Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB Webshop tråden
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, det er pisseærgerligt og ligefrem frækt med 150 kroner for et tryk. Har en ven her i Tyskland som har en sportsbutik og der får man selvvalgt og individuelt tryk for omkring 40-50 kroner. Og det i en bedre kvalitet, han reparererede og fiskede også OB-logoen på den original Hummel-OB-bukser som afløste sig allerede efter få uger.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSavner sgu godt nok de dage, hvor Intersport lige kunne smide tryk på for en 20'er.
Det stikker godt nok af efterhånden.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Kan da lige nævne at de ikke er i Sportsmaster endnu. Bare for at spare jer for turen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Savner sgu godt nok de dage, hvor Intersport lige kunne smide tryk på for en 20'er.
Det stikker godt nok af efterhånden.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlægFlot - men hvorfor sort ryg..? Måske ser jeg syner, men hvad gør vi når der spilles ude mod FCM i sorte spilledragter...., hvis man ser en medspillers ryg...?
- Likes 2
Leave a comment:
-
Flot - men hvorfor sort ryg..? Måske ser jeg syner, men hvad gør vi når der spilles ude mod FCM i sorte spilledragter...., hvis man ser en medspillers ryg...?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der er kommet den frygtelige vane blandt spillere med en langærmet svedundertrøje og kortærmet spilletrøje det ser bare åndssvagt ud derfor er der stort set ingen der producerer langærmet mere desværre.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægFed trøje for en gangs skyld! Fatter dog stadig ikke hvorfor vi ikke får den originale sort/gule trøje tilbage.
OB skal i øvrigt på kursus i fanpleje. Jeg skrev til den ansvarlige med en forespørgsel på en langærmet trøje. Grundet manglende interesse tidligere vil de ikke få dem produceret til salg. Men så nøjes jeg da bare med min gamle sort-gule Puma-udebanetrøje...
Leave a comment:
-
Fed trøje for en gangs skyld! Fatter dog stadig ikke hvorfor vi ikke får den originale sort/gule trøje tilbage.
OB skal i øvrigt på kursus i fanpleje. Jeg skrev til den ansvarlige med en forespørgsel på en langærmet trøje. Grundet manglende interesse tidligere vil de ikke få dem produceret til salg. Men så nøjes jeg da bare med min gamle sort-gule Puma-udebanetrøje...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Øv, men så kan de vel lige så godt bare offentliggøre udebanetrøjen nu. Samt evt. en forlængelse med trænerteamet.
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vores-...til-striberne/
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: