Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Tror også vi kommer til at spille med om nedrykning næste sæson. Klubben har i mine øjne ikke rykket sig hverken på eller uden for banen. For ikke så lang tid siden sad vi fast med KN og JH og et hav af middelmådige spillere til alt for dyre kontrakter, i dag sidder vi så med Hemmingsen og Michelsen og et hav af middelmådige spillere til alt for dyrer kontrakter. Ham fra Hobro får angiveligt 3 millioner om året og dem der har taget alle de dårlige beslutninger de sidste 10 år sidder stadig for bordenden. De unge fik jo kun chancen pga af vores fodboldinvalide hold og fordi JM's røv hang med spidsen i skærsilden. Forventer alt er tilbage ved det gamle næste sæson og at de små skadede og gennemsnitlige står først i køen.

    Er både glad og misundelige på dem der ser på næsten sæson med optimisme. Desværre deler jeg ikke selv.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det er en meget god sammenligning og til dels har det nok desværre været nødvendigt, da vi ikke har haft midlerne til at handle bedre kvalitet ind og ungdomsspillerne ikke har haft kvaliteten til at træde til. F. eks. Forsvarsmæssigt trækker Ryan, KL, tverskov og Jørgen sikkert tunge lønninger. Ungdomsspillerne til at gardere her er 17/18 år, så jeg forstår vi bliver nødt til at have billige reserver, når ungdomsspillerne stadig nok lige mangler et års tid inden de for alvor kan træde til. Til gengæld er der en skævvridning længere fremme på banen. Nogen får for meget i løn, når der ikke er til mere end Aron på en vital plads centralt på midtbanen. Det er umiddelbart her vi skal forsøge at få luget lidt ud og finde de 1/2 markante forstærkninger, som virkelig kan give os et skub i den rigtige retning. Forhåbentligt kan vi få lidt for Svendsen, måske skal man takke Drachmann for indsatsen og konstatere han har toppet. Jebali kan stadig have et navn visse steder. Hvem ved om Hylle måske har trukket lidt opmærksomhed omkring sin fart. Nogen skal i hvert fald skydes af og det bliver i virkeligheden nok den største udfordring ift. at finde penge til kvalitet, hvis ikke Thorborg skruer lidt op for budgettet.
      ​​​​​
      Du er vist faldet i spin gryden. Vores budget var i JH årene over vores placering. Det betyder at andre har købt bedre ind. Vi tilbød AK det dobbelte af Aab. Vi kunne have fået ham alligevel til mindre penge eller en anden og det samme gør sig gældende med mange JH køb.
      Vores økonomi havde været meget bedre hvis truppen havfe spillet til par i forhold til budget.
      Nu er det en ny start og derfor skal viikke lande Aron, opondo med flere. Hvis det ikke er en spiller til start 11, så skal man se på alder eller om det ikke er bedre at bruge en ung til vi jan få drt vi ønsker.
      ​​​​​​

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af hOBløst Se indlæg
        Tror også vi kommer til at spille med om nedrykning næste sæson. Klubben har i mine øjne ikke rykket sig hverken på eller uden for banen. For ikke så lang tid siden sad vi fast med KN og JH og et hav af middelmådige spillere til alt for dyre kontrakter, i dag sidder vi så med Hemmingsen og Michelsen og et hav af middelmådige spillere til alt for dyrer kontrakter. Ham fra Hobro får angiveligt 3 millioner om året og dem der har taget alle de dårlige beslutninger de sidste 10 år sidder stadig for bordenden. De unge fik jo kun chancen pga af vores fodboldinvalide hold og fordi JM's røv hang med spidsen i skærsilden. Forventer alt er tilbage ved det gamle næste sæson og at de små skadede og gennemsnitlige står først i køen.

        Er både glad og misundelige på dem der ser på næsten sæson med optimisme. Desværre deler jeg ikke selv.
        Jeg bliver helt deprimeret af at læse dit indlæg. :)

        jamen træls at være dig, deler slet ikke din pessimisme, vi er blevet væsentligt mere direkte, vi kommer med et helt andet udtryk til de fleste kampe og vi er blevet mere trygge på kuglen (når vores bedste 11 stiller til start).

        denne sæson har været sindssygt svingende, men en skadesfri trup har for det meste med JM i spidsen betydet top-6 potentiale.

        Vi kunne mærke da vi solgte Kadrii, men jeg tør godt at lægge hovedet på blokken og sige, at næste sæson bliver god, vi slutter i top 6 og kommer i Europa.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

          Jeg bliver helt deprimeret af at læse dit indlæg. :)

          jamen træls at være dig, deler slet ikke din pessimisme, vi er blevet væsentligt mere direkte, vi kommer med et helt andet udtryk til de fleste kampe og vi er blevet mere trygge på kuglen (når vores bedste 11 stiller til start).

          denne sæson har været sindssygt svingende, men en skadesfri trup har for det meste med JM i spidsen betydet top-6 potentiale.

          Vi kunne mærke da vi solgte Kadrii, men jeg tør godt at lægge hovedet på blokken og sige, at næste sæson bliver god, vi slutter i top 6 og kommer i Europa.
          Sådan - jeg deler din optimisme om et mere stabilt år, men er lidt mere usikker på top6 garantien

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Klart enig. Der er kommet mere bund i holdet og større bredde. Vi mangler klart en stærk og boldfast midt med overblik, men nedrykningsfare tror jeg ikke på.

            top6 er muligt, men uden forstærkninger er vi 5-8.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Nogen der ved noget om vores nye spillertrøjer???
              Nej, det var vist Jack Jørgensen der i en Stemmer fra Ådalen tilbage i juni, breakede at den nye trøje (inkl udebanetrøje) ville komme i slutningen af juni så vidt jeg husker. Det blev så senere afvist af en bruger her på forum (intet officielt er vist meldt ud). Så nu må vi se om det er klar inden den nye sæson, eller om Hummel bruger al deres produktionskapacitet på klubber som Brøndby, AGF og AaB osv.. Men bare det at Hummel kører 33% udsalg på vores nuværende trøje kunne godt tyde på der er noget på trapperne.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Nej, det var vist Jack Jørgensen der i en Stemmer fra Ådalen tilbage i juni, breakede at den nye trøje (inkl udebanetrøje) ville komme i slutningen af juni så vidt jeg husker. Det blev så senere afvist af en bruger her på forum (intet officielt er vist meldt ud). Så nu må vi se om det er klar inden den nye sæson, eller om Hummel bruger al deres produktionskapacitet på klubber som Brøndby, AGF og AaB osv.. Men bare det at Hummel kører 33% udsalg på vores nuværende trøje kunne godt tyde på der er noget på trapperne.
                Som jeg har skrevet tidligere har OB og Intersport stoppet samarbejdet uofficielt. Kæmpe ballade. Så det kunne også godt have noget at gøre med at trøjerne er forsinket

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Som jeg har skrevet tidligere har OB og Intersport stoppet samarbejdet uofficielt. Kæmpe ballade. Så det kunne også godt have noget at gøre med at trøjerne er forsinket
                  Man kan da håbe at OB fik lavet sin egen webshop.
                  Forsinkelsen tror jeg stadig mest skyldes Hummels produktionsapparat som nok også har været ramt af nedlukninger mm. pga. corona.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                    Jeg bliver helt deprimeret af at læse dit indlæg. :)

                    jamen træls at være dig, deler slet ikke din pessimisme, vi er blevet væsentligt mere direkte, vi kommer med et helt andet udtryk til de fleste kampe og vi er blevet mere trygge på kuglen (når vores bedste 11 stiller til start).

                    denne sæson har været sindssygt svingende, men en skadesfri trup har for det meste med JM i spidsen betydet top-6 potentiale.

                    Vi kunne mærke da vi solgte Kadrii, men jeg tør godt at lægge hovedet på blokken og sige, at næste sæson bliver god, vi slutter i top 6 og kommer i Europa.
                    Men det har vi hørt år efter år.
                    Vi håber det alle, men det nuværende hold er ikke et top 6 hold - sorry to say men det er et 6-10 hold. Der skal mere kvalitet til for at vi er stabilt i top 6.
                    Reelt kørte GF os over, indtil de slappede af. Sidst vi var i top 6 (den ene gang) blev vi udstillet.
                    Sæsonnen starter med hårde opgør, og det kan blive rigtig rigtig alvorligt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Men det har vi hørt år efter år.
                      Vi håber det alle, men det nuværende hold er ikke et top 6 hold - sorry to say men det er et 6-10 hold. Der skal mere kvalitet til for at vi er stabilt i top 6.
                      Reelt kørte GF os over, indtil de slappede af. Sidst vi var i top 6 (den ene gang) blev vi udstillet.
                      Sæsonnen starter med hårde opgør, og det kan blive rigtig rigtig alvorligt.
                      Enig. Og så er man tilbage i at “nu skal man lige være lidt mere positiv” bare fordi man er lidt kritisk efter 9 års elendighed. Jeg vil nu dog kalde det 5-10 hold.
                      Men andre hold løber simpelthen stærkere end os og det virker ofte også at de bare vil det mere. Altså at OB vil det 100% men Aab og AGF vil det 102% og gør det bare dygtigere end os på ledelsesplan.

                      Nu må vi se hvad der sker i transfervinduet men det lyder klart som om at Aab vil opruste kraftigt, AGF får solgt for rigtig mange millioner og skal nok handle stort ind den anden vej og FCN er bare FCN. De er der altid.
                      Jeg kan simpelthen ikke få øje på noget der ligner at vi gør mere end dem pt. Eller noget bedre. De har bare mere vind i sejlene som jeg ser det.

                      Så hvis vi skal i Top 6 skal der handles minimum 2 klassespillere og ikke sælges nogen bærende kræfter. Ellers går den ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Som jeg har skrevet tidligere har OB og Intersport stoppet samarbejdet uofficielt. Kæmpe ballade. Så det kunne også godt have noget at gøre med at trøjerne er forsinket
                        Kæmpe ballade simpelthen?
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Men det har vi hørt år efter år.
                          Vi håber det alle, men det nuværende hold er ikke et top 6 hold - sorry to say men det er et 6-10 hold. Der skal mere kvalitet til for at vi er stabilt i top 6.
                          Reelt kørte GF os over, indtil de slappede af. Sidst vi var i top 6 (den ene gang) blev vi udstillet.
                          Sæsonnen starter med hårde opgør, og det kan blive rigtig rigtig alvorligt.
                          Da Agf kom på 2-0 tænkte jeg lidt det kunne blive en Silkeborg om igen...
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Kæmpe ballade simpelthen?
                            Det er hvad jeg hører ja

                            Comment


                              Jeg kan slet ikke se, hvordan OB kan komme i top6 uden forstærkninger. De fire øverste pladser er taget - og er vi bedre end aab og fcn? Nej. OB er desværre heller ikke holdet, som laver en mirakelsæson - det er der nok et andet hold, der gør, fx Vejle. Med lidt held kan vi måske vinde taberslutspillet igen.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                                Jeg kan slet ikke se, hvordan OB kan komme i top6 uden forstærkninger. De fire øverste pladser er taget - og er vi bedre end aab og fcn? Nej. OB er desværre heller ikke holdet, som laver en mirakelsæson - det er der nok et andet hold, der gør, fx Vejle. Med lidt held kan vi måske vinde taberslutspillet igen.
                                I år lå vi længe i eller lige omkring top-6, så helt umuligt er det altså ikke. Ikke at jeg siger vi er favoritter til det, men umuligt er det ikke. Hvis AaB sælger Lucas Andersen har de forøvrigt heller ikke et hold jeg er misundelig på, og FCN sælger jo som regel halvdelen af holdet, når de har haft en god sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X