan ikke se træningen eller ungdomskampe. I den situation har de et særligt ansvar at give os muligheder og at streame kampene er vel den første og bedste mulighed at gør det. Hvis de virkelig frygter ikke at få nok deltager i en optaktsarrangement pga af en kampstream så synes der er noget galt og de skal overtænke deres koncepter.
                    Og er nu ikke den eneste fan som ikke bor på Fyn og en mandageftermiddag er også en tidspunkt hvor det kan være umuligt for fynboer at komme på stadion.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Er ihvertfald en meget speciel strategi, især med tanke på der var begrænsning på, af antallet af deltagere til dagen pga. Covid.
                      Jeg vil ikke være overrasket over, hvis det simpelthen kun er fordi man ikke ville benytte ressourcer på det, skulle ikke være første gang, at man ikke "investere" lidt i at give fans en nem mulighed for en positiv oplevelse.
                      Jeg synes personligt, det ville have været fedt, med livestreaming af hele arrangementet, både kampen, live-musik, spillerpræsentation og præsentation af den nye trøje. Dette ville give et klart indtryk i, at klubben er moderne og giver sine fans mulighed for at følge med på afstand.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                        Er ihvertfald en meget speciel strategi, især med tanke på der var begrænsning på, af antallet af deltagere til dagen pga. Covid.
                        Jeg vil ikke være overrasket over, hvis det simpelthen kun er fordi man ikke ville benytte ressourcer på det, skulle ikke være første gang, at man ikke "investere" lidt i at give fans en nem mulighed for en positiv oplevelse.
                        Jeg synes personligt, det ville have været fedt, med livestreaming af hele arrangementet, både kampen, live-musik, spillerpræsentation og præsentation af den nye trøje. Dette ville give et klart indtryk i, at klubben er moderne og giver sine fans mulighed for at følge med på afstand.
                        Jeg forstår det heller ikke. Intet kunne være nemmere end at sætte et stream op til Facebook eller youtube. Men nej, sådan skulle det ikke være. Bedømt ud fra reaktionerne fra dem, der kunne være der, er jeg nu ikke ked af at gå glip af oplevelsen. Det ville nok bare gøre mig deprimeret.
                        Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                        lykke, ulykke de gange på rad,
                        medgang og modgang hinanden tilråbe,
                        solskin og skyer de følges og ad.
                        Jorderigs guld
                        er prægtig muld,
                        Himlen er ene af salighed fuld.
                        - Kingo, 1681

                        Comment

                        Working...
                        X