Annoncering

Collapse
No announcement yet.

AGF - OB Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja, dommerniveauet er virkeligt ringe. Der er toogtyve mand som kæmper om bolden og sejren men kun én som har magten og kan beslutte alt - og den er alt for ofte den dårligste på banen...
    Men tror ikke at der bruges en talent som redder det. Det går vek om uddannelse og dommertræning som man skal steppe op med og det koster vel. Der skal investeres.
    Ja, men tror bare at nogen har et bedre talent for det om man vil.

    Ligesom nogle kan trylle med en bold fra 'fødslen' mens andre skal træne helt vildt for at blive bare lidt god til det.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Ja, men tror bare at nogen har et bedre talent for det om man vil.

      Ligesom nogle kan trylle med en bold fra 'fødslen' mens andre skal træne helt vildt for at blive bare lidt god til det.
      Ja, der har du ret. Men hvad hjælper det. Manden skal ja gave en kongekondition hvis han er den eneste på niveau og skal domme seks superligakampe hver weekend.... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ja, der har du ret. Men hvad hjælper det. Manden skal ja gave en kongekondition hvis han er den eneste på niveau og skal domme seks superligakampe hver weekend.... ;-)
        Ja, men jeg tror at kommer der en, så er der flere der også kan og vil.

        Niveauet da f.eks. Claus Bo var dommer var højere ved langt de fleste andre dommere.

        Men pt. er dommerne jo bare skod.

        Og de er slet ikke dygtige nok til VAR, frygter det bliver rent kaos i næste sæson.

        Comment


          #64
          Jeg fik lige et syn om, at Jacob Michelsen vil spille
          3-4-3 med Sabbi og Jebali som fløje og Fenger på top. Vi mangler stadig kvali til midten. Sæt i gang.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg fik lige et syn om, at Jacob Michelsen vil spille
            3-4-3 med Sabbi og Jebali som fløje og Fenger på top. Vi mangler stadig kvali til midten. Sæt i gang.
            Slet ikke utænkeligt. Men tror mere på lieder som fast starter, med Fenger som reserve og hyllegård som reserve-reserve. Det scenarie ville jeg bestemt ikke synes om.
            og hvordan passer Sander ind i det? (Jeg synes ikke vi skal opgive ham)

            Tror tverskov ku være vores 'nye' 6'er. Han ville gøre det godt, men hvor efterlader det Drachmann? Næppe på bænken og næppe sælges.
            Last edited by Lennon; 02-08-2020, 07:08.

            Comment


              #66
              Om Århus måske allerede betaler for fansenes opførelse under og efter kampen?
              https://www.dr.dk/nyheder/indland/mo...ere-genaabning
              "Det er især i Ringsted og Aarhus, man kan se de stigende smittetal, men smitten spreder sig også andre steder i landet, fortæller Kåre Mølbak."
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Om Århus måske allerede betaler for fansenes opførelse under og efter kampen?
                https://www.dr.dk/nyheder/indland/mo...ere-genaabning
                "Det er især i Ringsted og Aarhus, man kan se de stigende smittetal, men smitten spreder sig også andre steder i landet, fortæller Kåre Mølbak."
                Det har ikke noget med fejringerne at gøre. I hvert fald ikke udelukkende... Eksempelvis er halvdelen af smittestigningen i Aarhus blandt somaliere

                https://www.dr.dk/nyheder/indland/ha...lisk-mindretal

                Comment


                  #68
                  Jeg plejer at "heppe" på danske hold i Europa, sådan for dansk fodbolds skyld. Jeg sad dog efter kampen Mura og AGF igår og frydede mig en smule. De virker bare så indbilske i AGF, så det var betryggende at se dem spille som en sæk kartofler, mod et hold de fleste danske superligamandskaber kunne have blæst bagover.

                  Havde vi dog bare slået AGF i den kamp.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                    Jeg plejer at "heppe" på danske hold i Europa, sådan for dansk fodbolds skyld. Jeg sad dog efter kampen Mura og AGF igår og frydede mig en smule. De virker bare så indbilske i AGF, så det var betryggende at se dem spille som en sæk kartofler, mod et hold de fleste danske superligamandskaber kunne have blæst bagover.

                    Havde vi dog bare slået AGF i den kamp.
                    Lige i europæisk fodbold er det der min smålighed viser sit grumme ansigt. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at holde med nogen af de andre danske hold.. Jeg er med på der er noget med nogen point som skal samles ind til det danske fællesskab. Men alle de millioner der stoppes i lommerne på de andre hold kan kun være en ulempe for OB, når de har succes.

                    Vi var desværre aldrig i nærheden.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Lige i europæisk fodbold er det der min smålighed viser sit grumme ansigt. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at holde med nogen af de andre danske hold.. Jeg er med på der er noget med nogen point som skal samles ind til det danske fællesskab. Men alle de millioner der stoppes i lommerne på de andre hold kan kun være en ulempe for OB, når de har succes.

                      Vi var desværre aldrig i nærheden.
                      Ja, kender mange der har det sådan. Jeg synes nu bare selv det klæder dansk fodbold at være rigt repræsenteret. Det gør naturligvis ondt de her år, vi ikke selv er med.. :) det skal nok komme igen.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Lige i europæisk fodbold er det der min smålighed viser sit grumme ansigt. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at holde med nogen af de andre danske hold.. Jeg er med på der er noget med nogen point som skal samles ind til det danske fællesskab. Men alle de millioner der stoppes i lommerne på de andre hold kan kun være en ulempe for OB, når de har succes.

                        Vi var desværre aldrig i nærheden.
                        Kan på en måde godt følge dig, men vil dog sige at jeg gerne ser FCK hente masser af point til DK og at de andre klubber vinder ihverfald kampene indtil de afgørende play off kampe undtagelsen er Herning/Ikast dem ønsker jeg altid bliver smadret.
                        Hvis vi er heldige engang at få en Europa billet så kan det komme os til gavn at andre klubber har sørget for vi måske kan være seedet.
                        Hvis dk får point nok til ekstra EL pladser og pladser i den nye CL så kunne det måske også friste NT til at føre handling og penge bag ambitionerne .

                        Men det er sgu en svær øvelse at heppe på de danske hold i EL , også fordi det kan betyde at hvis AGF , AaB eller Sønderjyske går i gruppespil så kan de få et gigantisk boost økonomisk.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Lige i europæisk fodbold er det der min smålighed viser sit grumme ansigt. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at holde med nogen af de andre danske hold.. Jeg er med på der er noget med nogen point som skal samles ind til det danske fællesskab. Men alle de millioner der stoppes i lommerne på de andre hold kan kun være en ulempe for OB, når de har succes.

                          Vi var desværre aldrig i nærheden.
                          Enig. Så længe OB ikke er et sted, hvor vi hver sæson kæmper med om de europæiske pladser og jævnligt kvalificerer os, så gavner det os ikke en skid, at de andre laver resultater i Europa, det er kun med til at distancere os endnu mere til holdene over os. Her vægter det at være OB-fan altså bare 1000 gange højere end at være fan af dansk fodbold.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Kan på en måde godt følge dig, men vil dog sige at jeg gerne ser FCK hente masser af point til DK og at de andre klubber vinder ihverfald kampene indtil de afgørende play off kampe undtagelsen er Herning/Ikast dem ønsker jeg altid bliver smadret.
                            Hvis vi er heldige engang at få en Europa billet så kan det komme os til gavn at andre klubber har sørget for vi måske kan være seedet.
                            Hvis dk får point nok til ekstra EL pladser og pladser i den nye CL så kunne det måske også friste NT til at føre handling og penge bag ambitionerne .

                            Men det er sgu en svær øvelse at heppe på de danske hold i EL , også fordi det kan betyde at hvis AGF , AaB eller Sønderjyske går i gruppespil så kan de få et gigantisk boost økonomisk.
                            I know i know i know Magge. Kan bare ikke få mig selv til det.

                            Kan være det ændrer sig lidt hvis det på et tidspunkt bliver en fordel for os. Ikke før herfra

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Enig. Så længe OB ikke er et sted, hvor vi hver sæson kæmper med om de europæiske pladser og jævnligt kvalificerer os, så gavner det os ikke en skid, at de andre laver resultater i Europa, det er kun med til at distancere os endnu mere til holdene over os. Her vægter det at være OB-fan altså bare 1000 gange højere end at være fan af dansk fodbold.
                              Can i get an ámen

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Enig. Så længe OB ikke er et sted, hvor vi hver sæson kæmper med om de europæiske pladser og jævnligt kvalificerer os, så gavner det os ikke en skid, at de andre laver resultater i Europa, det er kun med til at distancere os endnu mere til holdene over os. Her vægter det at være OB-fan altså bare 1000 gange højere end at være fan af dansk fodbold.
                                Vores træner har da ellers gentaget ca 667 gange at vi har været 90 min fra Europa de sidste 2 sæsoner ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X