Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Når der kom fart over kanterne, så virkede både Jørgen og Oliver Lund som nogle fornuftige bud, ligesom Sabbi også viste glimt af hans kunnen(når han han ellers ikke gled på banen). Dem det manglede noget i dag synes jeg var Opondo, Kløve og Marco, resten præsterede fint taget i betragtning at det var en træningskamp.

    Det kunne godt blive en god sæson, hvis alle er klar og performer
    Okay tak .
    Klarede Jørgen det fint defensivt ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Okay tak .
      Klarede Jørgen det fint defensivt ?
      Det var svært at se så langt ned, men umiddelbart ja. Det kunne have været endt værre end det gjorde. Men han havde nogle fine opsnapninger og brød bifs angreb nogle gange

      Comment


        #33
        Opondo interview og Hylles mål

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/opondo...-god-testkamp/

        Comment


          #34
          Referat og billeder af trøje præsentationen fra SF

          https://fyens.dk/artikel/ob-trøjer-v...euroman-på-dem

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

            Når der kom fart over kanterne, så virkede både Jørgen og Oliver Lund som nogle fornuftige bud, ligesom Sabbi også viste glimt af hans kunnen(når han han ellers ikke gled på banen). Dem det manglede noget i dag synes jeg var Opondo, Kløve og Marco, resten præsterede fint taget i betragtning at det var en træningskamp.

            Det kunne godt blive en god sæson, hvis alle er klar og performer
            Synes også første halvleg imod Horsens viste at vi vil presse højt. I den kamp synes jeg også vi fangede Horsens rigtig mange gange, hvor vi burde have gjort det mere farligt. Det kunne være så fedt, hvis vi kan få et ordentligt presspil stablet på benene. Vi havde lidt af det rigtige i JM's første sæson, men manglede det i langt størstedelen af sidste sæson. Det glæder mig at det ligner vi har stort fokus på det, og med spillere som Hylle, sabbi og Max foran, så er der virkelig også basis for at lægge presset højt. Alle tre har mange meter i benene og er rimelig eksplosive, så de kunne godt etablere et rimelig vedholdende pres i kampene. Jebali og Svendsen har nok et stykke arbejde foran sig på den front, men vi må se om det ikke kan blive godt

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Synes også første halvleg imod Horsens viste at vi vil presse højt. I den kamp synes jeg også vi fangede Horsens rigtig mange gange, hvor vi burde have gjort det mere farligt. Det kunne være så fedt, hvis vi kan få et ordentligt presspil stablet på benene. Vi havde lidt af det rigtige i JM's første sæson, men manglede det i langt størstedelen af sidste sæson. Det glæder mig at det ligner vi har stort fokus på det, og med spillere som Hylle, sabbi og Max foran, så er der virkelig også basis for at lægge presset højt. Alle tre har mange meter i benene og er rimelig eksplosive, så de kunne godt etablere et rimelig vedholdende pres i kampene. Jebali og Svendsen har nok et stykke arbejde foran sig på den front, men vi må se om det ikke kan blive godt
              Tror det er interessant hvordan JM i Horsens-kampen fik Jebali og Frøkjær til at bytte plads afhængig af hvorvidt vi er i boldbesiddelse eller ej. Det kan være en smart måde at kompensere for Jebali og for den sags skyld også Sanders knap så høje arbejdsrate i presspillet (de tenderer mere mod at være luksusspillere end arbejdsheste), men til gengæld udnytte deres styrker med bolden og spilfordeling bedre.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

                Tror det er interessant hvordan JM i Horsens-kampen fik Jebali og Frøkjær til at bytte plads afhængig af hvorvidt vi er i boldbesiddelse eller ej. Det kan være en smart måde at kompensere for Jebali og for den sags skyld også Sanders knap så høje arbejdsrate i presspillet (de tenderer mere mod at være luksusspillere end arbejdsheste), men til gengæld udnytte deres styrker med bolden og spilfordeling bedre.
                Helt enig. Syntes faktisk det fungerede meget godt den måde de byttede på. Men det er også nødvendigt. For hvis Jebali skal være med i angriber presset vil det hele falde til jorden.
                Ville faktisk godt prøve at se Sabbi-Fenger-Hylle prøve det af oppe foran

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Referat og billeder af trøje præsentationen fra SF

                  https://fyens.dk/artikel/ob-trøjer-v...euroman-på-dem
                  Er det denne model man har lavet vores nye trøje ud fra?

                  https://www.unisport.dk/fodboldtroej...SABEgKe1fD_BwE
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Kan du beskrive hvem der præsterede og hvem der efterlader bekymring?
                    Mande: Sikre indgreb. Jeg er faktisk helt rolig når han står.
                    Jørgen: Ham Jørgen kan bare noget. Han spillede en rigtig god halveg. Når han kommer i høj fart og brysttæmmer en bold for i et og samme forsætte sit raid, så er det lidt Fifa agtig. Det var ikke så ofte han satte sin modspiller i farten i dag, men når han så tog et træk ind i banen, så var oppasseren sat.
                    JJ: Moden og fysisk stærk indsats. Jeg er stor fan af JJ, men han viste altså noget ekstra i dag. Det må han meget gerne forsætte med. Han er med afstand vores bedste mand på midten når det køre som i dag.
                    Opondo: I dag viser han hvorfor han, inden vi skrev med ham sidste sommer, var mit største realistiske transfer ønske sidste sommer. Han var fysisk stærk i nærkampene, og vandt dem. Hans drive med bolden var hurtigt og kraftfuldt blandet med en fornuftig teknik. Det vil jeg gerne se meget mere af.
                    Oli Lund: Spillede en rigtig fin kamp uden hjerneblødninger. Stærk i begge ender. Når han er som i dag er han en power spiller set med mine øjne og så mangler vi ikke Ryan i start elveren.
                    Obbekjær: I en svær anden halveg taber han alligevel ikke en eneste hovedstødsduel. Han er konge i luftrummet. Han virkede rolig og velovervejet i alt hvad han gjorde i dag!
                    Østrøm: Hold kæft han bliver god. Afløste Jørgen efter pausen. Offensivt viste han intet men en sikker og solid indsats defensivt. Det gjalt også da han blev rykket ind i centerforsvaret ved siden af Obbekjær. Han er bare bund solid og selv vi indkaserede 2 kasser efter pausen så tænkte jeg at Østrøm/Obbekjær kan blive en stærk duo i centerforsvaret i fremtiden.
                    HC: han kaster sig måske en smule for hurtigt ved Uhres mål, men generelt en stærk indsats. Han er rigtig god med fødderne. De afleveringer sidder som de skal.

                    Generelt så spillede vi med god intensitet, tempo og optimistisk i første halveg, men da intensiteten røg ud af kampen, og udskiftningerne bllev flere, så forsvandt vi ud af kampen. Men flere end de nævnte gjorde det godt. Det gælder eksempelvis Fenger og Hyllegård samt Sabbi. Sabbi var lidt tid om at få bolden, men da han først fik den så var det rigtig positivt. Vi skabte en del i første halveg. Jibaliu startede rigtig godt de første 10-15 minutter, men så faldt han i niveau. Det ligner lidt at når han først engang dribler i en blindgyde så forsætter han med det, inde til han gjorde det virkede han hurtig, stærk og med overblik. Frø og Kløve præsterde solidt uden at det blev prangede. Det samme kan siges om Tverskov og Marco, men jeg forventer mere af alle 4. Sander mangler stadig fart, men man kan godt se hvad han ellers kan.

                    Når alt det positive er sagt, så blev der klottet lidt for meget i afslutningerne og som mod Horsens lige spillet lidt for meget tilbage. Vi skal udnytte vores overtag når det gælder om et par uger. Det overtag får vi ved at spiller fremad rettet. Det er der vi er klart bedst. Jeg synes ikke det ser helt skidt ud, men det er heller ikke bedre end at vi sagtens kan få endnu en lang sæson. Brøndby var altså presset når vi satte gang i tempoet og offensiven og så var der sgu ikke meget starpower over Maxsø og Corlou mfl.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                      Mande: Sikre indgreb. Jeg er faktisk helt rolig når han står.
                      Jørgen: Ham Jørgen kan bare noget. Han spillede en rigtig god halveg. Når han kommer i høj fart og brysttæmmer en bold for i et og samme forsætte sit raid, så er det lidt Fifa agtig. Det var ikke så ofte han satte sin modspiller i farten i dag, men når han så tog et træk ind i banen, så var oppasseren sat.
                      JJ: Moden og fysisk stærk indsats. Jeg er stor fan af JJ, men han viste altså noget ekstra i dag. Det må han meget gerne forsætte med. Han er med afstand vores bedste mand på midten når det køre som i dag.
                      Opondo: I dag viser han hvorfor han, inden vi skrev med ham sidste sommer, var mit største realistiske transfer ønske sidste sommer. Han var fysisk stærk i nærkampene, og vandt dem. Hans drive med bolden var hurtigt og kraftfuldt blandet med en fornuftig teknik. Det vil jeg gerne se meget mere af.
                      Oli Lund: Spillede en rigtig fin kamp uden hjerneblødninger. Stærk i begge ender. Når han er som i dag er han en power spiller set med mine øjne og så mangler vi ikke Ryan i start elveren.
                      Obbekjær: I en svær anden halveg taber han alligevel ikke en eneste hovedstødsduel. Han er konge i luftrummet. Han virkede rolig og velovervejet i alt hvad han gjorde i dag!
                      Østrøm: Hold kæft han bliver god. Afløste Jørgen efter pausen. Offensivt viste han intet men en sikker og solid indsats defensivt. Det gjalt også da han blev rykket ind i centerforsvaret ved siden af Obbekjær. Han er bare bund solid og selv vi indkaserede 2 kasser efter pausen så tænkte jeg at Østrøm/Obbekjær kan blive en stærk duo i centerforsvaret i fremtiden.
                      HC: han kaster sig måske en smule for hurtigt ved Uhres mål, men generelt en stærk indsats. Han er rigtig god med fødderne. De afleveringer sidder som de skal.

                      Generelt så spillede vi med god intensitet, tempo og optimistisk i første halveg, men da intensiteten røg ud af kampen, og udskiftningerne bllev flere, så forsvandt vi ud af kampen. Men flere end de nævnte gjorde det godt. Det gælder eksempelvis Fenger og Hyllegård samt Sabbi. Sabbi var lidt tid om at få bolden, men da han først fik den så var det rigtig positivt. Vi skabte en del i første halveg. Jibaliu startede rigtig godt de første 10-15 minutter, men så faldt han i niveau. Det ligner lidt at når han først engang dribler i en blindgyde så forsætter han med det, inde til han gjorde det virkede han hurtig, stærk og med overblik. Frø og Kløve præsterde solidt uden at det blev prangede. Det samme kan siges om Tverskov og Marco, men jeg forventer mere af alle 4. Sander mangler stadig fart, men man kan godt se hvad han ellers kan.

                      Når alt det positive er sagt, så blev der klottet lidt for meget i afslutningerne og som mod Horsens lige spillet lidt for meget tilbage. Vi skal udnytte vores overtag når det gælder om et par uger. Det overtag får vi ved at spiller fremad rettet. Det er der vi er klart bedst. Jeg synes ikke det ser helt skidt ud, men det er heller ikke bedre end at vi sagtens kan få endnu en lang sæson. Brøndby var altså presset når vi satte gang i tempoet og offensiven og så var der sgu ikke meget starpower over Maxsø og Corlou mfl.
                      Mange tak. Det lyder rigtig fint efter en ellers skuffende dag. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Mange tak. Det lyder rigtig fint efter en ellers skuffende dag. :-)
                        Jeg synes så ikek at det var skuffende. Præcis som mod Horsenes så forventede jeg at når den store indskiftning af unge kom, så taber vi nok og det har vi gjort. Jeg syens at vi i første halveg mod både Horsens og Brøndby har det bedste hold på banen og det er et godt sted at start. Vi spiller dog for meget tilbage og så skal der afsluttes mere, fra flere uden at tænke over det, eller ligefrem bliver bange og vælge afleveringen i stedet for. Som skrevet så kan vi sagtens komme i problemer i den kommende sæson, men får holdet lidt selvtillid, så kan det altså blive rigtig sjovt.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                          Mande: Sikre indgreb. Jeg er faktisk helt rolig når han står.
                          Jørgen: Ham Jørgen kan bare noget. Han spillede en rigtig god halveg. Når han kommer i høj fart og brysttæmmer en bold for i et og samme forsætte sit raid, så er det lidt Fifa agtig. Det var ikke så ofte han satte sin modspiller i farten i dag, men når han så tog et træk ind i banen, så var oppasseren sat.
                          JJ: Moden og fysisk stærk indsats. Jeg er stor fan af JJ, men han viste altså noget ekstra i dag. Det må han meget gerne forsætte med. Han er med afstand vores bedste mand på midten når det køre som i dag.
                          Opondo: I dag viser han hvorfor han, inden vi skrev med ham sidste sommer, var mit største realistiske transfer ønske sidste sommer. Han var fysisk stærk i nærkampene, og vandt dem. Hans drive med bolden var hurtigt og kraftfuldt blandet med en fornuftig teknik. Det vil jeg gerne se meget mere af.
                          Oli Lund: Spillede en rigtig fin kamp uden hjerneblødninger. Stærk i begge ender. Når han er som i dag er han en power spiller set med mine øjne og så mangler vi ikke Ryan i start elveren.
                          Obbekjær: I en svær anden halveg taber han alligevel ikke en eneste hovedstødsduel. Han er konge i luftrummet. Han virkede rolig og velovervejet i alt hvad han gjorde i dag!
                          Østrøm: Hold kæft han bliver god. Afløste Jørgen efter pausen. Offensivt viste han intet men en sikker og solid indsats defensivt. Det gjalt også da han blev rykket ind i centerforsvaret ved siden af Obbekjær. Han er bare bund solid og selv vi indkaserede 2 kasser efter pausen så tænkte jeg at Østrøm/Obbekjær kan blive en stærk duo i centerforsvaret i fremtiden.
                          HC: han kaster sig måske en smule for hurtigt ved Uhres mål, men generelt en stærk indsats. Han er rigtig god med fødderne. De afleveringer sidder som de skal.

                          Generelt så spillede vi med god intensitet, tempo og optimistisk i første halveg, men da intensiteten røg ud af kampen, og udskiftningerne bllev flere, så forsvandt vi ud af kampen. Men flere end de nævnte gjorde det godt. Det gælder eksempelvis Fenger og Hyllegård samt Sabbi. Sabbi var lidt tid om at få bolden, men da han først fik den så var det rigtig positivt. Vi skabte en del i første halveg. Jibaliu startede rigtig godt de første 10-15 minutter, men så faldt han i niveau. Det ligner lidt at når han først engang dribler i en blindgyde så forsætter han med det, inde til han gjorde det virkede han hurtig, stærk og med overblik. Frø og Kløve præsterde solidt uden at det blev prangede. Det samme kan siges om Tverskov og Marco, men jeg forventer mere af alle 4. Sander mangler stadig fart, men man kan godt se hvad han ellers kan.

                          Når alt det positive er sagt, så blev der klottet lidt for meget i afslutningerne og som mod Horsens lige spillet lidt for meget tilbage. Vi skal udnytte vores overtag når det gælder om et par uger. Det overtag får vi ved at spiller fremad rettet. Det er der vi er klart bedst. Jeg synes ikke det ser helt skidt ud, men det er heller ikke bedre end at vi sagtens kan få endnu en lang sæson. Brøndby var altså presset når vi satte gang i tempoet og offensiven og så var der sgu ikke meget starpower over Maxsø og Corlou mfl.
                          Mange tak. Satme sjovt med ham Jørgen. Mod Horsens var han helt væk og dårligste OB`er IMO. Idag var han rigtig god

                          Heldigvis var Sabbis udskiftning planlagt og jeg håber vi kan få ham i gear i løbet af 14 dage.

                          Jeg er dog lidt bekymret over at presset på Fenger bliver for stort som spidsangriber og han ofte bliver lidt alene da 4-3-3 ofte godt kan blive 4-5-1

                          Comment


                            #43
                            Selv om Mande stod en ok kamp, så husker jeg stadig den kamp han fik i foråret, da OC var skadet, hvor han mildt sagt var shaky. Plus han virker ret sløv i igangsætningerne. Jeg ville hellere starte med Bernat af de to.
                            Ellers en fin første halvleg, hvor vi kom frem til en del chancer, vi skulle have scoret på og ganske pillede pynten af Brøndby. Jeg kan godt lide Sabbi, selvom han ikke lykkedes med alt, så er han meget seværdig og har noget xfaktor. Ingen tvivl om, at Max er førsteangriber, han gør det glimrende. Eneste minus i min bog var Sander, der er måske ved at gå helenius i den, hvor han uanset hvad yderst sjældent skaber farlige situationer.
                            Alt i alt en opløftende dag på stadion.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

                              Tror det er interessant hvordan JM i Horsens-kampen fik Jebali og Frøkjær til at bytte plads afhængig af hvorvidt vi er i boldbesiddelse eller ej. Det kan være en smart måde at kompensere for Jebali og for den sags skyld også Sanders knap så høje arbejdsrate i presspillet (de tenderer mere mod at være luksusspillere end arbejdsheste), men til gengæld udnytte deres styrker med bolden og spilfordeling bedre.
                              Så koncentreret havde jeg desværre ikke mulighed for at se Horsens-kampen, men det er jo interessant og vidner om at JM virkelig ser Jebali som et vigtigt aktiv, han vil lykkedes med at få det optimale ud af. Jeg håber det lykkedes, for ham, Frø og Sabbi tror jeg kan tegne en fantastisk offensiv med Max som goal-getter, hvis de kan finde den rette connection. Det store Issue er bare at finde måden de kan fungere på, for de er jo nok de typer Esben Hansen vil betegne som skæve eksistenser i truppen og deraf kan være for bøvlede at håndtere.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Mange tak. Satme sjovt med ham Jørgen. Mod Horsens var han helt væk og dårligste OB`er IMO. Idag var han rigtig god

                                Heldigvis var Sabbis udskiftning planlagt og jeg håber vi kan få ham i gear i løbet af 14 dage.

                                Jeg er dog lidt bekymret over at presset på Fenger bliver for stort som spidsangriber og han ofte bliver lidt alene da 4-3-3 ofte godt kan blive 4-5-1
                                Enig med fenger, men det pres han lægger er enorm vigtigt. Jeg tænker målene nok skal kommer. Der er et godt skud i ham. Jeg er ikke så nervøs for at vi skal lande i en 4-5-1 jeg er positivt overrasket over den 4-3-3. men den kræver at de 3 forreste er de første forsvarer på holdet. det synes jeg ser fint ud indtil videre, men lad os nu se når det rigtig gælder. Så kan det se meget anderledes. Men jeg håber at dette er vejen frem for os. Jeg tror på at det passer til truppen og dermed vil det blive mere underholdende for os at se på. Jeg ser ikke træerne vokser ind i himmelen, men jeg kan se positive ting og dem prøver jeg at holde mig i før andet er vist ;-)
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X