Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OBstruktion
    replied
    Vi har haft en snak med Ayo SImon Okosun om kampen mod Vejle, de to sidste kampe i sæsonen og den nye træner.

    http://obstruktion.dk/okosun-fuld-sk...dste-to-kampe/

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Bobolarsen. Horsens er kommet foran efter indlæg fra Buus til en flot hovedstødsscoring. Bare så du igen kan plædere for, at vi henter ham hjem igen.
    Haha, takker mange gange for info. Og ja som andre skriver så fint, så stemmer gode indlæg jo ikke ligefrem overens med OB-DNA, så kan være jeg må ændre mening omkring ham

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Men så passer Hemme ja ikke til OBs strategi... eller ledelsen skal glemme den idé om at bygge på unge (fynske) talenter.
    Nu er der jo ikke meldt strategi ud endnu, så alt det er er vel mest rygter og forventninger.

    Og så er det jo før meldt ud, at nu skulle vi udvikle og bruge egne talenter, uden det er sket. Såå, hvorfor denne gang.?

    Men helt enig i at hemme ikke har nogen forkærlighed for egne talenter eller unge spillere generelt. Den tanke er groet højere oppe.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Hvis det ikke påtales kommer jeg til at stå op hele kampen mod Horsens. Hvorfor skal vi overholde en tosset regel når andre ikke gør?
    Helt enig

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Nu har jeg set et par kampe i dag. Er det kun i Odense restriktioner omkring at sidde mv gælder? I de 2 mesterskabskampe der var stod samtlige tilskuer på de respektive stemningstribuner op og hoppede, dansede og sang arm i arm i store dele af kampen.

    Følte mig næsten som kriminel da jeg var ovre og Bashkim scorede og jeg rejste mig op i 5 sekunder for at juble
    Enig. Hvis det ikke påtales kommer jeg til at stå op hele kampen mod Horsens. Hvorfor skal vi overholde en tosset regel når andre ikke gør?

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Nu har jeg set et par kampe i dag. Er det kun i Odense restriktioner omkring at sidde mv gælder? I de 2 mesterskabskampe der var stod samtlige tilskuer på de respektive stemningstribuner op og hoppede, dansede og sang arm i arm i store dele af kampen.

    Følte mig næsten som kriminel da jeg var ovre og Bashkim scorede og jeg rejste mig op i 5 sekunder for at juble

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jo jo, det kan vi sagtens. Men i det sekund han skriver under på kontrakten, mister han den evne. Til gengæld vil han blive mere skadet.

    Tror ikke vi henter ham. Han er for ung (erfaring er vigtig for hemme), og så som tidligere OB'er kunne han jo have indblik i, hvad der ikke fungerer i klubben, og tale højt om det. Det kan vi ikke risikere.
    Men så passer Hemme ja ikke til OBs strategi... eller ledelsen skal glemme den idé om at bygge på unge (fynske) talenter.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ej altså pis. Er det i morgen?
    Ville da gerne have haft lidt mere forberedelses tid

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Og verden går under i morgen....
    Ej altså pis. Er det i morgen?
    Ville da gerne have haft lidt mere forberedelses tid

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jo jo, det kan vi sagtens. Men i det sekund han skriver under på kontrakten, mister han den evne. Til gengæld vil han blive mere skadet.

    Tror ikke vi henter ham. Han er for ung (erfaring er vigtig for hemme), og så som tidligere OB'er kunne han jo have indblik i, hvad der ikke fungerer i klubben, og tale højt om det. Det kan vi ikke risikere.
    Og verden går under i morgen....

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    En Back som kan slå et ordentligt indlæg? Den henter vi næppe. Det ville ja gå fuldstændigt imod den aktuelle set-up!
    Jo jo, det kan vi sagtens. Men i det sekund han skriver under på kontrakten, mister han den evne. Til gengæld vil han blive mere skadet.

    Tror ikke vi henter ham. Han er for ung (erfaring er vigtig for hemme), og så som tidligere OB'er kunne han jo have indblik i, hvad der ikke fungerer i klubben, og tale højt om det. Det kan vi ikke risikere.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Bobolarsen. Horsens er kommet foran efter indlæg fra Buus til en flot hovedstødsscoring. Bare så du igen kan plædere for, at vi henter ham hjem igen.
    Hvis der er nogle som har været i tvivl så må kampene i dag med Randers i Herning og AaB hjemme samt vores i fredags da bekræfte at det er de rigtige hold i top 6 kontra taberslutspillet

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Bobolarsen. Horsens er kommet foran efter indlæg fra Buus til en flot hovedstødsscoring. Bare så du igen kan plædere for, at vi henter ham hjem igen.
    Buus vil uden tvivl være en fremragende højre back at få tilbage. Spændende hvad Alm ellers får at arbejde med. Vi skal have en klassespiller ind til den centrale midtbane som erstatning for Drachmann og så kunne jeg også godt tænke mig at få gjort vores midterforsvar mere driftssikkert med noget mere klasse ved siden af Tverskov.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Bobolarsen. Horsens er kommet foran efter indlæg fra Buus til en flot hovedstødsscoring. Bare så du igen kan plædere for, at vi henter ham hjem igen.
    En Back som kan slå et ordentligt indlæg? Den henter vi næppe. Det ville ja gå fuldstændigt imod den aktuelle set-up!

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Bobolarsen. Horsens er kommet foran efter indlæg fra Buus til en flot hovedstødsscoring. Bare så du igen kan plædere for, at vi henter ham hjem igen.

    Leave a comment:

Working...
X