Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Gjorde det godt ja. Men forærede dem også en friløber og lavede vel et straffe der ikke blev dømt
    Synes ikke det lignede et straffe i denne kamp.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Endnu en kamp der understregede, at midtbanen klart må være det primære fokus i transfervinduet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jo. Men hvis man kan se at han kommer langt ned i køen næste sæson kunne man klogt sælge ham mens hans stats er gode
        Uenig. Med mindre vi ikke kan komme af med et par. Han vil blive bedre og bedre. Han er jo 21 år!?
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Endnu en kamp der understregede, at midtbanen klart må være det primære fokus i transfervinduet.
          Ja en enkelt med klasse ville pynte gevaldigt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Fengers hovedpine er skalkeskjul for et salg til Ajax på 50 mio ...
            Eller køb
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ampionship-job
            Ved godt at han ender i FCM.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Uenig. Med mindre vi ikke kan komme af med et par. Han vil blive bedre og bedre. Han er jo 21 år!?
              Jeg snakker om Sander..

              Comment


                Men Ryan skadet igen. Det er simpelthen utroligt. Han er jo tæt på at være fodboldinvalid. Desværre.

                Comment


                  Stop dig selv Poul. "Jeg synes det var helt lige over 2 kampe"....
                  Last edited by obcph; 26-07-2020, 15:10.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jo. Men hvis man kan se at han kommer langt ned i køen næste sæson kunne man klogt sælge ham mens hans stats er gode
                    Min pointe er bare, at vi muligvis ikke har nogle spillere lige nu, der er exceptionelt gode - til gengæld har vi en række offensive folk vi kan bringe med succes. Sanders straffesparksscoringer har eksempelvis været enormt vigtige på det seneste.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      Min pointe er bare, at vi muligvis ikke har nogle spillere lige nu, der er exceptionelt gode - til gengæld har vi en række offensive folk vi kan bringe med succes. Sanders straffesparksscoringer har eksempelvis været enormt vigtige på det seneste.
                      Det bør vel være muligt at finde en anden i truppen end Sander der også kan score på straffe.

                      Men ellers helt enig, jeg synes heller ikke at timingen lige nu er til at træffe nogle drastiske beslutninger omkring angriberne, med mindre vi får et for godt tilbud på en af dem. Jeg vil gerne se dem prøvet af mod nogle gode hold i næste sæson, før at jeg tør komme med et endeligt bud på hierarkiet. Det er tydeligt, at vi har lukreret på at spille mod nogle dårligere hold, og at vi har kunne spille uden pres og uden det store at tabe, efter at vi blev sikre på at overleve. Det ved vi historisk, også fra vores egne tidligere sæsoner, er de dårligste kampe at måle en spillers Superliganiveau på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Gjorde de nu også det? :-) i dag ryger der vist ingen udover sidelinjen, men det gjorde der flere gange sidst og i dag giver han til gengæld 2-3 bolde direkte til modstanderkeeperen og har flere opspil, som bestemt ikke rammer hvor de skulle.
                        Kunne ikke se alt i dag og netforbindelse var ikke særligt godt men synes der er klart fremskridt. I begyndelsen var der virkeligt mange boldtab i følge udspark og det er på langt bedre niveau nu. Hvis Oliver kan hæve niveauet på samme måde i hensigt af dominans i feltet så er det sgu klasse.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Min pointe er bare, at vi muligvis ikke har nogle spillere lige nu, der er exceptionelt gode - til gengæld har vi en række offensive folk vi kan bringe med succes. Sanders straffesparksscoringer har eksempelvis været enormt vigtige på det seneste.
                          Bestemt.

                          Min pointe var at hvis en spiller med 13 mål ser ud til at blive 4-5 valg(hvis) ville da være klogest at prøve at sælge ham mens jernet er varmt og bruge de millioner andre steder som fx midtbanen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
                            Stop dig selv Poul. "Jeg synes det var helt lige over 2 kampe"....
                            Helt væk. Med sådan en udtalelse forklarer han sig selv som idiot.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Kasper Larsen min man of the match, med Hyldegaard som tæt runner-up. Vi er mest i defensiven i dag, og der var Larsen vital.

                              Grim, grim kamp, hvor vi ikke får tippet kampen over på vores præmisser især i anden halvleg. I første halvleg er vi ovenpå, men det var ikke ved flot spil. Men vi stiller altså også med nye folk på flere vigtige pladser. Marco Lund har været kanon på det sidste og er ikke med. Ryan kommer ind igen efter en længere pause, og må udgå. JJT har været vital på det sidste, og Thrandarson når ham ikke til sokkeholderne. Og så selvfølgelig Fenger, der har været så vigtig for os.

                              Alligevel holder vi stand, og formår at skabe nok chancer i løbet af kampen.

                              Nu har vi en kamp på onsdag, hvor vi har alt at vinde og AGF/FCK har alt at tabe. Vil glæde mig til at have underdogrollen, og se hvad de unge kan mod bedre modstand.

                              Comment

                              Working...
                              X