Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Horsens 27. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvem skal man så måle sig med
    hvis man tager budget som index, så er vi på 10 år rykket fra nummer 2 til nummer 7, så vi taber en plads i gennemsnit pr. 2 år.

    Comment


      #62
      Er det mig eller ligner det bare 2 forskellige græstæpper i hver sin ende af banen? Det er jo ikke. Men visuelt er der forskel på min skærm

      Comment


        #63
        Horsens burde have ført med et par mere, men det er så også klart nok med det I stiller med i 2. halvleg.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Er det mig eller ligner det bare 2 forskellige græstæpper i hver sin ende af banen? Det er jo ikke. Men visuelt er der forskel på min skærm
          Robotkamerasjusk.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er det mig eller ligner det bare 2 forskellige græstæpper i hver sin ende af banen? Det er jo ikke. Men visuelt er der forskel på min skærm
            Har det også. Det ville vel være noget med teknikken.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              hvis man tager budget som index, så er vi på 10 år rykket fra nummer 2 til nummer 7, så vi taber en plads i gennemsnit pr. 2 år.
              Beklager, men forstår ikke dit svar !

              Hvem skal vi så måle os med ?

              Kender ikke dit budgetindeks.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Beklager, men forstår ikke dit svar !

                Hvem skal vi så måle os med ?

                Kender ikke dit budgetindeks.
                Der er ret simpelt.
                Det er det budget superligaklubberne havde/har.
                I sin tid lå vi på andenpladsen = index 2.
                Nu har vi det 7 højeste budget = index 7.

                Derfor skal vi vel sammenligne med klubberne 5-9. Her lå Horsens vist nummer 10, men måske har salget af Kjær rykket lidt på det.

                Comment


                  #68
                  Tja, to forskellige halvleg, to forskellige OB-hold.
                  1. halvleg: vi spillede direkte, vi pressede højt. Det virkede til dels fint og den rigtige tilgang. Men vi må vel også se at vi skabte ikke mange ægte chancer. Selvom Horsens er et kompakt og god organiseret hold så var det ikke nok der.
                  2. halvleg: langt mindre dynamik i vores spil. Horsens overtog kampen og man må vel sige at de kunne have scoret mere. Synes Opondo viser tekniske fejl og en boldbehandling som er ikke på niveau. Men mest skuffet er om Sander Svendsen. Han var helt væk i store dele af anden halvleg, næsten ude af vores spil. Lyspunktet er Østrøm. Må en gang mere sige at jeg er begejstret hvor roligt, opmærksomt og afklaret han klarer det.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Der er ret simpelt.
                    Det er det budget superligaklubberne havde/har.
                    I sin tid lå vi på andenpladsen = index 2.
                    Nu har vi det 7 højeste budget = index 7.

                    Derfor skal vi vel sammenligne med klubberne 5-9. Her lå Horsens vist nummer 10, men måske har salget af Kjær rykket lidt på det.
                    " I sin tid" ?

                    Hvilket indeks ? Er det den endelige tabel eller noget du selv har opfundet ?

                    Hvorfor 5 - 9 ? Noget du har defineret ?

                    Beklager endnu en gang, men fatter simpelthen ikke, hvad du prøver at sige

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      " I sin tid" ?

                      Hvilket indeks ? Er det den endelige tabel eller noget du selv har opfundet ?

                      Hvorfor 5 - 9 ? Noget du har defineret ?

                      Beklager endnu en gang, men fatter simpelthen ikke, hvad du prøver at sige
                      Min kilde er pressen, som nogenlunde årlig laver et estimat på superliga budgetter. Det ikke nødvendigvis 100% retvisende, men det tættest vi kan komme.

                      Ja 5-9 er min definition - ud fra den antagelse at vi ligger i midten af det felt.

                      Comment


                        #71
                        Referat fra LR

                        https://fyens.dk/artikel/det-væltede...uden-de-voksne

                        Han ser kampen på nøjagtig samme måde som jeg gjorde

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Referat fra LR

                          https://fyens.dk/artikel/det-væltede...uden-de-voksne

                          Han ser kampen på nøjagtig samme måde som jeg gjorde
                          Ja, det er ret præcist. Oc var ustabil, Jørgen uopmærksom (håber ikke det er det defensive niveau)

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Ja, det er ret præcist. Oc var ustabil, Jørgen uopmærksom (håber ikke det er det defensive niveau)
                            Havde lidt håbet på at OC snart kan spille en kamp uden de der udfald. Syntes der var rigtig mange sidste sæson. Mange blev bare ikke straffet
                            Jeg har dog stadig tillid til ham og ønsker ham i målet. Men vil gerne se en udvikling i år

                            Jørgen var vel OBs dårligste i 1. Halvleg. Intet offensivt og mange fejl defensivt. Han passer ikke ind i en 4 back kæde

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Havde lidt håbet på at OC snart kan spille en kamp uden de der udfald. Syntes der var rigtig mange sidste sæson. Mange blev bare ikke straffet
                              Jeg har dog stadig tillid til ham og ønsker ham i målet. Men vil gerne se en udvikling i år

                              Jørgen var vel OBs dårligste i 1. Halvleg. Intet offensivt og mange fejl defensivt. Han passer ikke ind i en 4 back kæde
                              Det er spørgsmålet hvor mange år man vil give Oliver C. Jeg synes, at der var mange horrible beslutninger sidste sæson. Det koster altså point. Det kan ikke blive ved.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Havde lidt håbet på at OC snart kan spille en kamp uden de der udfald. Syntes der var rigtig mange sidste sæson. Mange blev bare ikke straffet
                                Jeg har dog stadig tillid til ham og ønsker ham i målet. Men vil gerne se en udvikling i år

                                Jørgen var vel OBs dårligste i 1. Halvleg. Intet offensivt og mange fejl defensivt. Han passer ikke ind i en 4 back kæde
                                At Jørgen ikke ser godt ud i en 4 back kæde har længe været et tema herinde, men vi ved jo heller ikke hvad OB gerne vil spille.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X