Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Horsens 27. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Det er spørgsmålet hvor mange år man vil give Oliver C. Jeg synes, at der var mange horrible beslutninger sidste sæson. Det koster altså point. Det kan ikke blive ved.
    Hvor mange point syntes du OC kostede sidste sæson?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      At Jørgen ikke ser godt ud i en 4 back kæde har længe været et tema herinde, men vi ved jo heller ikke hvad OB gerne vil spille.
      I know i know. Det var også bare for at understrege det endnu engang

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Havde lidt håbet på at OC snart kan spille en kamp uden de der udfald. Syntes der var rigtig mange sidste sæson. Mange blev bare ikke straffet
        Jeg har dog stadig tillid til ham og ønsker ham i målet. Men vil gerne se en udvikling i år

        Jørgen var vel OBs dårligste i 1. Halvleg. Intet offensivt og mange fejl defensivt. Han passer ikke ind i en 4 back kæde
        Han endte trods alt som nummer 3 (2 der delte andenpladsen) for flest rent bur i sidste sæson. Blandt andet foran AGF's keeper, FCN's keeper og FCK's keeper. Og så mange point endte han trods alt ikke med at koste. Kan dårligt huske at han koste 3 point? Ja, han har små udfald, men omvendt har han også i mange kampe nogle rigtig store redninger, men han er stadig meget ung af en keeper - og hvis man havde forventet en sæson hvor han toppede rent bur-listen og ikke lavede fejl for et hold der i en periode var tæt på nedrykningsfare, så skal man nok skrue sine forventninger ned.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          I know i know. Det var også bare for at understrege det endnu engang
          Selvfølgelig, men med OB’s klare strategi både med indkøb og spillestil så er der jo ingen grund til bekymring ;-) ..

          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Han endte trods alt som nummer 3 (2 der delte andenpladsen) for flest rent bur i sidste sæson. Blandt andet foran AGF's keeper, FCN's keeper og FCK's keeper. Og så mange point endte han trods alt ikke med at koste. Kan dårligt huske at han koste 3 point? Ja, han har små udfald, men omvendt har han også i mange kampe nogle rigtig store redninger, men han er stadig meget ung af en keeper - og hvis man havde forventet en sæson hvor han toppede rent bur-listen og ikke lavede fejl for et hold der i en periode var tæt på nedrykningsfare, så skal man nok skrue sine forventninger ned.
            Helt enig. OC havde en rigtig god første sæson som førstemålmand, også bedre end man kunne forvente. Det er klart, at der har været udfald og usikkerhedsmomenter, men det hører med, når man har en ung keeper på kassen. Det vigtigste er i mine øjne, at han virker til at have mentaliteten, hvor en fejl ikke påvirker hans spil efterfølgende og får ham til at tøve i sine beslutninger. Og så er det klart, at der gerne løbende skal være længere mellem usikkerhedsmomenterne, men det er jeg også overbevist om at vi vil se i løbet af de næste par år.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Helt enig. OC havde en rigtig god første sæson som førstemålmand, også bedre end man kunne forvente. Det er klart, at der har været udfald og usikkerhedsmomenter, men det hører med, når man har en ung keeper på kassen. Det vigtigste er i mine øjne, at han virker til at have mentaliteten, hvor en fejl ikke påvirker hans spil efterfølgende og får ham til at tøve i sine beslutninger. Og så er det klart, at der gerne løbende skal være længere mellem usikkerhedsmomenterne, men det er jeg også overbevist om at vi vil se i løbet af de næste par år.
              Det har du helt ret i. Han er endnu ikke en top 6 målmand, men heller ikke ligaens dårligste. Der er andre steder hvor forstærkninger er mere påkrævet.

              Comment

              Working...
              X