Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Så kan du godt ånde lettet op, nu ligger vi nr 10 :-)
Horsens og Lyngby skal vi kunne holde bag os. Desuden er der et stort midterfelt som vi er ret lige med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægOg holder live stillingerne så ligger vi til nedrykning. Men så er det jo godt at vores kompetente, erfarne orakel MH har meldt om en top 6 trup.
Det kan umuligt gå galt eller noget!OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeps pt ligger vi nr 11. Der er nok snart kø ved håndvasken i OB.
Som jeg skrev tidligere så kommer der nu to kampe mod nedryknings favoritterne og derefter kommer imo de afgørende 4 kampe som vil vise om vi skal finde klaphatten eller høtyven frem.Last edited by Magge; 18-10-2020, 15:30.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDen der FCK-sejr bliver et tyndere og tyndere halmstrå at klamre sig til, når vi skal retfærdiggøre, at vi har været gode her i starten. Virkeligheden er nok, at vi ikke slog et hold der var i nærheden af at have FCK-niveau.
- Likes 1
Comment
-
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...eren-eller-var
Jeg var ellers af den overbevisning, at det gav rødt kort når man sparkede ud efter og ramte en modspiller, når bolden er langt væk fra spilafstand, men jeg må åbenbart have taget fejl. Jeg kunne ellers have svoret, at jeg så det give rødt for ganske nyligt.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...eren-eller-var
Jeg var ellers af den overbevisning, at det gav rødt kort når man sparkede ud efter og ramte en modspiller, når bolden er langt væk fra spilafstand, men jeg må åbenbart have taget fejl. Jeg kunne ellers have svoret, at jeg så det give rødt for ganske nyligt.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...eren-eller-var
Hvis han faktisk rammer ham bør den give rødt, men ellers gult til begge, Ross er usportslig.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Situationerne er ikke ens, det er du også klar over ... han går ikke på samme måde efter at ramme manden og med langt mindre kraft og så bliver Biel kraftigt provokeret.
Hvis han faktisk rammer ham bør den give rødt, men ellers gult til begge, Ross er usportslig.
- Likes 2
Comment
-
Situationerne er ikke ens, det er du også klar over ... han går ikke på samme måde efter at ramme manden og med langt mindre kraft og så bliver Biel kraftigt provokeret.
Hvis han faktisk rammer ham bør den give rødt, men ellers gult til begge, Ross er usportslig.
Traoré ramte heller ikke nogen her, men hensigten var nok til at taksere det til et rødt. (2:30)
https://www.superliga.dk/kamp/2011-2...midtjylland-ob
At Ross er provokerende ved jeg slet ikke, hvorfor du har behov for at nævne. Hvad i alverden har det med noget som helst at gøre?
- Likes 5
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Hvis det var en OB spiller der havde gjort det som Biel gør i situationen så havde du haft den stik modsatte holdning. Du er for nem at gennemskue
Self er der rødt til Biel han gør det helt bevidst
- Likes 4
Comment
Comment