Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt og karakterer Horsens - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt og karakterer Horsens - OB

    Så er vi i finalen om en Europa-billet. Jeg har tidligere været inde på, at OB ikke har noget at gøre i Europa p.t. Og det holder jeg ved. Jeg mener faktisk, at man skal sælge Europa-togtet for at fokusere på næste sæson i Superligaen. Der skal ryddes ud i de middelmådige spillere som blev hentet under Jesper Hansen, og tilføres kvalitet - og her er det især midtbanen der halter.

    Spillet var halvdårligt i dag, men holdet løste opgaven, som var at gå videre samlet.

    Karaterer givet ud fra TV.

    Oliver C - 8
    Ryan - 7
    Kasper Larsen 9
    Tverskov 9
    O. Lund 9
    Jørgen 7
    Kløve 8
    Frøkjær 8
    Aron 8
    Jebali 8
    Hyllegård 9
    Opondo 7
    Svendsen 6
    Nissen 7
    ​​​​Østrøm 7
    ​​​

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Så er vi i finalen om en Europa-billet. Jeg har tidligere været inde på, at OB ikke har noget at gøre i Europa p.t. Og det holder jeg ved. Jeg mener faktisk, at man skal sælge Europa-togtet for at fokusere på næste sæson i Superligaen. Der skal ryddes ud i de middelmådige spillere som blev hentet under Jesper Hansen, og tilføres kvalitet - og her er det især midtbanen der halter.

    Spillet var halvdårligt i dag, men holdet løste opgaven, som var at gå videre samlet.

    Karaterer givet ud fra TV.

    Oliver C - 8
    Ryan - 7
    Kasper Larsen 9
    Tverskov 9
    O. Lund 9
    Jørgen 7
    Kløve 8
    Frøkjær 8
    Aron 8
    Jebali 8
    Hyllegård 9
    Opondo 7
    Svendsen 6
    Nissen 7
    ​​​​Østrøm 7
    ​​​
    Mon ikke oprydningen er tættere på hvis man kvaller sig ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Har Jebali som en af vores bedste så ville give ham også 9. Men må tilgive at det sker kun pga første halvleg fordi har ikke set de første 15 minutter af anden halvleg.
      Nissen og Østrøm er ud af bedømmelse for mig
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Har Jebali som en af vores bedste så ville give ham også 9. Men må tilgive at det sker kun pga første halvleg fordi har ikke set de første 15 minutter af anden halvleg.
        Nissen og Østrøm er ud af bedømmelse for mig
        Man så stort set ikke Jebali i 2. Halvleg så det burde trække lidt ned

        Comment


          #5
          JM mener ikke at dette europa kval spil er fair

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...off-ikke-fair/

          Man kan kun være enig. Men vi tager det med

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Mon ikke oprydningen er tættere på hvis man kvaller sig ..
            Tror snarere, at man vælger at holde fast i så meget som muligt, hvis man kvaller. Det er de færreste der kan gennemskue, at ens trup faktisk har store mangler og er problematisk sammensat, når resultaterne er med dem. Bare se Esbjerg.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Tror snarere, at man vælger at holde fast i så meget som muligt, hvis man kvaller. Det er de færreste der kan gennemskue, at ens trup faktisk har store mangler og er problematisk sammensat, når resultaterne er med dem. Bare se Esbjerg.
              Ved godt at fodboldfolk har skyklapper på men kan de ikke se alt det der var galt før Corona så er den helt gal. Især såfremt at man vælger at holde på de unge i start11 så skal supportere med flere kvalitetsspillere ..
              Mande, AJA, Ryan, JJT, Drachmann, Jebali, Lieder, Opondo der bruger lige så meget tid hos fyssen som på træningsbanen bør veksles til færre men kvalispillere .. så kan vi holde på de resterende som reserver ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Ved godt at fodboldfolk har skyklapper på men kan de ikke se alt det der var galt før Corona så er den helt gal. Især såfremt at man vælger at holde på de unge i start11 så skal supportere med flere kvalitetsspillere ..
                Mande, AJA, Ryan, JJT, Drachmann, Jebali, Lieder, Opondo der bruger lige så meget tid hos fyssen som på træningsbanen bør veksles til færre men kvalispillere .. så kan vi holde på de resterende som reserver ..
                Jeg tror stadig på Jebali, men ellers enig i de nævnte. Og smid så Sander Svendsen i puljen også

                Comment


                  #9
                  Højdepunkter

                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...unfair/8216724

                  Comment


                    #10
                    Pænt meget utopi og tro AJA, Ryan, KJT, Drachmann, Jebali og Lieder bliver hængende i OB som reserver - og i øvrigt historisk dårligt købmandskab at beholde dem og lade dem kollapse i værdi på bænken. Man må trods alt gå ud fra, de fleste (hvis ikke alle) bliver klar til om 6 uger :)

                    Men enig hvis du mener, at spillerne skal sælges og erstattes af noget bedre. Det gælder for alle spillere i truppen. Og jeg kunne sagtens se 2-3-4 af nævnte ryge over sommeren.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Jeg tror stadig på Jebali, men ellers enig i de nævnte. Og smid så Sander Svendsen i puljen også
                      Jebali viser fremgang, mens Sander ikke rigtig viser noget uden BK. Ved godt har er forholdsvis ung, men også meget langsom. Ud over gode afslutninger så bidrager Sander med for lidt efter min smag.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Ved godt at fodboldfolk har skyklapper på men kan de ikke se alt det der var galt før Corona så er den helt gal. Især såfremt at man vælger at holde på de unge i start11 så skal supportere med flere kvalitetsspillere ..
                        Mande, AJA, Ryan, JJT, Drachmann, Jebali, Lieder, Opondo der bruger lige så meget tid hos fyssen som på træningsbanen bør veksles til færre men kvalispillere .. så kan vi holde på de resterende som reserver ..
                        Fodboldfolk og ledelser er jo ligeså impulsstyrede som alle os andre. Havde Kent Nielsen taget os i playoff-finalen for to år siden, tror jeg ikke, at han var blevet fyret, med garanti ikke hvis vi havde kvallet til Europa dengang. Og det er ikke umuligt, at vi havde slået først AGF og så Sønderjyske dengang, vi skulle bare have haft nogle marginaler på vores side.

                        Jeg tror gerne på, at vi tilføjer en spiller eller to til truppen, hvis vi kvaller, som vi ikke ellers ville have hentet, men jeg nægter at tro på, at man laver en stor udrensning oven på en Europa-kvalifikation. Det ville være modigt og vise en stor form for selvindsigt, men jeg har ingen grund til at tro på, at Thorborg og OBs ledelse skulle være i besiddelse af de to ting.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Så er vi i finalen om en Europa-billet. Jeg har tidligere været inde på, at OB ikke har noget at gøre i Europa p.t. Og det holder jeg ved. Jeg mener faktisk, at man skal sælge Europa-togtet for at fokusere på næste sæson i Superligaen. Der skal ryddes ud i de middelmådige spillere som blev hentet under Jesper Hansen, og tilføres kvalitet - og her er det især midtbanen der halter.

                          Spillet var halvdårligt i dag, men holdet løste opgaven, som var at gå videre samlet.

                          Karaterer givet ud fra TV.

                          Oliver C - 8
                          Ryan - 7
                          Kasper Larsen 9
                          Tverskov 9
                          O. Lund 9
                          Jørgen 7
                          Kløve 8
                          Frøkjær 8
                          Aron 8
                          Jebali 8
                          Hyllegård 9
                          Opondo 7
                          Svendsen 6
                          Nissen 7
                          ​​​​Østrøm 7
                          ​​​
                          Ol laver Straffe. Giver friløbere og læner sig op ad en udvisning. Du er meget gavmild. Det tænker jeg du generelt er. Det var ikke kønt ret meget af det. Personligt var det glædeligt at Kasper Larsen vel spillede hans bedste kamp siden han kom hjem.

                          Comment


                            #14
                            JM: “- Jeg vidste, at Ryan Johnson Laursen og Moses Opondo kun kunne holde 45 minutter hver, og de skulle ellers have delt spilletiden.”

                            Det fatter jeg simpelthen ikke. Hvis man var klar over, de to max kunne spille en halvleg, så er det da det vildeste gamble at bruge dem - på et tidspunkt hvor alt for mange døjer med netop muskelskader og de to åbenlyst ikke er klar? Hvis det koster opstarten for bare én af de to er det et helt skævt sats.

                            Comment


                              #15
                              God artikel her i EB om ungdommens forår i OB

                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-sigte/8215494

                              Comment

                              Working...
                              X