Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Prins Henrik
    replied
    Tænk sig, Lyngby satte alligevel ikke en sejrsstime i gang på 5 kampe i træk, og rykker nu ned med pt 11 point mindre end os Hvem havde dog troet det? Hvad mon pessimisterne nu kan finde frem at brokke sig over? At vi vandt pga en VAR dom i fredags? Kom over på den lyse side medfans :)

    Leave a comment:


  • allanribe
    replied
    Tror ikke på at den nye strategi meldes ud endnu "så længe der er mulighed for at jagte Europa, vil vi ikke forstyrrer truppen med alt for meget udenomssnak. Så strategi og ny træner må afvente"
    Jeg tror heller ikke på at den nye træner er på plads. Frygter lidt de prøver at hente Glenn

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Drømmescenariet var at vi satte alt ind på at hente Greve og Buus tilbage. Kunne være med en byttehandel af Opondo og Drachmann plus noget mønt til klubberne
    Ja, Greve ville pynte på vores midtbane, han fik virkelig hår på brystet og spiller langt mere målrettet nu. Og ville være en fin komplementering til Okoskun og Aron. Alle tre har lidt forskellige spidskompetencer men fylder godt på midtbanen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Studerer han ikke stadig i Odense eller er han færdig?
    Er ikke sikker. Men mener han var færdig her til sommer. Håber selvfølgelig han bliver

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se. Jeg tror stadig at Tverskov forsøger at komme videre og så har vi en ny situation
    Studerer han ikke stadig i Odense eller er han færdig?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Næste sæson burde Østrøm kæmpe med med Kasper Larsen om at være starter i midterforsvaret. Som jeg ser det er han ikke højreback. Han kan self træde til hvis der er brug for det, men tænker det ville være en god idé at holde på Ryan i hvert fald ind til han har kontraktudløb.
    Vi må se. Jeg tror stadig at Tverskov forsøger at komme videre og så har vi en ny situation

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Man kan da kun håbe at Kevin Diks vender tilbage til Italien og Højer ikke forlænger. For så bliver det en kæmpe svækkelse for AGF næste sæson

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Drømmescenariet var at vi satte alt ind på at hente Greve og Buus tilbage. Kunne være med en byttehandel af Opondo og Drachmann plus noget mønt til klubberne

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ville heller ikke have et problem med at Ryan fandt en anden klub og Østrøm så bare skulle slås med Buus. Så burde forsvaret være på plads og man kunne bruge alt krudtet på en klasse 6`er og 8`er
    Næste sæson burde Østrøm kæmpe med med Kasper Larsen om at være starter i midterforsvaret. Som jeg ser det er han ikke højreback. Han kan self træde til hvis der er brug for det, men tænker det ville være en god idé at holde på Ryan i hvert fald ind til han har kontraktudløb.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Puha, nu er vi sikret. Tak til Horsens for et meget engageret indsats og professionel indstilling. Kæmpe lettelse, og ja, ham Buus kunne vi godt bruge i næste sæson.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    at kunne begå sig på tv og i pressen generelt er bare så stor en del af jobbet. Syntes bestemt ikke det kan ses som et plus hvis vi skal have endnu en type som dem du nævner
    Her skal vi jo skelne mellem, hvad "vi" finder værende et plus, og hvad Thorborg og den øverste ledelse mener er et plus. Jeg mener også det er et forholdsvis stort problem, at folk som JH og MH ikke kan sælge klubben og projektet bedre til omverdenen og sætte ord på, hvad retningen er, men det er åbenlyst ikke det store problem i Thorborgs bog, så jeg ved ikke hvorfor det skulle være det mht. træneren.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Synes helt sikkert også vi burde gå efter ham. Så må ham og Ryan kæmpe om pladsen
    Ville heller ikke have et problem med at Ryan fandt en anden klub og Østrøm så bare skulle slås med Buus. Så burde forsvaret være på plads og man kunne bruge alt krudtet på en klasse 6`er og 8`er

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Den kamp har som situationen er nu en klar favorit - ingen nævnt, ingen glemt
    True

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Kan ikke se, at det skulle være nogen stor udfordring ift. Gustafsson. Vi har givet nogle meget store kontrakter til trænere de seneste gange, Bech, Kent og Michelsen, alle har været nogle af de bedst lønnede i ligaen. Vi betalte endda flere millioner for at købe Bech fri. At han er pressesky tror jeg næsten kun er et plus. Folk som Lars Olsen og Kent var da bestemt ikke nogle billetsælgere, JH og MH bestemt også i den kedeligere afdeling. Jeg tror nærmest det er et plus, at man ikke er alt for åbenmundet. Lige fra vores bestyrelsesformand/ejer, til den administrerende direktør og sportschefen, er fællesnævneren at de helst siger så lidt som muligt og meget nødigt er særligt åbne om, hvad der foregår på de indre linjer.

    Tror det vil passe Thorborg fint at have en træner der bare retter ind og ikke siger så meget, især ovenpå Michelsen der godt kunne finde på at sige nogle vovede ting, som ikke altid faldt lige heldigt ud, eller satte klubben i det bedste lys.
    at kunne begå sig på tv og i pressen generelt er bare så stor en del af jobbet. Syntes bestemt ikke det kan ses som et plus hvis vi skal have endnu en type som dem du nævner

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Synes helt sikkert også vi burde gå efter ham. Så må ham og Ryan kæmpe om pladsen
    Den kamp har som situationen er nu en klar favorit - ingen nævnt, ingen glemt

    Leave a comment:

Working...
X