Annoncering

Collapse
No announcement yet.

@ SFÅ og/eller OBstruktion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Kunne også spørge om hvor ondt det gør at der ikke bliver solgt flest OB trøjer til de unge fynboer. Vil man gøre noget for at ændre og i givet fald hvilket.
    De lavede jo en trøje, som de reklamerede for med et stort banner midt i byen. Og så puttede de Lindormen på, som alle de unge jo lige ved hvad er for en karl. Og så lavede de en sort streg på den, for at markere OB's historie.
    En trøje som ikke bare var en trøje, men en trøje som skulle samle klubben, byen og øen..... og i den grad har gjort det.

    Hvad mere forlanger du?

    (Dette indlæg er selvfølgelig så ironisk ment som det overhovedet kan lade sig gøre)

    ​​​​​​
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Kan hører i ugens Podcast at de har forsøgt at få fat på MH uden held ifm et interview. Når det lykkedes håber jeg at de vil stille nogle af de spørgsmål fra denne tråd. Kunne nu også høre at de også deler mange af de samme tanker og bekymringer som os andre så mon ikke
      Ser frem til interviewet men ved med 95% sikkerhed at jeg nok står uforløst tilbage med de svar der kommer og en irritation over at svarerne så ikke bliver udfordret

      Comment


        #18
        Spørgsmålene er fine, men svarene vil være de samme floskler, vi alle kender, og som man kan få en praktikant fra 9. klasse til at skrive.
        Last edited by Jungledyret; 13-08-2020, 16:37.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kan hører i ugens Podcast at de har forsøgt at få fat på MH uden held ifm et interview. Når det lykkedes håber jeg at de vil stille nogle af de spørgsmål fra denne tråd. Kunne nu også høre at de også deler mange af de samme tanker og bekymringer som os andre så mon ikke
          Ser frem til interviewet men ved med 95% sikkerhed at jeg nok står uforløst tilbage med de svar der kommer og en irritation over at svarerne så ikke bliver udfordret
          Det er ubegribeligt hvor ligeglad man er med omverdenen, og hvor lidt videre vi er kommet efter de syv års spil- og kommunikationstørke med JH. Man skulle tro klubben helst var fri for fans. Stil nu bare op og svar ÆRLIGT - det er det eneste jeg beder om.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Kunne også spørge om hvor ondt det gør at der ikke bliver solgt flest OB trøjer til de unge fynboer. Vil man gøre noget for at ændre og i givet fald hvilket.
            Man er lovligt undskyldt så længe Hummel laver trøjerne. Jeg kommer ikke til at købe en ny trøje så længe spillerne render rundt i det rædselsmærke.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

              Man er lovligt undskyldt så længe Hummel laver trøjerne. Jeg kommer ikke til at købe en ny trøje så længe spillerne render rundt i det rædselsmærke.
              Hvilket mærke syntes du så laver fede trøjer?

              Min favorit er puma , mens Adidas utroligt sjældent rammer noget der er værd at smide penge efter. Nike også ringe til at lave noget fedt.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                Det er ubegribeligt hvor ligeglad man er med omverdenen, og hvor lidt videre vi er kommet efter de syv års spil- og kommunikationstørke med JH. Man skulle tro klubben helst var fri for fans. Stil nu bare op og svar ÆRLIGT - det er det eneste jeg beder om.
                Ærlighed i øjenhøjde omkring mange ting. Det ville de komme langt med

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ærlighed i øjenhøjde omkring mange ting. Det ville de komme langt med
                  Nemlig, og den ærlighed kan så skabe noget troværdighed. Troværdighed kan skabe opbakning.
                  Opbakning kan skabe optimisme. Optimisme kan skabe øget fokus udefra.
                  Putter du alle de ingredienser ned i en gryde får du en ret som kan friste sponsorere og friste nye fans.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Nemlig, og den ærlighed kan så skabe noget troværdighed. Troværdighed kan skabe opbakning.
                    Opbakning kan skabe optimisme. Optimisme kan skabe øget fokus udefra.
                    Putter du alle de ingredienser ned i en gryde får du en ret som kan friste sponsorere og friste nye fans.
                    De lærer det aldrig. Desværre. Vi lever åbenbart i 2 parallelle universer. Havde håbet nye tider med generalen. Men nej nej

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Hvilket mærke syntes du så laver fede trøjer?

                      Min favorit er puma , mens Adidas utroligt sjældent rammer noget der er værd at smide penge efter. Nike også ringe til at lave noget fedt.
                      Jeg ser stort set ikke andet end OB’s kampe så kan ikke udtale mig om trøjedesign generelt. Men der er et eller andet ved den bi, de vinkler og den generelle håndboldherrerne-i-80’erne stemning der irriterer mig. Jeg er vokset op med Kim Brink i Puma-træningssæt, og det så jeg gerne gentage sig.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        #26
                        Så er podcasten oppe. Skal høre den nu. Den vildeste nyhed skulle være en kontraktforlængelse

                        http://obstemmer.dk/podcast-michael-...-maalsaetning/

                        Gætter på Marco eller Kløve

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så er podcasten oppe. Skal høre den nu. Den vildeste nyhed skulle være en kontraktforlængelse

                          http://obstemmer.dk/podcast-michael-...-maalsaetning/

                          Gætter på Marco eller Kløve
                          Det er Skjelvik til 2023

                          Comment


                            #28
                            Snik snak, Hemme har kun varm luft og tom tale.
                            det er skuffende, at han er så blind.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Snik snak, Hemme har kun varm luft og tom tale.
                              det er skuffende, at han er så blind.
                              Er lige blevet færdig med udsendelsen. Syntes nu faktisk at det var en god udsendelse hvor han blev nogenlunde konkret på enkelte områder.
                              Og det blev han jo netop fordi at Davidsen og Morten Crew netop ikke bare lod ham slippe med floskler og politikker svar. De var forberedte og var medvirkende til at det blev et bedre interview end jeg havde forventet.

                              Jeg er desuden glad for at få svar på mange af mine spørgsmål selvom Hemmingsen ikke altid hjælper med til tydeliggøre tingene. Dejligt at høre man nogengange bliver hørt hvis man råber højt nok

                              Han kan selvfølgelig ikke fortælle alt fra de interne linjer men hvor er han da selv leverpostej i sin måde at sælge fremtidens OB for os fans. Det er sgu Jesper Hansen 2.0 vi har fået som sportschef. På godt og ondt.

                              Glæder mig til at høre en Thorborg udsendelse på samme niveau fra SFÅs side

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Er lige blevet færdig med udsendelsen. Syntes nu faktisk at det var en god udsendelse hvor han blev nogenlunde konkret på enkelte områder.
                                Og det blev han jo netop fordi at Davidsen og Morten Crew netop ikke bare lod ham slippe med floskler og politikker svar. De var forberedte og var medvirkende til at det blev et bedre interview end jeg havde forventet.

                                Jeg er desuden glad for at få svar på mange af mine spørgsmål selvom Hemmingsen ikke altid hjælper med til tydeliggøre tingene. Dejligt at høre man nogengange bliver hørt hvis man råber højt nok

                                Han kan selvfølgelig ikke fortælle alt fra de interne linjer men hvor er han da selv leverpostej i sin måde at sælge fremtidens OB for os fans. Det er sgu Jesper Hansen 2.0 vi har fået som sportschef. På godt og ondt.

                                Glæder mig til at høre en Thorborg udsendelse på samme niveau fra SFÅs side
                                Jeg vil også gerne applaudere for et fint interview og at mange af de rigtige spørgsmål blev stillet. Og ros for at de også tog nogle af dine glimrende spørgsmål med. Svarene var desværre langt henad vejen som forventet, og det er ikke positivt.

                                Det jeg bider allermest mærke i, er den presbold der bliver sendt i retning mod Michelsen. Når Hemmingsen proklamerer, at vi har en ligeså god trup som AGF, og han ender faktisk også med at sige, at han synes den er bedre, så må der være KÆMPE pres på Michelsen. Vi snakker altså et AGF-hold der lige har vundet bronze, som lavede 6 point mod FCK og vandt i Parken, noget vi ikke har gjort i 17 år, og som lavede 9 point mod de suveræne mestre og stod for halvdelen af deres nederlag i sæsonen, og endda slog dem to gange i Herning, noget vi ikke har gjort i 15 år. Så kan det godt være, at vi har spillet et par tætte kampe med dem, men over hele sidste sæson var de så langt bedre end os, og slår os altså også 4 ud af 4 gange.

                                Når en sportschef melder sådan noget ud, må det betyde at der er store forventninger til næste sæson. En plads uden for top 6 må være et automatisk farvel til Michelsen, hvis der skal være nogen som helst sammenhæng i tingene, og selv en 5-6. plads, hvor vi er med som det helt tynde øl, må også være på grænsen til det acceptable. Det er da på nogle måder positivt, at Hemmingsen er så optimistisk, forhåbentlig ser han noget vi andre ikke kan se, men jeg forventer godt nok også handling og selvransagelse, hvis det viser sig at være en stor overvurdering af truppen.

                                Derudover var der da også nogle enkelte interessante pointer. Vi fik svar på, at Michelsen/cheftræneren langt henad vejen definerer spillestilen, hvilket vi allesammen egentlig godt vidste, men rart at få det bekræftet. Jeg er til gengæld ikke enig i, at det bør være sådan i OB, det er i høj grad en medårsag til vores problemer. Der bliver henvist til en strategisk "Plan A", som dog hele tiden justeres af ting som skader og resultater. For mig er det ikke at arbejde strategisk, hvis man ændrer kurs, når man får nogle skader eller har en periode med dårlige resultater. Så er det man holder fast og garderer sig så godt som muligt. Det var heller ikke betryggende at høre.

                                Det der provokerer og irriterer mig klart mest, er dog hvor meget der bliver snakket udenom. Hemmingsen kan nærmest ikke svare på det mest simple spørgsmål, uden at skulle tage 20 omveje først, og jeg begriber ikke hvorfor. Jeg er den type der også hører interviews med trænere og ledere i andre klubber, hvis Mediano har interviewet en eller en fanpodcast har lavet et godt interview. Når jeg hører den slags interview, plejer klubberne langt henad vejen at være meget åbne, bortset fra nogle detaljer som vi selvfølgelig allesammen godt forstår de ikke kan røbe. Men når Carsten V fra Brøndby f.eks. bliver spurgt, hvilken type spillere Brøndby går efter, hvilken alder og baggrund de skal have, så er han ikke bleg for at svare. Når Johan Lange i FCK bliver spurgt om, hvordan man finder spillere og hvem man har i setuppet der gør det, så svarer han også ligeud. Når Rasmus Ankersen bliver interviewet om, hvordan FCM skal udvikle sig i de kommende år, og med hvilke tanker man har sammensat truppen, er han meget konkret.

                                Man får INTET at vide om OB. Der blev flere gange spurgt til det sportslige udvalg, vores scoutingsetup med Ole Spion og de 10-15 freelancere vi har hørt om, og han gav os intet. Ikke et ord om processen, ikke nogle navngivne personer overhovedet, ikke engang et antal på, hvor mange der er inde over. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor det skal være så lukket og fordækt det der foregår i OB, og det er i hvert fald ikke noget der giver mig ro for, at der er styr på tingene. Der bliver også flere gange henvist til en strategi og en "Plan A", men ikke et ord om, hvad den indebærer. Jeg kender ingen klubber i Danmark der har en strategi, og som ikke er villige til bare at give os en lille smule af den. Nogle har den endda nedskrevet, så man kan læse den og måle klubben helt konkret på den. Hvad farligt er der ved at sige, at man gerne vil hente primært unge spillere og udvikle dem, at man gerne vil lægge så og så meget på kommercielt, at man gerne vil spille presspil og rekrutterer spillere og trænere efter det? Det gør de andre klubber jo. Jeg tror simpelthen ikke på, at den strategi reelt findes. Det meste i OB foregår nok bare fra hånden og til munden, og derfor har Hemmingsen ikke mere at give os, han er reelt sat på en uriaspost i den her sammenhæng.

                                Det eneste han kunne give os, og som han gentog mange gange er, at vi hele tiden skal "bestræbe os på" (hold kæft det sagde han mange gange) at gøre det maksimale. Hvilket jo er det mest gratis at sige nogensinde, alle vil jeg forsøge at gøre det maksimale i professionel idræt. Hvordan skal vi gøre det maksimale vi kan, hvilke udvidelser af vores setup kigger man på? Nej, det kunne vi heller ikke få svar på.

                                Endnu en gang, tak til SFÅ for at stille nogle glimrende spørgsmål. At svarene så var som de var, må vi nok bare vænne os til er normen i OB.
                                Last edited by Sheed; 14-08-2020, 21:27.

                                Comment

                                Working...
                                X