Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Robin Østrøm tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Satme lækkert

    Comment


      #17
      Centermidt eller omskoles til back?

      P.t. har OB Tverskov, K. Larsen, Christian Vestergaard og AJA til de centrale pladser udover Ørstrøm mens der fattes højrebacks og den opgave har han trods alt løst bedre end f.eks. AJA .. kommer Obbekjær retur?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Centermidt eller omskoles til back?

        P.t. har OB Tverskov, K. Larsen, Christian Vestergaard og AJA til de centrale pladser udover Ørstrøm mens der fattes højrebacks og den opgave har han trods alt løst bedre end f.eks. AJA .. kommer Obbekjær retur?
        @Obbehjær, så er han jo kun udlejet med option, men mener han har kontrakt til sommer 2022 (ikke sikker).
        Men passer det, så ja så kommer han jo hjem igen :)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          @Obbehjær, så er han jo kun udlejet med option, men mener han har kontrakt til sommer 2022 (ikke sikker).
          Men passer det, så ja så kommer han jo hjem igen :)
          Obbekjær har kontrakt indtil 31/12-2021 og jeg har hørt at kufferterne stort set er pakket. Hvad der så sker herfra er et godt spørgsmål

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Obbekjær har kontrakt indtil 31/12-2021 og jeg har hørt at kufferterne stort set er pakket. Hvad der så sker herfra er et godt spørgsmål
            Får Obbekjær overhovedet spilletid i Italien

            I alle de kampreferater, jeg har set, har han siddet på bænken i hele kampen

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Får Obbekjær overhovedet spilletid i Italien

              I alle de kampreferater, jeg har set, har han siddet på bænken i hele kampen
              Nej det har vidst ikke været den store sportslige succes

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nej det har vidst ikke været den store sportslige succes
                Ja, det er lid vildt, at han ikke kan tilspille sig en plads på deres U-19 hold...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Ja, det er lid vildt, at han ikke kan tilspille sig en plads på deres U-19 hold...
                  Udover Daniel Obbekjær så kender jeg kun 2 af de spillere som er på deres U19 hold. Men tjek deres hold ud, 10 spillere (DO inkl.) er lejespilere (fra Inter, Napoli og Juve bla) & 9 spillere kommet til i år 5 af dem udefra, det er altså en større rodebutik, dog er der en række spændende navne imellem. Jeg kunne godt forestille mig at DO får en 2-år lang kontrakt, hvor der går yderlig et halvt år med at lære italiensk og så spiller han fra vinteren 2022.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Udover Daniel Obbekjær så kender jeg kun 2 af de spillere som er på deres U19 hold. Men tjek deres hold ud, 10 spillere (DO inkl.) er lejespilere (fra Inter, Napoli og Juve bla) & 9 spillere kommet til i år 5 af dem udefra, det er altså en større rodebutik, dog er der en række spændende navne imellem. Jeg kunne godt forestille mig at DO får en 2-år lang kontrakt, hvor der går yderlig et halvt år med at lære italiensk og så spiller han fra vinteren 2022.
                    Altså jeg har hørt af omveje at han selv forventer at vende hjem. Men man ved jo aldrig i denne verden

                    Comment


                      #25
                      Skal vi runde Obbekjær af i denne tråd og se på hvad fremtiden kan byde på for Østrøm?

                      Skal han omskoles til den backplads han har spillet i foråret og hvor vi har mangler eller skal han tage kampen op imod de to-tre etablerede spiller + et par talenter mere?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        ...se på hvad fremtiden kan byde på for Østrøm?

                        Skal han omskoles til den backplads han har spillet i foråret og hvor vi har mangler eller skal han tage kampen op imod de to-tre etablerede spiller + et par talenter mere?
                        Jeg håber virkelig at man satser på ham som CF.
                        Det er fint at han kan vikariere på backen, men jeg håber ikke at han bliver 'parkeret' derude.
                        Jeg synes han har evnerne og overblikket til at spille CF, men mangler lidt fremadrettet for at spille back.
                        Det kan naturligvis bygges på, men jeg har mere fidus til ham inde i midten.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                          Jeg håber virkelig at man satser på ham som CF.
                          Det er fint at han kan vikariere på backen, men jeg håber ikke at han bliver 'parkeret' derude.
                          Jeg synes han har evnerne og overblikket til at spille CF, men mangler lidt fremadrettet for at spille back.
                          Det kan naturligvis bygges på, men jeg har mere fidus til ham inde i midten.
                          Østrøm selv sagde at han ser sig som CF og ikke som back. Det preferede han helt klar og min formodning er at han talte om det også med OB før han skrev kontrakt. Som stortalent var der sikker også andre klubber interesseret i ham og så ville han næppe have valgt OB hvis de ikke ville byde muligheden at udvikle sig videre at på hans favorit position.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Vi har haft en snak med Robin Østrøm om hans nye kontrakt. Hans plan for de kommende tre år, manglende navn på trøjen og hans favoritposition.

                            http://obstruktion.dk/oestroem-det-e...kelig-staerkt/

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Vi har haft en snak med Robin Østrøm om hans nye kontrakt. Hans plan for de kommende tre år, manglende navn på trøjen og hans favoritposition.

                              http://obstruktion.dk/oestroem-det-e...kelig-staerkt/
                              Glæder mig til at følge ham de kommende år (han lyder næsten som om han kan blive vores egen AC)
                              Last edited by Online; 12-05-2021, 11:58.

                              Comment


                                #30
                                Dobbelt post

                                Comment

                                Working...
                                X