Annoncering

Collapse
No announcement yet.

@ SFÅ og/eller OBstruktion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Nemlig, og den ærlighed kan så skabe noget troværdighed. Troværdighed kan skabe opbakning.
    Opbakning kan skabe optimisme. Optimisme kan skabe øget fokus udefra.
    Putter du alle de ingredienser ned i en gryde får du en ret som kan friste sponsorere og friste nye fans.
    De lærer det aldrig. Desværre. Vi lever åbenbart i 2 parallelle universer. Havde håbet nye tider med generalen. Men nej nej

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ærlighed i øjenhøjde omkring mange ting. Det ville de komme langt med
    Nemlig, og den ærlighed kan så skabe noget troværdighed. Troværdighed kan skabe opbakning.
    Opbakning kan skabe optimisme. Optimisme kan skabe øget fokus udefra.
    Putter du alle de ingredienser ned i en gryde får du en ret som kan friste sponsorere og friste nye fans.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Det er ubegribeligt hvor ligeglad man er med omverdenen, og hvor lidt videre vi er kommet efter de syv års spil- og kommunikationstørke med JH. Man skulle tro klubben helst var fri for fans. Stil nu bare op og svar ÆRLIGT - det er det eneste jeg beder om.
    Ærlighed i øjenhøjde omkring mange ting. Det ville de komme langt med

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    Man er lovligt undskyldt så længe Hummel laver trøjerne. Jeg kommer ikke til at købe en ny trøje så længe spillerne render rundt i det rædselsmærke.
    Hvilket mærke syntes du så laver fede trøjer?

    Min favorit er puma , mens Adidas utroligt sjældent rammer noget der er værd at smide penge efter. Nike også ringe til at lave noget fedt.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Kunne også spørge om hvor ondt det gør at der ikke bliver solgt flest OB trøjer til de unge fynboer. Vil man gøre noget for at ændre og i givet fald hvilket.
    Man er lovligt undskyldt så længe Hummel laver trøjerne. Jeg kommer ikke til at købe en ny trøje så længe spillerne render rundt i det rædselsmærke.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan hører i ugens Podcast at de har forsøgt at få fat på MH uden held ifm et interview. Når det lykkedes håber jeg at de vil stille nogle af de spørgsmål fra denne tråd. Kunne nu også høre at de også deler mange af de samme tanker og bekymringer som os andre så mon ikke
    Ser frem til interviewet men ved med 95% sikkerhed at jeg nok står uforløst tilbage med de svar der kommer og en irritation over at svarerne så ikke bliver udfordret
    Det er ubegribeligt hvor ligeglad man er med omverdenen, og hvor lidt videre vi er kommet efter de syv års spil- og kommunikationstørke med JH. Man skulle tro klubben helst var fri for fans. Stil nu bare op og svar ÆRLIGT - det er det eneste jeg beder om.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Spørgsmålene er fine, men svarene vil være de samme floskler, vi alle kender, og som man kan få en praktikant fra 9. klasse til at skrive.
    Last edited by Jungledyret; 13-08-2020, 16:37.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kan hører i ugens Podcast at de har forsøgt at få fat på MH uden held ifm et interview. Når det lykkedes håber jeg at de vil stille nogle af de spørgsmål fra denne tråd. Kunne nu også høre at de også deler mange af de samme tanker og bekymringer som os andre så mon ikke
    Ser frem til interviewet men ved med 95% sikkerhed at jeg nok står uforløst tilbage med de svar der kommer og en irritation over at svarerne så ikke bliver udfordret

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Kunne også spørge om hvor ondt det gør at der ikke bliver solgt flest OB trøjer til de unge fynboer. Vil man gøre noget for at ændre og i givet fald hvilket.
    De lavede jo en trøje, som de reklamerede for med et stort banner midt i byen. Og så puttede de Lindormen på, som alle de unge jo lige ved hvad er for en karl. Og så lavede de en sort streg på den, for at markere OB's historie.
    En trøje som ikke bare var en trøje, men en trøje som skulle samle klubben, byen og øen..... og i den grad har gjort det.

    Hvad mere forlanger du?

    (Dette indlæg er selvfølgelig så ironisk ment som det overhovedet kan lade sig gøre)

    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

    Nej, her er det altså ikke noget med at han taler for fynsk. Han har bare virket decideret uforberedt på situation og spørgsmål hver gang han skulle udtale sig. Det kan være det bliver bedre med rutinen. Jeg ville bare ønske, vores klub havde fået en garvet og gennemprøvet chef og ikke en der først skal lære det.
    Det er jeg ikke uenig i, men hvis han blot er endnu en tvivlsom marionet skal han træde i karakter nu og modbevise det. Noget må han da kunne.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Kunne også spørge om hvor ondt det gør at der ikke bliver solgt flest OB trøjer til de unge fynboer. Vil man gøre noget for at ændre og i givet fald hvilket.
    Last edited by tOrnBjerg; 11-08-2020, 06:23.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Vi kender jo svarene på forhånd: Vi sigter efter top seks hver sæson; vi skal i Europa en gang i mellem; stammen af holdet skal være fynske talenter krydret med profiler udefra; vi har prøvet at købe os til succes uden held, så der skal være balance i OSE’s regnskab hvert år; vi snakker med kommunen om at få lukket hjørnerne på stadion; vi er rigtig glade for alle de glade fynske fans; det er urimeligt at forvente vi henter 3x Messi i hvert transfervindue - glemte jeg noget?

    Et nyt interview med MH eller Thorborg vil ikke give nogle nye svar, i hvert fald ikke så længe vanlige flinkeskole-interviewteknik tages i brug. Der skal en Martin Krasnik til for at få dem til at svare i andet end floskler.
    Last edited by fynsland_85; 10-08-2020, 18:38.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

    Nej, her er det altså ikke noget med at han taler for fynsk. Han har bare virket decideret uforberedt på situation og spørgsmål hver gang han skulle udtale sig. Det kan være det bliver bedre med rutinen. Jeg ville bare ønske, vores klub havde fået en garvet og gennemprøvet chef og ikke en der først skal lære det.
    Det tror jeg, vi er mange der er enige med dig i.

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Gode spørgsmål.
    Som jeg har skrevet tidligere er det nu vi skal se, hvad MH er lavet af. Jeg tror han har samme handicap som Ricardo - han taler for fynsk. Men vi ved jo, at derfor kan man godt være dygtig.
    Nej, her er det altså ikke noget med at han taler for fynsk. Han har bare virket decideret uforberedt på situation og spørgsmål hver gang han skulle udtale sig. Det kan være det bliver bedre med rutinen. Jeg ville bare ønske, vores klub havde fået en garvet og gennemprøvet chef og ikke en der først skal lære det.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Gode spørgsmål.
    Som jeg har skrevet tidligere er det nu vi skal se, hvad MH er lavet af. Jeg tror han har samme handicap som Ricardo - han taler for fynsk. Men vi ved jo, at derfor kan man godt være dygtig.

    Leave a comment:

Working...
X