Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Utroligt, at Sønderjyske formår at tabe denne kamp. Ovenikøbet har Banggaard og Simonsen ifølge EBs livekommentarer karantæne imod os. Vi skal vinde den kamp.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Snakken ved banderne i Ådalen omkring træner situationen skulle bekræfte 1 ting(i følge SFÅ). Ikke hvem der bliver træner.
      Men hvem der ihverfald som eneste navn ikke gør. Og det er Glenn Riddersholm
      Og tak for det, eneste som vil være mere kvalmende end Peter Sørensen
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
        Utroligt, at Sønderjyske formår at tabe denne kamp. Ovenikøbet har Banggaard og Simonsen ifølge EBs livekommentarer karantæne imod os. Vi skal vinde den kamp.
        De kampe vi skal vinde, er dem vi har præsteret dårligst i - desværre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja efter en anonym første halv time viste han igen sit potentiale og har klart været en af Randers`s bedste i denne sæson.

          Hvor ville jeg dog også hellere have Buus,Eske og Greve rendende rundt istedet for AJA,Opondo og Drachmann. Ikke fordi det ville løfte os specielt ift.
          Men hvor er jeg bare træt af fremmed leverpostej fra Stryns. Så hellere hjemmelavet
          100 % enig
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
            Utroligt, at Sønderjyske formår at tabe denne kamp. Ovenikøbet har Banggaard og Simonsen ifølge EBs livekommentarer karantæne imod os. Vi skal vinde den kamp.
            Fedt vi er altid skarpest i must win kampene
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Snakken ved banderne i Ådalen omkring træner situationen skulle bekræfte 1 ting(i følge SFÅ). Ikke hvem der bliver træner.
              Men hvem der ihverfald som eneste navn ikke gør. Og det er Glenn Riddersholm
              Men er det reel viden, eller er det mavefornemmelse, som jo som regel er det LR rapporterer i Fyens efterhånden? Jeg hørte det bare som om, at det var snak mere end det var håndgribelige rygter. Jeg ved godt at Glen pisser mange af, men hvis vi kigger udover det tynde trænermarked vi efterhånden rekrutterer fra, især hvis han skal have dansk pas, så har han nok det bedste CV af dem vi kan få, og det ved vi at Thorborg prioriterer. Jeg kan forstå, at man udelukker Bo Henriksen pga. hans type, men jeg er ikke overbevist om, at Glen er så svær at sluge.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                Tak. Det er da dagens bedste nyhed
                2. Bedste

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Men er det reel viden, eller er det mavefornemmelse, som jo som regel er det LR rapporterer i Fyens efterhånden? Jeg hørte det bare som om, at det var snak mere end det var håndgribelige rygter. Jeg ved godt at Glen pisser mange af, men hvis vi kigger udover det tynde trænermarked vi efterhånden rekrutterer fra, især hvis han skal have dansk pas, så har han nok det bedste CV af dem vi kan få, og det ved vi at Thorborg prioriterer. Jeg kan forstå, at man udelukker Bo Henriksen pga. hans type, men jeg er ikke overbevist om, at Glen er så svær at sluge.
                  De snakker jo med mange i Ådalen uden for citat. Og jeg syntes det lød meget definitivt. Så det vurderer jeg til at være mere troværdigt end din vurdering af situationen. (ikke noget personligt).
                  Glenn vil være en forfærdelig person i Ådalen. Jeg bryder mig virkelig ikke om ham og andet end et FCM mesterskab har han vel intet præsteret andet end at gøre sig selv til et meme..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    De snakker jo med mange i Ådalen uden for citat. Og jeg syntes det lød meget definitivt. Så det vurderer jeg til at være mere troværdigt end din vurdering af situationen. (ikke noget personligt).
                    Glenn vil være en forfærdelig person i Ådalen. Jeg bryder mig virkelig ikke om ham og andet end et FCM mesterskab har han vel intet præsteret andet end at gøre sig selv til et meme..
                    Det var ikke sådan jeg hørte det må jeg sige, og hver eneste gang jeg hører Leif Rasmussen antyde noget, så vælger jeg næsten at tro på det modsatte med den hitrate han har. Jeg håber da heller ikke på, at det bliver ham, men jeg synes det er farligt at udelukke ham, når vi har ansat så meget efter CV tidligere. Hvor mange trænere kan vi ellers lige få der har vundet både mesterskab og pokaltitel indenfor de sidste 10 år? Vi har jo prøvet Kent Nielsen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      De snakker jo med mange i Ådalen uden for citat. Og jeg syntes det lød meget definitivt. Så det vurderer jeg til at være mere troværdigt end din vurdering af situationen. (ikke noget personligt).
                      Glenn vil være en forfærdelig person i Ådalen. Jeg bryder mig virkelig ikke om ham og andet end et FCM mesterskab har han vel intet præsteret andet end at gøre sig selv til et meme..
                      Kunne sagtens se ham som en mulighed før hans tid i sønderjyske, selvom jeg heller aldrig har brudt mig om hans type, men den måde han takler det hele på i sønderjyske og generelt bare forløser holdets potentiale ødelægger det for ham selv. Og det tror jeg selv OB kan se. Han ligner en som fuldstændig har mistet grebet. Det blackout de har i dag bør jo også koste jobbet. Nu er sønderjyske godt nok ikke OB, men selv for dem er det jo dyyyybt pinligt at lave det nummer imod superligaens sikreste nedrykker, som gennem hele sæsonen har haft så svært ved at lave mål

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det var ikke sådan jeg hørte det må jeg sige, og hver eneste gang jeg hører Leif Rasmussen antyde noget, så vælger jeg næsten at tro på det modsatte med den hitrate han har. Jeg håber da heller ikke på, at det bliver ham, men jeg synes det er farligt at udelukke ham, når vi har ansat så meget efter CV tidligere. Hvor mange trænere kan vi ellers lige få der har vundet både mesterskab og pokaltitel indenfor de sidste 10 år? Vi har jo prøvet Kent Nielsen.
                        Så tolker vi det forskelligt. Men andre der har hørt udsendelsen kan måske byde ind?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Kunne sagtens se ham som en mulighed før hans tid i sønderjyske, selvom jeg heller aldrig har brudt mig om hans type, men den måde han takler det hele på i sønderjyske og generelt bare forløser holdets potentiale ødelægger det for ham selv. Og det tror jeg selv OB kan se. Han ligner en som fuldstændig har mistet grebet. Det blackout de har i dag bør jo også koste jobbet. Nu er sønderjyske godt nok ikke OB, men selv for dem er det jo dyyyybt pinligt at lave det nummer imod superligaens sikreste nedrykker, som gennem hele sæsonen har haft så svært ved at lave mål
                          Jeg tror han er en joke i OB når talen falder på ham. Hvorfor dog ansætte en træner der skaber sig åndssvagt og samtidig ikke leverer resultater?
                          Det bliver 100% ikke ham. Så ansætter de helt sikkert hellere HH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg tror han er en joke i OB når talen falder på ham. Hvorfor dog ansætte en træner der skaber sig åndssvagt og samtidig ikke leverer resultater?
                            Det bliver 100% ikke ham. Så ansætter de helt sikkert hellere HH
                            Glen, Hemme og Niels i en OB udgave at " Den gode, den onde og den grusomme" . I må selv afgøre hvem der er hvem.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Glen, Hemme og Niels i en OB udgave at " Den gode, den onde og den grusomme" . I må selv afgøre hvem der er hvem.
                              Hvis dette sker så er jeg nød til at en OB vaccination. For det overlever jeg ikke

                              Comment


                                Hader lorteklubben fra heden. Men hvor er det dog lækkert at det går af helvede til i Århus og de igen idag bliver skilt ad. Alle deres nyindkøb slår heller ikke til samt de står til at miste nogle profiler uden at kapitalisere på dem. Blume,Højer,Grabara ligner nogen der ikke fortsætter og mon dog de forlænger samarbejdet med Sanneh?

                                Det ligner heller ikke de har nogen vilde salg på beddingen. Så man kan da håbe at de igen får et dårligt transfervindue og ikke står superskarpt til næste sæson. Ligner helt klar nogen der er fucked når de ikke har Tingager og Poulsen med. Ville være lækkert med en lortesæson til dem

                                Comment

                                Working...
                                X